Lianne79 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Op aanraden van mijn plastisch chirurg heb ik deze site al weleens eerder bekeken. Ik zat toen nog erg in twijfel over het wel of niet laten uitvoeren van een borstvergroting. Ik kwam hier zoveel informatie tegen, dat ik het me eigenlijk niet echt hielp. De keuze moest uit mezelf komen, een wens die ik zelf wel/niet voelde. Ondanks de risico's, waarvan je van tevoren niet weet of die voor jou van toepassing gaan zijn. Het leven is nou eenmaal niet risicoloos. Ik heb dus geprobeerd de keuze met mijn hart te maken, in plaats van alle vorens en tegens af te blijven wegen.Afgelopen maandag ben ik geopereerd door dr van Selms in het Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Uiteindelijk heeft hij 255 cc (natrelle, rond) dual plane geplaatst. Hopelijk wordt mijn kleine Acup straks een goede Bcup. Ik ben nu aan het herstellen, en ik merk al dat ik geduldig moet zijn. Dat valt niet mee, moet ik zeggen. Hopelijk gaat het in de loop van de dagen steeds beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stones78 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Hoi lianne79!Allereerst welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!Deze keuze met je hart maken is inderdaad het allerbelangrijkste! Goed van je dat je je nergens door hebt laten "afleiden"Ben je inmiddels al wel tevreden met het resultaat? Voor zover je dat nu al kunt zien natuurlijk. Heel veel sterkte nog met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Hoi Lianne Welkom op het forum!! En van harte met je nieuwe boobs!! Goed dat je de keuze vanuit je hart gemaakt hebt, zo sta je er tenminste volledig achter! Die ongeduldigheid kennen we allemaal... Helaas is er nog geen slimmerd geweest die een pil met geduld uitgevonden had, anders zouden we hem standaard laten voorschrijven bij een bv Doe het rustig aan! Geef je lichaam de tijd om te herstellen, het is niet zomaar even tussen de soep en aardappelen te doen, een bv Veel lees- en forumplezier!!! Ik verhuis je topic even naar de operatieverslagen en pas je titel wat aan, dan hoor je er helemaal bij xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Hoi LianneGefeliciteerd met je nieuwe borsten, goed dat je de keuze hebt gemaakt die je hart je ingaf, dat gevoel is altijd het belangrijkste.Ik ben op 5 juni geopereerd door Dr van Selms ook, in de Jan van Goyenkliniek.Ik vind het een hele aardige dokter, met veel geduld en verstand van zaken, ik voelde me bij hem ook erg prettig.Om je een beetje een beeld te geven, ik had een B cup, en heb 240 en 255 cc van Natrelle gekregen, daarmee heb ik nu een E cup.Wel zien mijn borsten er zonder BH uit als een C/D, maar qua bh heb ik echt een E nodig, om je een klein beetje een beeld te geven:)Ik wens je een goed en voorspoedig herstel, doe vooral lekker rustig aan, en niets forceren:)Gr Veer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne79 Posted September 27, 2012 Author Share Posted September 27, 2012 Hoi Veer, Dank je wel voor je reactie. Ik heb dr Van Selms ook ervaren als een prettige en kundige arts. Volgens mij heeft hij ook goed geluisterd naar mijn wensen. Vandaag is de eerste dag (dag 3 na operatie) dat de pijn iets lichter is. Maar de boel voelt nog flink strak en beurs. Ook de plekjes van de drains zijn gevoelig. Herken je dat? Doordat het pijnlijke gevoel nog overheerst, kan ik nog niet super blij zijn met mijn nieuwe borsten. Ik ben erg benieuwd naar mijn nieuwe maat. Aangezien ik 165 cm lang ben en nogal tenger gebouwd, hoef ik niet per se een D cup ofzo. Eigenlijk hoop ik het niet, maar ik zal moeten afwachten. Ik had erg weinig borstweefsel van mezelf. Ik heb even bij je foto's gekeken. Kan me voorstellen dat je erg blij bent. En ik kan er ook al naar uitkijken om de gaan winkelen en nieuwe bh's te zoeken. Groetjes Lianne Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Hoi LianneIk moet eerlijk zeggen dat ik niet heel erg veel pijn heb gehad, en ook heb ik geen drains gehad.Wel deden bij mij een paar dagen na de operatie de draadjes zeer, en die zijn na een week gelukkig doorgeknipt, daar had ik namelijk wel erg veel last van. En ongelofelijk gespannen borsten had ik wel!Ik ging zelf ook voor een C, eentueel kleine D cup, en zo zien mijn borsten er ook uit als ik geen bh aan heb, heel natuurlijk:)Ben zelf heel erg blij met het resultaat!Groetjes Veer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.