Ga naar inhoud

Tjipjes : 13 december 2012 : Dr. Segers : : UZ : Leuven


Aanbevolen berichten

ik dacht ook echt even dat ik gek ging worden hoor, hoppa stond ik weer op de toilet op het werk, truitje omhoog, alles nog op de plaats?? steeds maar voelen en laten voelen of ik verschil voelde of een ander ook. ik ben er een beetje klaar mee, als het mis gaat merk ik het vanzelf en dan komt het ook wel weer goed, zou alleen zonde zijn als het voor de zomer mis zou gaan haha...

hang on there roombroodje, komt allmaal goed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik volg jullie discussie een beetje, voor mij ook heel herkenbaar dat je constant aan het controleren bent of er al iets is verandert. Elke ochtend en avond hetzelfde ritueel in de spiegel. Alsof het (verschil, vorm, wat dan ook) 's nachts opeens minder is geworden (en stel je voor: opeens helemaal is verdwenen). Hier zelfde antwoord van pc (alhoewel het bij mij meer om vorm gaat en in mindere mate verschil): nog paar maanden wachten en dan definitief oordelen. Succes iig, hoop dat jullie snel tevreden zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Thanks justme...

Wordt nog met 7weken nog helemaal naar vd drukkende pijn in mn kleinere borst... Weet niet wat 'normaal' is... Andere borst vanaf de start geen last... Nu ook niet...

Maar heb ook zoiets van ik kan niet iedere week aan de tel met kliniek hangen... Mn vriend laat ook blijken dat hij mn dagelijkse zorgen maken en jammeren btje beu wordt... Begrijpelijk vind ik... Tja ..

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo dames,

Hoe gaat het ondertussen met jullie? Bij mij is het nog wachten tot 31 oktober voor het zover is... Ik ga ook bij dr Segers in Diest en ben heel blij dat er hier zo'n positieve reactie te lezen over haar want ik vond nergens iets over haar. Omdat ik nog al bang ben voor de reacties achteraf wou ik liever in het najaar zodat ik geen open topjes enzo meer draag (niet dat ik die mijn huidige muggenbeetjes echt vaak draag). Het Belgische weer kennende is het tegen dan al redelijk koud en kan ik alles dus meer verbergen...

Ik ben hier ergens zelf een topic gestart maar ben niet zeker of ik het wel goed gedaan heb.

Hoe hebben jullie het op jullie werk aangepakt? Hebben jullie vooraf iets gezegd? Ik had me voorgenomen 2 weken verlof te nemen omdat ik volgende de pc 2 weken niets mag doen en in totaal 6 weken rustig zijn maar wel werken. Ik doe namelijk een kantoorjob dus ik denk dat dit na 2 weken wel moet lukken. Ik ben alleen erg bang van de reactie van de mijn collega's...

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Beste,

Mijn dochter zal een operatie ondergaan voor borstprothese onder de spier en lift van de tepels. Ik maak me zorgen omdat ze erg jong is (onder 16) maar ze heeft die operatie erg nodig. Haar borsten zijn misvormd. Ik heb er veel moeite mee omdat de dokter heeft al gezegd dat de post-operatie periode veel pijn brengt. Kunnen jullie me meer over vertellen? Eventueel tipjes over wat te doen... ook hoe ik haar best kan helpen. Ik neem sowieso 2 weken vrij om haar bij te staan. Daarna zou ze normaal gezien naar school moeten.

Welke medicatie was de meest efficiënt voor jullie?

 

Hartelijk dank.

Groetjes,

jojo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.