Ga naar inhoud

Tjipjes : 13 december 2012 : Dr. Segers : : UZ : Leuven


Aanbevolen berichten

Vanmiddag een foto genomen en gepost, na die foto te zien wat teleurgesteld... Mijn rechterborst is een stuk groter dan mijn linker borst...te vroeg gejuicht? Of veranderd dit nog? Spijtig dat ik dit gisteren al gezien had, dan had ik het gelijk kunnen vragen in het ziekenhuis :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had ook al in een ander topic gereageerd waar je vertelde dat je ene borst groter is dan je andere. Je hebt al vaker laten doorschemeren dat je al veel doet en dat dat allemaal goed gaat.. Ik denk, dat dat dus niet zo heel goed gaat, omdat je lichaam aangeeft dat je te veel doet.

Productie van vocht kan een teken zijn van overbelasting en dat komt de vorming van kapsel niet ten goede. Dat heb ik al eens uitgelegd in het topic van Justme, na een reactie van jou :)

Ik zal eens even naar je foto gaan kijken of het kan kloppen wat ik hierboven schrijf.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Had een foto gepost, als jullie eens willen kijken? Mijn ene borst is groter dan de andere, maar misschien hadden jullie dit ook? Misschien omdat ik rechts ben en deze spier misschien wat straffer is dat deze borst minder snel ontzwelt? Ik doe het rustig aan nu ik heb geluisterd naar de raad van BB :-) maar soms is het ook gewoon moeilijk omdat mijn man dag en nacht werkt en mijn dochtertje van 2 thuis is het is vakantie in België!

Wat ik ook wou vragen. Mijn linkerborst daar zit geen zwelling meer op denk ik, maar wat ik nu voel is zo raar... Als ik mijn linkerarm beweeg dan voel ik de prothese soms mee bewegen ofzo? Heel raar? Soms lijken dat zo luchtbelletjes... Kan het moeilijk omschrijven. Maar misschien dat een van jullie dit herkent? En gaat dit weg? Ik ben nu 18 dagen po. Alvast bedankt, ben wat ongerust, vorige week op controle geweest en toen was alles ok en nu begin ik me zorgen te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

heel herkenbaar. En wat mij verteld is, er staan niet voor niets 6 weken voor en in het geheel zelfs een jaar. ik heb net je foto bekeken maar ziet er prima uit toch. weet niet of je een band draagt om de prothese op zijn plaats te houden maar anders trek je die wat aan, hebben ze bij mij ook gedaan, zodat het eventuele vocht sneller eruit gaat en de prothese sneller zakt. sinds ik dit gedaan heb had het al na 2 dagen effect, bij mij zat het litteken steeds erg raar, de prothese valt daar nu mooi in.

Succes, en geduld.. the magic word.. grrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nooit een band gedragen, ik vroeg dat ook aan de pc vlak na mijn op maar ze zei dat dat niet nodig is.

Toen ik op controle ging vorige vrijdag om de plakkers en draadjes af te knippen zei ze dat alles in orde was! En zo voelde het ook, ik had eigenlijk nergens nog last van! En toen de dag erna begon het natuurlijk...typisch iets voor mij :106:

Mijn rechterborst die is ok buiten nog dan die zwelling, maar zoals gisteren had ik echt pijn tot in mijn nek en heb ik terug voor het eerst een pijnstiller nodig gehad!

Tja, het is natuurlijk allemaal vreemd he, je weet niet of wat je voelt normaal of abnormaal is! en iedereen geneest natuurlijk op een andere manier! ik kon na een week al perfect plat liggen om te slapen terwijl ik hier lees dat er dames zijn die na 2 weken nog steeds hoog moeten liggen!

Ben gewoon als de dood dat er iets mis zou lopen, kaspelvorming of zelfs afstoting ben ik bang voor!

