Ga naar inhoud

miss titty :16 Oktober 2012 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hai miss titty

ik had ook veel kapselvorming en heb ondertussen ook een wissel gehad.

ik ben niet tevreden heb er nu namelijk een kuiltje in..........aankomende vrijdag laten kijken.

maar kapsel dat heb ik niet meer da's weg.

heb jij je borst ook vervormd nu?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlindertje,

vervelend van dat kuiltje,hoop dat ze dat kunnen fixen. Het is nog niet vervormd maar wel hard. Als ik het vergelijk met vriendinnen lijken die van mij wel tennisballen van 20 jaar geleden.. nee hoor het valt mee maar het moet er wel uit. had 245 cc mcghan,hoorde dat je ij een prothesewissel alleen maar ronde siliconen kan plaatsen? Weet jij daar meer van? Waar heb jij het laten doen? En Dual-plane? hoor ik ook vaak maar schijnt enor :102: m pijn te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

miss titty

Ik heb alleen maar ronde gehad ook van mac ghan.

ik heb nu ronde van natrell gekregen.(mac ghan)

Ja dual plane is wel pijnlijk haha heb ik ook gehad, ik zal je m'n vriendinnetje maken kun je m'n foto's zien.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss titty,

Ik heb ook een wissel gehad. Nu bijna 5 weken geleden. Ik ben zo'n 12 jaar geleden geopereerd en heb ze toen voor de spier gekregen. Na nog een zwangerschap waren ze weer wat uitgezakt en wat los in hun vel. Bovendien kreeg ik 2 jaar geleden last van mijn linkerborst; die was gaan inkapselen en vorig jaar kreeg ik ook een soort blauwe plek onderin mijn linkerborst die niemand kon verklaren. Toen ben ik maar eens teruggegaan naar Mediconsult waar ik toen geopereerd was. Daar zagen ze al meteen dat het kapselvorming was en daar raadden ze me ook een wissel aan.

Uiteindelijk ben ik terechtgekomen bij de Bloemingdael kliniek, vooral vanwege de prijs en ook vanwege het feit dat ik in het ziekenhuis geopereerd zou worden en daar ook nog een nachtje kon blijven.

12 Jaar geleden is er 450 en 350 cc (mijn borsten waren niet gelijk, vandaar :106: )in gegaan en nu met de wissel 500 en 450 cc.

De operatie is me echt meegevallen, ook al heb ik ze nu dual plane. Je moet wel heeeeeel lang rustig aan doen maar ik vond de pijn heel goed te doen, heb alleen paracetamol geslikt.

Wat me wel tegenviel is er, vanwege de kapselvorming, niet alleen kapsel is weggehaald maar ook weefsel (ik denk dat dat vergroeid heeft gezeten ofzo) en ik mede daardoor een nabloeding heb gekregen waardoor ik 3 dagen later weer geopereerd moest worden en nog drie dagen met drains heb gelopen. Bovendien heeft dr. van der Pot veel moeten hechten aan de binnenkant waardoor ik nu toch met twee verschillende borsten zit. Wel weer lekker zacht :1big_boobs: , maar toch heb ik er moeite mee.

Het was bij mij wel duidelijk dat dat kapsel er uit moest, die blauwe plek die ik had kwam door een stuk kapsel wat constant irriteerde, en ik ben ook blij dat het eruit is, maar misschien had ik mij beter moeten orienteren.

Oh ja een kuiltje heb ik ook, maar dat schijnt dr. van der Pot op kunnen vullen met vet uit mijn buik :44: . Ik weet alleen niet wat me dat nog gaat kosten.

Waar ben jij eerst geopereerd?

Ik zou als ik jou was me heel goed gaan orienteren en proberen om een pc te vinden die bekend is met kapselvorming een de wissels die daarmee gepaard gaan.

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je zou ook eens de zoekfunctie kunnen gebruiken rechts boven in het scherm, en zoeken op prothesewissel of kapselvorming/kapselcontractie. Zo kom je al wat meer topics tegen die je misschien verder kunnen helpen :)

Heel veel lees en forumplezier!!

En bij vragen, stel ze gerust in dit topic!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste allemaal,

16 oktober is het zover: Mijn wissel ! Heb een beetje kapselvorming na 14 jaar. McGhan Anatomisch 245 CC voor de spier gaat eruit(bedankt voor alles) en wordt vervangen door Eurosilicone rond dual-plane 315 CC bij Dr NIo in de Parkkliniek.

