Ga naar inhoud

Eerste consult!dokter Maas in de Bergman Clinic


Aanbevolen berichten

Dankje!! 26 november! Over 8 weken al! En dan heb ik boobieees :1bouncingboobs: hahaha

Ik vind het wel spannend hoor nu het definitief is! Ik heb donderdag nog een consult om nog een keer die proteses te passen of ik voor de 220 cc ga of 240. En nog even de laatste vragen stellen

xxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja ik slaap nu harstikke goed, ik heb helemaal geen pijn meer gelukkig :)

maar ik ben vandaag 11 dagen po en het herstel verloopt goed.

Ik hoop alleen dat ze wat sneller zachter gaan worden, en aankomende vrijdag mogen mijn hechtingen eruit :)

Liefs xxx simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaa! Ik heb gister een informatie pakket gekregen van de bergman clinic, dus ik kan nu ook me aanbetaling doen! Ik vind het nu wel spannend worden hoor! Nu is het toch echt definitief! Alleen nog even nadenken hoeveel cc ik wil, maar dat zal ik denk ik op het laatst moment pas beslissen haha.

Ik vind het alleen wel moeilijk wat ik op me werk en school moet zeggen. Mijn collega vroeg wanneer ik in november kon werken dus toen heb ik maar meteen gezegt dat ik vanaf 26 november 6 weken niet kan werken. Maar dat riep natuurlijk vragen op. Ik heb gezegt dat ik aan me voet word geopereerd, echt heel slecht! haha, maar ik ben bang dat ze het niet zo waarderen als ik zeg dat ik een borstvergroting ga doen. Maar nu moet ik nog wat verzinnen wat ik op me andere werk zeg en op school...

xxx Snoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou overal het zelfde zeggen. anders haal je straks alles door elkaar en dat wordt lastig uitleggen.

Ook al een mooie ticker! maakt het allemaal wel echter he?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@meiske, jaa dat is wel makkelijker ik ben alleen bang dat ze op school door gaan vragen omdat ik verpleegkunde doe, dan moet ik helemaal uit gaan leggen wat ze bij die operatie aan me voet hebben gedaan haha dus dan moet ik echt een hele act gaan ophangen, ik hoop dat ik dat kan...

Jaa het nog even wachten en dan is het al zo ver! Hoe gaat het herstellen nu bij jou?

@Miss sport, Ja ik ben helemaal niet goed in liegen maar er zit niks anders op als ik niet wil vertellen waaraan ik echt word geopereerd! Ik heb net me aanbetaling gedaan dus nu gaat het echt gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.