Heb ooit een neusoperatie ondergaan en na een dik jaar kwam er ineens een ijzerdraad uit mijn neus :wacko: en mijn piercing aanvaarde mijn lichaam ook niet! die groeide er vanzelf weer uit... mijn lichaam houdt duidelijk niet van "vreemde voorwerpen" :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook heel herkenbaar. ik had een piercing in mijn pols. microdermal. helaas, ook die groeide eruit, tevens de tragus. dus ik weet wat je bedoeld.

de nekpijn kan ik niet verklaren. ik lag ook nog 2 weken hoog, en nu eigenlijk nog het liefst, ben toch al 3 weken po. ik heb vanmorgen teveel gedaan en voel het gelijk, dus liters water en dan maar weer rusten, kapseling in overmatige doseringen zit ik niet op te wachten. geduld, en rust..

En als je het niet vertrouwd, je pc bellen, je hebt er immers een bak geld voor betaald.

fijne jaarwisseling!!! en niet te druk maken, letterlijk en figuurlijk dus!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje zoals ik dus :1:

als het tegen het einde van de week nog zo voelt ga ik zeker bellen want volgende week begin ik terug te werken, en heb soms best zwaar werk! lijkt gewoon soms zo stijf en hard en dan denk ik aaaaah het ergste eerst! dom van mij misschien...

voor jou ook prettig eindejaar! ik ga me heel erg rustig houden! een glaasje champagne mag toch hé :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik niet meer, stijf en hard, maar juist al heel soepel, als je t niet vertrouwd dus, gewoon bellen. ik ben al na een week aan het werk gegaan.achter de computer.

was ook niet ideaal hoor, en ik hoop vooral dat i niet in het begin iets verpest heb. voelde me na een week zo goed dat ik alles alweer deed, totdat ik echt een klap kreeg zeg maar, en nu weiger ik sommige dingen echt. en dat blijf ik doen.

proost, ik ook aan de champagne maar na morgen is het echt klaar met al die lekkernijen hahaha... ik heb straks 3 bulten.. pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

1ste werkdag achter de rug vandaag... was best lastig soms... ik heb een heel actief beroep en ben constant aan het rond vliegen van hier naar daar en moet mijn armen de hele dag gebruiken... ik vraag me soms af als bv een verpleegster een borstvergroting wil, of een poetsvrouw? Dat zijn toch zware beroepen hé!

Ik heb zaterdag mijn eerste bh gekocht, ik vind het zonde om te wachten op de 6 weken po omdat het nu solden zijn! Dus heb een prachtexemplaar gescoord in de plaatselijke lingerieboetiek. Heb nu een 70D! Ik had bij Hunkemoller ook gekeken, daar had ik zelfs een E cup!!! :5:

Maar ik moet wel zeggen dat alle beha's die ik paste niet zo goed zaten, hebben jullie dat ook? Want ik zie hier vaak foto's op het forum passeren van mooie lingerie en ik vraag me af of jullie nu van pasvorm zijn veranderd en of jullie beha's direct goed zaten?

Volgende maand naar Londen naar Victoria's secret!!! Dit komt niet goed, arme bankrekening :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast roombroodje

Beste tjipjes,

Ik herken totaal wat je schrijft over je zorgen over de ongelijkheid van je borsten..

bij mij is er na bijna 5weken ook één vd twee duidelijk groter..

Is er bij jou ondertussen al verandering? Of heb jij hier al iemand anders over gehoord?

Ook ik ging met oke gevoel weg na controle en voelde me daarna rot.

Nog steeds ook geregeld steken, vooral in kleinere borst.

Hoop dat je me helpen kunt...

