Ga naar inhoud

Soja, venkelthee, fenegriek en sesamzaadjes


miss

Aanbevolen berichten

hallo ladies!

Ik ben redelijk nieuw hier. 't is te zeggen, ik ben een tijdje geleden een komen piepen en kom nu terug! ;-)

Ik ben al jaren ongelukkig over mijn borsten. Ik heb nooit veel gehad en als tiener durfden de jongens erom lachen. Nu ben ik 27, ben getrouwd en heb 2 zonen. Alles dus om gelukkig te zijn... alleen die boobs storen me dus...

Ik heb nu een 80A, overlaatst een 75B kunnen kopen, maar dat moet een kleine maat geweest zijn! Hoe langer hoe meer begin ik er ook over praten met mijn man. Hij zegt dat ik het zeker niet voor hem moet doen, maar dat hij wil dat ik gelukkig ben. Nu ben ik er zelf nog niet uit of ik er een operatie voor over heb. Vooral het snijden in een gezond lichaam boezemt me angst in. Daarom ook dat ik lipofilling overweeg, alleen die prijs he...

Nu ben ik wat natuurlijke middeltjes aan het proberen. Ik eet 1 à 2 koffielepels sesamzaad per dag, 1 à 2 venkelthee (maak ik zelf met venkelzaadjes en wat fenegriekzaad) en sinds gisteren begonnen met sojamelk drinken. Ik weet dat het evengoed fabeltjes kunnen zijn... maar onder het moto: baat het niet dan schaad het niet, probeer ik het gewoon.

Zijn er mensen die dit ooit probeerden en die wel of geen verschil zagen?

Ik wil het op z'n minst een kans geven!

alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ladies!

Ik ben redelijk nieuw hier. 't is te zeggen, ik ben een tijdje geleden een komen piepen en kom nu terug! ;-)

Ik ben al jaren ongelukkig over mijn borsten. Ik heb nooit veel gehad en als tiener durfden de jongens erom lachen. Nu ben ik 27, ben getrouwd en heb 2 zonen. Alles dus om gelukkig te zijn... alleen die boobs storen me dus...

Ik heb nu een 80A, overlaatst een 75B kunnen kopen, maar dat moet een kleine maat geweest zijn! Hoe langer hoe meer begin ik er ook over praten met mijn man. Hij zegt dat ik het zeker niet voor hem moet doen, maar dat hij wil dat ik gelukkig ben. Nu ben ik er zelf nog niet uit of ik er een operatie voor over heb. Vooral het snijden in een gezond lichaam boezemt me angst in. Daarom ook dat ik lipofilling overweeg, alleen die prijs he...

Nu ben ik wat natuurlijke middeltjes aan het proberen. Ik eet 1 à 2 koffielepels sesamzaad per dag, 1 à 2 venkelthee (maak ik zelf met venkelzaadjes en wat fenegriekzaad) en sinds gisteren begonnen met sojamelk drinken. Ik weet dat het evengoed fabeltjes kunnen zijn... maar onder het moto: baat het niet dan schaad het niet, probeer ik het gewoon.

Zijn er mensen die dit ooit probeerden en die wel of geen verschil zagen?

Ik wil het op z'n minst een kans geven!

alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik eerlijk ben geloof ik daar niet zo in.

als je natuurlijk je borsten wil groter maken moet je helemaal aankomen. Dan groeien ze mee.

Maar je hebt wel gelijk met baat het niet, schaad het niet.

Bij Artemedis op de website zag ik staan dat ze het daar niet doen omdat er te weinig bekend is over de risico's ofzo. Maar misschien kan je je ook eens verdiepen in dat macrolane?

Ik heb het nog even opgezocht. er staat:

"Vrouwen die helemaal geen prothese willen kunnen de borst laten vergroten met Macrolane. Dit is een natuurlijke inspuitbare gel die echter na twee jaar nagenoeg volledig is geresorbeerd. De borst vergroten met lichaamseigen vet ( zie lipofilling ) is een controversiële behandeling die potentieel belangrijke risico’s inhoudt. Daarom is bij Artemedis beslist af te wachten tot er meer data en richtlijnen worden gepubliceerd."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiske

bedankt voor je reactie.

Ik had inderdaad ook al gelezen over macrolane. Nu, wat ik daar minder aan vind is dat het niet blijvend is en dat het ook chemisch is wat erin gespoten wordt... lijkt me niet zo gezond. Daarom dat mijn voorkeur naar lipofilling gaat, dan wordt je eigen vet gebruikt.

