Ga naar inhoud

Eerste consult!dokter Maas in de Bergman Clinic


Aanbevolen berichten

Hoooi Meiden!

Gisteravond heb ik mijn eerste consult gehad bij dokter Maas in de Bergman Clinic, hele aardige man trouwens!

Hij raadde mij 220 cc of 190 cc maar ik denk dat ik voor de 220 cc ga. Ik heb nu een kleine 70A.

Ik ben helemaal blij! Ik hoop dat ik nog voor eind januari geopereerd kan worden. Ik moet het alleen nog tegen mijn vader vertellen daar zie ik wel tegenop. Maar ik hoop daarna snel een datum te kunnen plannen voor de operatie!

xxxSnoepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Snoepje!

Grappige man is het he! Ja, ik denk ook dat je beter voor de 220 kan kiezen.. heb gister met mijn moeder erover gehad en ze zei het komt bijna nooit voor dat iemand wakker word en zegt oooh ze zijn te groot! Dus lekker voor de grootste kiezen! En wat spannend van je vader.... weet je het al hoe je het gaat vertellen?

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stones: Jaa ik kijk er nu al naar uit!

@dropje: Ja ik denk ook dat ik de 220 ga kiezen, ik had ook nog de 240 gepast maar dat zag er zo groot uit omdat ik best wel smal ben dus ik ben bang dat het er dan zo onnatuurlijk uit gaat zien.

Nee ik heb geen idee hoe ik het hem moet vertellen, ik ben er natuurlijk wel eens over begonnen maar toen heeft hij het steeds weggewuift en dacht dat ik het toch nooit zou doen. Maar hij weet niet dat ik nu een afspraak heb gehad en het nu ook echt wil gaan doen. Hij komt vanavond thuis van vakantie dus ik denk dat ik het dit weekend vertel, want ik kom ook pas laat thuis van werken. Dus dat wordt spannend!!! Ik heb ook geen idee hoe hij zal reageren haha

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik wens je heel veel suc6 met het vertellen aan je vader, maar denk persoonlijk niet dat iemand er iets op tegen zal hebben.

Je doet het voor jezelf toch :)

Ik ben ook best tenger 1.72 en weeg 59 kilo, ik heb er 260 cc inzitten, dus 240 had nog wel gekunt denk ik, maar goed je moet natuurlijk zelf kiezen :)

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Ik heb dezelfde lengte en gewicht, dus ik zit nu wel te twijfelen of ik niet toch die 240 cc doe.. Ik ga zowiso nog een afspraak maken om een datum te plannen dus dan ga ik nog een keer passen! Want die van jou Zien er ook erg mooi uit op de foto!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, ik twijfelde ook tussen 240 cc en 260 cc en pas op de dag van de operatie had ik besloten om toch voor de 260 cc te gaan.

Maar het went erg snel, en zonder de zwelling kom ik op een 75 c uit, mooie maat toch ;) ik heb op dit moment dus bij 8 dagen po

75 D ook niet te groot haha wie weet blijven ze nu wel zo, ze slinken niet altijd .

Liefs Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snoepje,

ik ken je twijfels van het aantal cc's.

Zelf kon ik kiezen tussen de 295 of 330cc.

Ik was ook zo bang dat het te nep eruit zou zien.

Op advies van de PC op de dag van de operatie (8 dagen geleden nu) toch voor de 330cc gegaan.

Ik ben zó blij met de maat! Nu is het nog een beetje met zwelling maar ik kom als het goed voorspelt is op een C cup uit.

Niemand ziet er wat van. Ze zijn net zo groot nu als toen met de push up BH's.

Alleen is nu what you see is what you get :)

Ik heb ook anatomisch en dual plane geplaatst.

In jou geval zou ik zeker voor de 240cc gaan meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mijn vader vertelt en hij heeft er totaal geen moeite mee! Hij zij dat hij dit liever had dan dat ik aankwam met een tattoo of piercing haha. Dus maandag ga ik nog een afspraak maken voor de laatste informatie en nog een keer passen en om een datum te plannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.