Vind het zo spanned! Had gehoopt op anatomisch maar vanwege mogelijke draaien wil hij rond. Het laatste wat ik wil is ronde ballen,dat heb ik nu namelijk. Wil aan de bovenkant weinig vulling,hoop zo dat het mooi wordt...

Heeft iemand een BV in de Veltuiskliniek gedaan? Daar geven ze oefeningen mee om de pijn aan je borstspier te minimaliseren. Heeft iemand deze oefeningen?

Alle tips en opmerkingen zijn welkom, beetje bang voor de pijn met dual-plane(ben niet zo'n held :102:

Groetjes, Miss Titty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miss Titty

Als je over gaat van vóór de spier naar dual plane, dan wordt het op zn minst minder ballerig en krijg je al iets minder vulling bovenaan! De spier bedekt namelijk al de bovenkant van de prothese en duwt als het ware het 'ballerige' weg :)

Als je rechtsboven in het zoekscherm trefwoorden invult (dus bijvoorbeeld 'oefeningen velthuiskliniek' dan kom je misschien al een antwoord op je vraag tegen ;) De precieze oefeningen zijn nog door niemand geplaatst geloof ik, omdat dat eigenlijk niet mag..... Je kunt je voorstellen dat de kliniek deze geheim wilt houden, omdat zij de enige zijn die dit 'programma' aanbieden.

Er zijn hier meer 'niet-heldinnen' je voorgegaan :4: En ze hebben het allemaal overleefd :38:

Succes!

xx BB

ps: aangezien je een datum en kliniek hebt, heb ik je even verplaatst naar de operatieverslagen en heb ik je titel aangepast ;) Dan kun je in dit topic verder, ook na je operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jongens,ik lees dit bericht nu pas sorry! Bedankt voor alle info! Ik ga 16 okt voor de wissel. Alleen twijfelt de pc tussen voor de spier of achter, het ve rschil was minimaal. Ik wil het graag zacht mogelijk en achter de spier is het steviger zei hij. Dus voor de spier heb ik gezegd. Doe ik hier goed aan denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Dat ligt eraan, had je voor je bv al wat eigen borst weefsel?

Bijv een B cupje of heb je een wat dikkere huid?

Als je slank bent / een dunne huid hebt / voor je bv bijna geen eigen borstweefsel had

Kan het zijn dat je randen te zien krijgt aan de bovenkant.

Misschien kan je je pc vragen of hij het dual plane kan doen, dan heb je zeg maar

het beste van beide werelden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg een protheswissel 16 Oktober bij Dr Nio. Ik krijg 300 CC Eurosilicone rond.

Nu kan ik kiezen tussen :voor de spier of dual plane zegt de PC. HIj twijfelde zelf omdat het om het even is..zelf had hij een lichte voorkeur voor dual plane maar het verschil met voor de spier was te verwaarlozen.

Wat is mooier en zachter? ik ben slank maar niet dun,en mijn eerste BV is voor de spier gegaan. Advice anybody? Beetje bang dat het met dual plane zo hard wordt omdat het onder de spier zit...Ik kreeg net een advies dat voor de spier mooier is. Zijn er mensen die verschil voelen met onder of voor de spier ivm zachtheid/ bedankt voor jullie meningen. Kan maar 1 keer kiezen namelijk.

Groetjes Miss Titty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik had een prothesewissel (pip implant).

mijn eerste BV was achter de spier en na wissel voor de spier.

mijn borsten voelen redelijk hard, maar dat heeft te maken met het feit dat ik geen eigen borstweefsel heb (voor mijn BV had ik geen borst)., maar het resultaat is heel mooi (is een anatomische prothese)

succes met je beslissing

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miss titty.....

ik heb een bv dual plane gehad.

de pc twijfelde niet echt, maar ging voor dual plane, omdat de huid nog wat dunner gaat worden. hij was bang dat je over een jaar of 5-7 dan heel misschien de prothese zou zien / voelen. (ben nu 38)....

het ziet er heel natuurlijk uit, ben morgen 10 wkn PO en alles wordt steeds zachter....

kan me voorstellen dat het voor jou een moeilijke keuze is, daar je PC de keuze bij jou laat.