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik heb laatst (met 5 wk po) ook bh's gepast en moet zeggen dat er van de circa 40 gepaste bh's maar een paar goed zaten en maar eentje echt goed (en dat was een praktische maar verre van sexy t-shirt bh). Of de cup sluit niet mooi aan de bovenkant of ik heb een lege ruimte net boven de beugel. Moet wel zeggen dat ik niet bij de duurdere lingeriezaken ben geweest (maar o.a. hunkemoller). Ook nog beetje zoekend naar juiste maat. Dus ja, ik had dat ook. Misschien verandert dat nog als ze zachter worden (?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ roombroodje! Hoi meid! Vandaag ben ik 6 weken po. En nog steeds is die rechterborst groter! En die linker ( de kleinste) daar heb ik nog het meest last van, echt pijn kan ik het niet noemen, eerder van die venijnige steekjes! Volgende vrijdag moet ik op nacontrole dus laat ik je zeker wat weten! Moet jij nog op controle gaan! Ik vind dit ook zo spijtig, hoop echt dat het nog veranderd. Hiervoor waren mijn borsten best gelijk, maar na mijn zwangerschap was er wel wat veranderd maar nu niet dermate verschil in grote!

@ moeke, vandaag weer ren vruchteloze beha zoektocht gehad! Hunkemoller, heb ik er zeker 10 gepast en niets zat echt lekker! Maar stelt met wel gerust dat jij zegt dat je er ook zoveel hebt moeten passen voor je er vond! Ik moet echt goed kijken welke vorm en hoe en wat! Hoop dat de nieuwe collectie,er snel ligt dan ga ik echt een voormiddag beha's passen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Thanks voor je bericht.. bij mij is mijn kleinere borst ook degeen die irritant prikkelt ja! Soms zelf wat langer dan maar even... Waarom doet juist de kleinere dit???!?

Ik herkende echt zo dat bericht dat je plaatste! Heb ik te snel van alles weer opgepakt?

Moet ik op grote of kleine kant slapen? Moet ik iets anders dragen? Stevigere bh ofzo..

Heb nog zo mn momenten dat ik denk is alles wel goed en dat ik denk komt het wel goed?

Ik ben vorige week extra keer bij mn pc geweest maar hij maakte zich er niet zo druk om...

Kon nog vocht zijn of kleinere borst moet nog meer dalen..... Ik moet het afwachten... Waar ik juist zo slecht in ben.... :s en anders naja iedere borst is anders zei hij..

Waarop ik denk... Maar toch niet zo veel?!?

Ik hoof graag wat er bij jou gezegd wordt vd week.. ik moet pas over zn twee maanden weer..

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Hoi lieve tjipjes,

Hoe gaat het nu met je? Nog veel pijntjes/prikkels? Ik wel in de kleinste borst! :(

Heb je nog gebeld naar je pc? Of wacht je vrijdag af?

Liefs Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste tjipjes, Ik herken totaal wat je schrijft over je zorgen over de ongelijkheid van je borsten.. bij mij is er na bijna 5weken ook één vd twee duidelijk groter.. Is er bij jou ondertussen al verandering? Of heb jij hier al iemand anders over gehoord? Ook ik ging met oke gevoel weg na controle en voelde me daarna rot. Nog steeds ook geregeld steken, vooral in kleinere borst. Hoop dat je me helpen kunt... Liefs, Romy

hier ook in spanning!! bij mij doet de kleinere borst ook nog altijd zeer. ben ook bang dat ik hetzelfde te horen krijg als jij romy, afwachten en geduld hebben. ppfff wil gewoon weten of het goed is!!

hoe is het met jou tjippies, wat zeiden ze? xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Zitten helaas int zelfde schuitje... Vandaag 6weken.. voor het eerst gewone bh aangehad... Kleine borst was niet zo blij met me... Auwtssss...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Zitten helaas in hetzelfde schuitje... Hier nu 6weken.. mocht voort eerst gewone bh aan... Afzien voor de kleine borst... Auwwwww...

Gister nog met kliniek gesproken... Afwachten/geduld... :l

Maar dat het ik straks echt niet meer!!! Aaaaahhhh.. nu al zwaar ongeduldig en ongerust..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meisjes, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar was op reis :-)

Wel ik ben op 1 februari op controle geweest. Ik was toen 7 weken po. Vandaag dus 8 weken po.

