Ga naar inhoud

miss titty :16 Oktober 2012 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

hi missy jouw herstel lijkt veel op die van mij, naast de steken in de linkse heb ik gruwelijk last van mijn darmen.Heb ook chronisch colitus en dacht dat t daarvan kwam die vermoeidheid.

Hetvalt mij ook wel tegen de bv12 jr geleden was veel minder heftig. Mijn problemen begonnen al na een jaar en toen ik was gevallen kreeg ik een fikse onsteking achter de protese, vanaf toen werd de kapselvorming heftiger. Voel me slecht behandeld door EMC en het proberen te breken van het kapsel door de chirurg wil ik liefst vergeten bahbah. Ik heb pas volgende week een afspraak maar heb wel vanaf de operatie al een sport bh aan die ik dag en nacht moet dragen dus niet zo,n harnas. Ik ben afgelopen vrijdag al gestopt met pijnstilling want anders ga ik over mijn grenzen,gisteren was het zover.

We waren even een boodschap doen en opeens leek het alsof er ijskoud water onder mijn proteses uitliep heel raar maar er was niks te zien. Toen ben ik toch maar snel in de auto gaan zitten en heb niks meer gedaan.

Ik ben benieuwd wat je dokter zegt en of alles goed is gegaan . Veel succes met de bevrijding van je harnas ;-) gr Do

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

hoorde dat je ij een prothesewissel alleen maar ronde siliconen kan plaatsen? Weet jij daar meer van?

Hi,

Je hoeft niet per se weer ronde te nemen. Er zijn ook artsen die ze kunnen vervangen met anatomische.

X Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kosten verschillen heel erg per ziekenhuis/ kliniek en per land. In Nederland zou ik duizend euro extra moeten betalen bij het ACCZ, ik geloof dat dat bij meerdere ziekenhuizen en klinieken is in Nederland. In België, Wellnesskliniek, waar ik volgende maand geopereerd word is het 1 prijs. 2395 euo.

Gewoon overal navragen dan weet je het zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze hanteren hiervoor gewoon het tarief voor een borstvergroting.....helaas.

Alleen voor verwijderen van kapselvorming geld een ander tarief, maar dan als de protheses niet vervangen hoeven te worden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.