Ik wacht toch een paar maanden af wat de soja en zo doen... gelukkig lust ik het! ;-) Mijn borsten zijn momenteel gevoeliger dan anders, maar ik heb ook net m'n menstruatie, dus kan het evengoed daarvan zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik doen! Ben ook benieuwd. Als ik zo rondlees op het internet werkt het van de ene mensen helemaal niet maar van de anderen dan weer supergoed! Laat ons hopen dat ik bij die laatste categorie hoor he!

Ik zie dat er op je banner staat "nog maar 2 dagen"!! spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

heel bekend in m'n oren

toen ik nog jong was (16, 17) had je zo'n boekje, unigro denk ik.

Het eerste wat ik bestelde was zo'n borstpomp.. ooit aan 1 borst gebruikt, en was aan het wenen, dan gewoon opgeborgen

het enige wat dit zou kunnen doen is je vel uitrekken x/ maar een grotere borst pff

en daarna een blauw flesje van € 60 met pilletjes met fenugreek en kelp enzo

ook goeie dingen gelezen

heb da soms elke dag ingenomen, soms niet

maar pff of er iets veranderd was..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

wat jammer dat het niet hielp bij je! Denk wel dat het resultaat met deze middeltjes zowiso minder ingrijpend zal zijn dan met een operatie, maar het proberen waard!

Vooral de ervaringen met soja zijn positief, als ik zo op internet rondlees...

Ik hou me momenteel strikt aan elke dag thee en sojamelk! ;-) Ben al blij dat ik niet de enige ben die zo zot is om het zo te proberen!!! ;-) Hoe lang is het geleden van je bv?

groetjes

ik zie net dat je tweeling maanden oud is!!!;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zal je gelijk maar uit de droom helpen,daar krijg je echt geen borsten van! :1big_boobs:

Het zijn gezonde dingen die je neemt thats all.

Het doet niets aan het groeien van je borsten iig.

Kun je nog beter biergist slikken,maar ook dat werkt niet helaas.

Was er een wondermiddel dan was die gene al stinkend rijk geworden en waren borst vergrotingen overbodig geworden,scheelt ons natuurlijk een hele operatie zou dus tof zijn!

Maar helaas...............

Als er iemand beweerd dat t geholpen zou hebben ,is het iig een leugen. :93:

En als je er niet volledig achter staat,en je denkt ,nee ik wil niet laten snijden in een gezond lichaam,dan is er niemand die jou kan of wil overhalen hier,dus ik snap even niet wat je hier precies zoekt........met alle respect hoor.

gr Vlinder. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Vlinder

Ik zoek op dit forum net hetzelfde als alle anderen hier... ervaringen en lekker babbelen over ons gezamenlijke "probleem".

Ik ben nu eenmaal wat terughoudender over wat operatie betreft, vooral uit angst ervoor... maar mijn wens om ook een mooi stel borsten te hebben blijft er wel natuurlijk. Alleen wil ik eerst ALLE mogelijke dingen geprobeerd hebben die eventueel kunnen helpen, voor ik drastische dingen beslis! Ik wil gewoon voor mezelf eindelijk eens uitmaken wat en hoe ik wil! Ik zit gewoon in een tweestrijd. Ben niet tevreden met mijn borsten en heb te veel angsten zitten om te laten opereren op dit ogenblik. Een eerste stap voor mij is om ervoor uit te komen en eindelijk eens deel te nemen aan gesprekken op het internet + dingen uit te proberen. Een operatie is gewoon mijn allerlaatste hulpmiddel die ik in de toekomst misschien wil laten uitvoeren... als er echt niets anders helpt...

Hetgeen ik hier dus komt zoeken is hetzelfde als velen hier denk ik... wat steun en ervaringen van anderen lezen.

groeten

miss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik drink elke dag sojamelk en heel vaak venkelthee. Ik wist zelfs niet dat ze zeiden dat je borsten ervan zouden groeien.

Tingeling, nee dat werkt dus niet haha.....of ik zou al mega boobs moeten hebben en mijn nakende operatie zou overbodig zijn hahaaaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Inmiddels is het een tijdje verder,ben benieuwd of je al een bos hout voor de deur hebt liggen door een wondermiddeltje? ,hihi. :1bouncingboobs:

nee grapje natuurlijk,maar denk je nog na over een borstvergroting,of gaat dat m niet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.