Ik heb op dit moment nergens meer last van. Geen pijntjes, geen steekjes en geen naar gevoel.

Vorige week had ik af en toe nog wel eens een steekje ofzo maar niet echt pijn pijn.

De PC zei me dat dit normaal is, zelfs na 6 maanden kan je nog wel iets voelen zei ze me. Ik zei ook dat ik zo aan de zijkant mijn prothese voel zitten, maar ze legde uit hoe een borstspier zit en die zit dus dwars dus kan het kloppen dat je langs de zijkant iets voelt zitten. Zolang het niet zichtbaar langs buiten is kan dit ook totaal geen kwaad. Mijn rechterborst is inderdaad iets groter (maar heb de indruk dat het al geminderd is) maar dat kan dus nog steeds vocht zijn. Maar ze zei ook als mijn borsten hiervoor verschil hadden, het logisch is dat dit nu meer opvalt omdat ze natuurlijk groter zijn! eerlijk gezegd had ik vroeger wel een miniem verschil in mijn borsten, en dan na het krijgen van mijn kindje heb ik nooit meer echt in de spiegel gekeken... Maar ik ben super happy voor het moment. Ik heb een behaatje gevonden bij victoria secret die zit super, dus ik weet nu waar ik op moet letten als ik een behaatje koop! Ik heb dus nu een 75D :1:

Hoe gaat het met jullie ondertussen? Ik zal even twee nieuwe foto's posten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roombroodje

Fijn dat je he nu zo veel beter voelt! Londen doet goed voor ladies met borstklachten! Hahaha gelukkig ga ik de 16e een week erheen.. wie weet kom ik ook heppie-de-peppie terug! Hope so! Lekker geshopt dus iig! Altijd leuk! Heb er ook erg veel zin in! Echt ff aan toe... Ff niet zin bezig zijn met dit borsten-gedoe....

Ik heb nog steeds je vlagen erg veel last van mn kleinste borst.. zoals vandaag... Binnenkant borst en buitenkant rand....

Het is nog wel steeds druk bezig voel ik dus, maar heb er zo'n hard hoofd in dat de ongelijkheid vanzelf weg moet trekken... :s

Ik mag ten aller tijden langs komen bij de kliniek maar ze zullen me hetzelfde vertellen als ze jou nu weer verteld hebben....

Liefs, Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Zit pas op het forum en heb ff je topic gelezen

Ik ben nu 19 dagen po en ook heb ik een borst groter dan de ander

ben er nu( door er hier op het forum het er over gehad te hebben en ook vanuit de kliniek) van overtuigd dat we idd geduld moeten hebben

al is dat wel lastig haha je wilt dat het herstel bij alle 2 de borsten het zelfde gaat alhoewel het 2 operatie's zijn

Wel goed te lezen dat je erg tevreden bent en toch op een mooie D cup bent uitgekomen Top zeg

Oww en ff lekker weg heerlijk geniet ervan en lekker veel Bh's kopen haha :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, ik ben inmiddels ook een stuk rustiger hoor. baal wel van het verschil maar ook ik heb geduld. ik denk dat ik me blind staar op mijn borsten. probeer er nu ook niet zo veel mee bezig te zijn. gewoon zoals ik normaal deed, smorgens en savonds en niet ieder uur trui omhoog om te kijken of er al iets veranderd is haha...

victoria secret, heerlijk, doet een vrouw altijd goed. ik heb volgende week een afspraak voor eindcontrole en krijg denk ik het zelfde te horen, kan nog zakken, moet nog veranderen, vocht.. eigenlijk weten we het wel he ;-) maar wat jijz egt, het verschil in mijn borsten was minimaal en nu wel iets duidelijker...

geniet van je nieuwe aankopen en op naar een jaar po ;-) hier inmiddels al bijna 9 weken haha... we zijn op weg!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.