De operatie op zich, vond ik niet pijnlijk. geen naweeen van pijn of zo gehad. was zeer goed te doen, maar ook dat is voor iedereen anders denk ik!?!

succes met je keuze!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miss,

proficiat met je vernieuwde boobs..

Alles goed gegaan vandaag?

Heeft de pc ze nu voor de spier geplaatst of toch dual plane? Dat was toch je grote dilemma?

Ik hoop dat je nu de boobs krijgt die je graag wilt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopenlijk is alles goed verlopen vandaag :43:

Er is nog iemand vandaag geopereerd hier op het forum bij de Nio! Grappig, misschien hebben jullie elkaar wel gezien ;)

Een heel goed herstel in ieder geval!

Beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Bedankt voor jullie berichtjes. Het is toch dual plane geworden. Vandaag moet ik terug om de drains te laten verwijderen. Heb wat meer verteld bij mijn foto van ervoor.. Best veel pijn. Hoop vandaag mijn boobies even te kunnen zien want gister was ik zo naar van alles dat ik geen interesse had om het te zien. Nu wel! Kom maar op haha.. Maar misschien krijs ik het uit als die drains eruit gaan.. Nou ja we gaan het zien,dit kan er nog wel ff bij..zodra ik me beter voel maak ik foto's.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi miss titty je hebt net als ik vorige week een protesewissel gehad ivm kapselvorming.

Hoe gaat het met je ? Heb je net als ik nog steeds pijn ?

Ik overweeg om een afspraak te maken want links blijf t, het vanbinnen zo steken enik voel me doodmoe.

ik heb er best de schijt van

Hopelijk ben je wel blij met het resultaat .

Gr Doortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi miss titty ik vroeg me af hoe het nu met je gaat,we zijn op dezelfde dag geholpen aan hetzelfde probleem. Ik kan je wel zeggen dat ik nog niet echt pijnvrij ben. Het steekt vanbinnen en ben erg moe. Ben aan het overwegen om een vervroegde afspraak te maken. Gisteren was er een vriendin op bezoek die al 25 jaar verpleegkundige is en ze heeft mijn littekens bekeken die zien er mooi rustig uit met wat blauwe plekken links. Geen onstekingen aan de sneetjes dus maar wel stekende pijn.. .Hoop dat jij geen pijn hebt en dat je blij bent mte het resultaat.

Gr Doortje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doortje, ik kan je zeggen dat ik heel blij ben dat die eerste 48 uur voorbij zijn! wat een hel maar nu gaat het best goed op wat spierpijn na vooral in mijn linkerborst. Heb ook weinig energie en voel me een 80 jarige. Ik ga morgen voor controle naar Dr Nio,ben vandaag 7 dagen po. Dan mag ik dat compressievest uit en de sportbh aan,joepie! Dat ding zit loeistrak. Heb momenteel meer last van mijn buik van die rommel(medicatie) ga stoppen met diclofenac,volgens mij heb ik daar de meeste last van. Dit vervang ik door paracetamol 1000mg 2 per dag plus de spierverslappers en antibiotica. Zit alleen maar thuis en dit begint me nu ook de keel uit te hangen maar ja..Heb jij ook stickers/pleisters op je hechingen? Zijn die hechtingen oplosbaar? Ik vind het wel mooi geworden,had misschien iets mee gemogen maar ja,das achteraf. heb 310 cc dual plane maar de vorm is heel anders en lijkt wat kleiner omdat het breder is zeg maar ipv dat appelige wat ik had. Na hoelang had jij kapselvorming? Dr Nio zei wel dat het bij mij terug kon komen omdat ik blijkbaar stug littekenweefsel heb. Doe echt een schietgebedje hihi,daarom doe ik echt heel weinig omdat de eerste 2 weken heel belangrijk zijn dus ik ben braaf :-) Wanneer heb jij controle? Dan kun je het over je napijn hebben,is niet fijn maar ja iedereen herstelt anders. Gooi er anders extra pijnstiller in? Die narcose moet je ook niet onderschatten,is heftig voor je lijf. Vandaag voor het eerst niet geslapen overdag dus kun je nagaan. Benieuwd naar jouw verhaal. Sterkte

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.