Ga naar inhoud

Axx : 10 oktober 2012 : Dr. Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

No problem BB: uiteindelijk ben ik snel gestopt met de medicatie :-)

Stones!! Het gaat goed ja! Nu 12 dagen geopereerd.. De vrachtwagen is weg van m'n borsten en ik heb geen pijn meer. Als ik lig en overeind kom dan voel ik ze wel letterlijk zakken, dat voelt niet zo fijn. Maar ik ken het ook niet dat borsten zakken hahaha. En heb soms steken in m'n linker borst. Maar dat hoort er ook bij heb ik op het forum gelezen? En ze kriebelen...maar heb altijd geleerd dat ze dan aan het herstellen zijn. Fijn!!

Ben nog wel niet aan het werk, ga volgende week weer beginnen. Halve dagen eerst omdat ik ook een uur moet rijden en dat zie ik nog niet zitten.

Ik heb andere oefeningen gekregen na de operatie. Voor week 1 en 2. Ik heb ze als bijlage toegevoegd. Deze moet je ieder uur doen. Pffff...dat haal ik echt niet. Maar kan de oefeningen al goed dus doe ze gewoon paar x op een dag.

En ik wandel veel door huis. En af en toe buiten. En die poepluiers mis ik echt niet!!!!!

Stones, jij succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Hechtingen zijn eruit. Fijn fijn!

Vond het wel erg spannend want was bang dat de pleister vast zouden zitten aan de wondjes maar dat was niet. Hahaaa! Wat jezelf wel níet allemaal kunt bedenken van te voren!!

Ziet er rustig en netjes uit. Weer een stapje verder nu!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, wat fijn Axx! Ik mag maandag as de knoopjes los laten knippen en ik denk nu hetzelfde als jij dacht. Hmm...als die pleisters van de hechtingen en drains maar niet vast zitten..brrr..

Idd weer een stapje verder voor je. Nog even...en dan...shoppen!!! ;-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat echt steeds beter.

Wat ik wel heb ik hele vermoeide schouders. En soms een tintelig in mijn bovenarm of schouder. Pfff, dat voelt dan echt niet fijn. Vooral niet als je iets aan het doen bent of in de stad loopt ofzo. Liggen helpt dan wel en dan trekt het weg. Morgen werken voor halve dagen maar hoop wel dat dit goedgaat..

Herkent iemand deze klacht?

Tips? Enehhh, gaat het over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Axx!

Ik had ook al even in mn eigen topic hierop gereageerd maar hier zal je het misschien wat sneller lezen.

Ik heb ook van die vermoeide schouders...erg vervelend gevoel! Even schoot het door m'n hoofd;ze zullen toch niet te zwaar zijn?! Hihi.

Maar ik denk dat het bij mij althans komt dat ik toch (onbewust) wat krampachtiger of stijver m'n bewegingen doe? Dan gaat het natuurlijk allemaal een beetje vast zitten denk ik.

Dat van die arm, ik heb regelmatig een soort slaaparm. Net of dat er te weinig bloed doorheen stroomt. Weet niet of je dat bedoelt?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies ja!! Een slaaparm, das een betere omschrijving.

Net de fysiotherapeut ook nog gesproken. Die bevestigde dat de spieren waarschijnlijk moeten wennen aan de bewegingen - lang rust gehad - en het gewicht. Zooo zwaar zijn ze nou ook weer niet hahaha. Maar goed, ti's meer dan eerst ja. Gelukkig wel!!!!

Rustig aan doen, langzaam laten wennen, oefeningen goed doen en niet de hele dag met de schouders rechtop maar ook af en toe effe lekker laten hangen.

Sanks Stones!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met werken begonnen voor halve dagen. Viel reuze mee gelukkig.

En...miljoen vragen natuurlijk van collegae maar die kon ik mooi afwimpelen door te zeggen dat het persoonlijk was. En ze zich geen zorgen hoefde te maken!!

Kreeg de afgelopen 2,5 week ook bloemen van diverse onderdelen van het bedrijf. Zoo lief maar zo dubbel omdat ze niet wisten wat er aan de hand was!!!

Mag je na 6wkn eigenlijk meteen een beugel bh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoow, alweer een het tweede weekend na de operatie. Voel me een stuk fijner!

Afgel do op controle geweest. Alles was goed en de verpleegkundige was tevreden!! Ennnnn....een gratis extra sport bh meegekregen. Dank voor de tip Vlinder!!!

Verder heb ik niet echt pijn meer. Na week gestopt met paracetamol en gaat prima. Slapen gaat ook goed, wel op m'n rug maar dat went al wel. Alleen opstaan in de ochtend, ahhh, je voelt dan letterlijk alles zakken. Maar kort daarna gaat het weer prima,

En m'n vriend doucht mij lekker iedere dag even! En om de dag wast hij m'n haren. Hoe luxe!!! En hoe gezellig.

Met de rondlopende kids valt het reuze mee. Ik kan veel met de oudste doen. Met de jongste van 1 minder. Maar dat heeft ook voordelen als ie gepoept heeft :-).

Hey Axx,

dat is leuk om te horen,dus t is jou ook gelukt hihi,super!!!!!!!! :101:

En wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat nu al!

geniet er lkkr van ,

'liefs Vlinder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Axx!

Wat fijn dat het goed is gegaan met werken! Oohh, ja en dan dus die vragen...hmm..lastig he?

Heb dat nu ook op school van m'n dochtertje, sinds een paar dagen breng en haal ik weer en krijg nu dus ook die vragen..."oohh, jij bent geopereerd toch? Gaat het weer? Enz..enz...

Roep dan maar snel; oh, ja hoor! Alles prima, niks aan de hand! En in de tussentijd snel ik met wapperende haren de school uit! Haha!

Ben je al stiekem aan het loeren naar mooie bh's???

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa Stones: al flink aan het loeren. En ook naar leuke kleding: iets wat eerst veel minder mooi stond kan ik nu wel kopen :-). Ben al paar x de stad in geweest alleen passen is zo lastig... Vesten kunnen wel dus die heb ik al in de pocket. En een leuke wijde trui. Eerst was daar geen tiet in te zien en nu zie je wel twee mooie hobbels!!!

Heb alleen nog steeds last van m'n schouder. Het lijkt wel een pees bovenop m'n schouder die irriteert. Bleh! Het komt en gaat maar is er wel elke dag even. Niet fijn!!

Verder zien ze er nog steeds zo mooi uit. Ben alleen wel steeds bang dat het een keer gaat verschuiven ofzo, dat ik wakker word en ie ineens niet meer mooi is van vorm, herkent iemand die waanbeelden...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

Ik heb effe alles terug gelezen.. Lees veel over pijn in de schouders en rug. Ik had hetzelfde. Durfde ook mn dug niet te rechten omdat ik bang was teveel druk op de voorkant te zetten.

Lopen ging nietmeer omdat ik niet diep genoeg adem haalde door de verkramping van mn spieren.

Ik zat steeds tegen hyperventilatie aan.

Ik heb dyclofenac gekregen om mn spieren te ontspannen.

Dat heeft echt goed geholpen!!

Je word er wel wat duffer van mr ik was er erg blij mee ;)!

Succes met herstellen allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soooow, lang geleden dat ik iets gepost heb!

Overigens wel veel gelezen op het forum nog over kleine klachten en andere dingetjes...handig!!

6 weken geleden vandaag. Pfff! Time flies!

Het gaat goed behalve dat ik sinds 2,5 week aan rechter borst last gekregen heb. Last, tja hoe leg ik dat uit. Ik wilde iets op tafel pakken en steunde dus op m'n rechter arm. Om met m'n linkerarm iets te pakken. Op dat moment voelde ik iets in m'n rechterborst. Vanaf dat moment leek het alsof ik de prothese voel als ik m'n arm beweeg. Net of de spier m wegduwt ofzo.. Gek en vreemd.

Na 3 dgn ff naar de kliniek gegaan maar alles leek goed. Zag geen verschil gelukkig. Maar bleef dat rare gevoel wel houden.

Nu valt me op dat m'n rechterborst iets minder bol is aan de buitenkant in vergelijking met de linkerborst. Maar of dat misschien al was...geen idee. In het allereerste begin niet iig maar toen waren ze nog gezwollen. Niet dat het heel lelijk is maar ik zie het. En omdat ik aan die kant ook last heb leg ik natuurlijk het verband.

Heb afspraak gemaak met de plastisch chirurg zelf, over 2 win helaas pas.. Maar goed, misschien is het dan wel over en is het verschil dan weg. Als het iets is kunnen ze er nu toch niet meteen iets aan doen.

Vanaf vandaag weer met de kids dingen doen, alleen thuis en ze dus weer naar bed doen. Til veel met m'n benen en zet ze dan op m'n knie en til ze zo in bed, handig word je joh!!!

Enehhh...1e bh op zak!! Maatje 75 D hahaha. Lach me suf! M'n sportbh nu is 80 C maar 75 D zat toch echt beter. Nu ben ik aan het kijken op de site van Victoria's Secret om daar een paar bh's te bestellen: gaaf zijn die!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Dijk: ben erg tevreden over Schiettecatte. Resultaat mag er zijn en vond hem een prettig persoon. Qua maat heb ik wel 1 maat kleiner gekozen dan zijn advies was. Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk.

Hij heeft de wonden super netjes gehecht en heeft daarnaast op mijn verzoek 2 moedervlekjes weggebrand en 1 weggesneden (moest ik nog doen op advies van dokter) op m'n buik.

Stones! Het gaat goed, idd bij de arts geweest vorige week vrijdag. Het rare gevoel wat ik heb aan 1 kant is de spier in combinatie met de prothese. Dmv een tekening legde hij uit wat het is en vertelde hij dat het gevoel vanzelf verdwijnt over max een maand of 3. Prima dus!

Ben er erg blij mee! Er is wel enig verschil in grootte tussen d'r borsten maar dat neem ik voor lief. En dat kan ook nog gaan verdwijnen, in die zin is 8 weken PO nog best kort. Ik til de kids ook weer volop en dat gaat goed. Zelfs afgelopen zondag gaan fietsen met beide kids erop; nergens last van!

Hoe gaat het bij jou dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd! En ook fijn dat dat rare gevoel is uitgelegd en normaal is.

Hier gaat het het ook super goed! Ik moest na 3wk po de kindjes weer helemaal alleen doen. En vooral de jongste van 18 mnd was af en toe wel lastig, vaak tillen natuurlijk. In het begin wel last van gehad maar vrij snel niet meer gelukkig. Nu gaat alles eigenlijk weer als vanouds.

Merk wel dat mijn jongste het heeeeerlijk vindt om tegen m'n boobs aan te liggen/hangen, hahaha! Was natuurlijk eerst hard en botjes! Hihi.

Fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat met je!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,ja die Schiettecatte houdt van een beetje ongelijke boobs,bij mij zei hij gelijk: zou ik nix aan doen,gewoon beiden kanten zelfde CC erin ,want dat staat natuurlijk..

mja achteraf had ik ze liever gelijk gehad ,zie nu toch ietsje hang bij de ene........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.