Ga naar inhoud

Leina : 16 november 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Blij jullie hier te mogen vergezellen, hopelijk kunnen jullie ervaringen me wat wijzer maken!

De laatste tijd ben ik informatie aan het verzamelen over een borstvergroting.

Wat de voor en nadelen zijn, welke soorten er bestaan EN vooral waar je hiervoor het beste gaat.

Ik ben namelijk uit de regio Oostende-Brugge en vind het zeker niet gemakkelijk om een geschikte kliniek uit te kiezen vanuit het web hier in deze streek.

Ook ken ik jammergenoeg niemand die een borstvergroting laten doen heeft, dus kan ik er met niemand over praten. :139:

Bij deze graag jullie hulp, mening en ervaringen!

Iemand een idee waar ik het beste ga hiervoor? en hoelang de wachttijden zijn voor een afspraak? Welke soort ik het beste overweeg??

nu heb ik een B75 maar zou graag voor een grote C of kleine D gaan, hier twijfel ik al jaren over! Nu heb ik mijn beslissing gemaakt en wil hier ook zo snel mogelijk voor gaan!

Nu ben ik op een leeftijd gekomen waarop ik denk je leeft maar één keer tijd om er van te genieten en zelfzekerder door het leven te gaan!

hoop op snelle reacties!

Ik kijk er al naar uit,

veel liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai ,

Welkom;)

Ja advies is denk ik heel veel lezen hier en foto's bekijken.

Ik ben zelf eerst bij velthuis kliniek geweest voor mn eerste consult dat heeft me 50 euro gekost (als je bepaalt je operatie te doen word dat van de prijs afgetrokken)

Nou op zich goed gevoel erbij heel veel info gehad .

Toen hoorde ik via via van Dr.Plovier in belgie .

Meteen internet afgezocht foto's en verhalen erover gelezen.

Prijs was ook veel minder en ontzettend veel tevreden damens .

Ik overigens nu ook erg tevreden.

Het is een beetje zoeken en je gevoel afgaan.

Consult afspraak is snel te realiseren

Ik ging in eerste instantie voor een c cup , was een 75 a .

Maar op het laatst tich besloten voor een d cup te gaan

Blij mee achteraf gezien wen je er toch best snel aan .

Heel veel sucses met je zoek tocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leina,

:viannen_01:

Als je een consult plant ,mag je meestal binnen 2 wkn onder t mes als dat je uitkomt natuurlijk.

Of er moet een wachtlijst staan,zoals bij Plovier natuurlijk,dan duurt het ietsje langer.

Plovier en dr dr demeyere bruno zitten beiden in belgie en zijn beiden goede artsen,info ook te vinden op t forum.

Hoeveel CC je zou moeten krijgen om een C/D cup te behalen is niet te zeggen,dat zou echt een arts moeten bepalen.

Ik heb zelf een D uitziende cup eraan overgehouden(met 500CC).En had eerst een kleine C cup.(leeg)

Gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci meiden voor jullie snelle reacties!

Dr. plovier en dr demeyere bruno, welke kliniek spreken we hier dan over?

En hoelang duurt het dan ongeveer voor je een consult kunt vastleggen?

Prijzen verschillen erg veel heb ik al opgemerkt, is er hier een bepaalde reden voor? is hoe duurder hoe beter kwalitatief hier van sprake of niet?

Heb al veel over de wellness kliniek gelezen, zijn deze promoties te vertrouwen?

De klinieken in brugge zijn voor mij alsinds heel wat dichter bij thuis, maar als het de moeite is om wat verder te gaan zou ik dit dan wel doen.

Volgens mij zal het alsinds langer duren voor een afspraak in Genk of in Brugge of is dit niet geval?

Welk soort valt er dan vooral aan te raden? heb al vaak gelezen over iets 'nieuws' MONOBLOC SILICONE SOFTONE is dit dan werkelijk beter dan de andere?

alvast bedankt meiden xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van dokter Plovier weet ik het alleen . dat is www.be-clinic.com prijs is op aanvraag . .

Belgie valt goedkoper uit door de btw daar heb ik me laten vertellen .

Bij Plovier duurt het idd wat langer voor je operatie datum hij heeft het blijkbaar heel erg druk.

Wat je wel kunt doen is het meteen plannen als je voor je consult belt ,kan altijd nog afwijken als je twijfelt .

En bij plovier altijd foto's meenemen dan kan ie een beetje bepalen hoeveel er ongeveer in moet .

Kwalitatief gezien is het er zeker niet minder door :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Leina

Welkom op het forum!!

Idd is het een kwestie van veel lezen hier. Er zijn in veel topics al dingen uitgelegd, dus als je rechtsboven in het zoekvenster zoekt op trefwoorden (bijvoorbeeld profile, of merk prothese, enz enz) dan kun je al veel vinden. Ook artsen en klinieken zijn op die manier te vinden.

Ik ben zelf bij dr. Demeyere (Bruno is zijn voornaam ;) ) geweest en ben erg tevreden over het resultaat. Hij heeft bij mij een en ander moeten 'reconstrueren' nadat mijn vorige pc een en ander verprutst had...

Bij dr. Demeyere kost een bv 3000 euro. Hij werkt met Mentor implantaten. Deze zijn goedgekeurd door de FDA in Amerika. Zij zijn dus door een zeer strenge keuring geweest. Het andere merk dat door diezelfde keuring gegaan is en goedgekeurd is, is Natrelle (vroeger heette dit Mc Ghan)

Alle andere merken zullen niet per definitie slecht zijn, maar Monobloc, waar je het over hebt, kan ook niet claimen beter te zijn dan de rest hihi. Ik ben zelf voor de FDA-approved implantaten gegaan omdat ik me daar beter bij voel.

Veel zoekwerk op google en het forum hebben me dit besluit laten nemen.

Bij dr. Demeyere: www.artemedis.com in Gent zijn de wachttijden voor het consult niet lang. En de operatie kan meestal al plaatsvinden 2-4 weken na het consult (normaal gesproken) Het consult kost 30 euro, maar wordt als je de operatie bij hem plant, van de 3000 afgetrokken.

Welk profiel en welk aantal cc je nodig hebt, of wat je lichaam maximaal kan hebben, kan een pc je het best vertellen. Het is namelijk afhankelijk van je eigen borstbreedte. Elke prothese heeft een eigen breedte en bij die breedte hoort dan weer bij elk profile een aantal cc..... Allemaal misschien nog Grieks voor je, maar daarom misschien eens zoeken op het forum, zodat je daar al wat meer over te weten komt. De low profile is de breedste prothese, met de minste projectie (volume naar voren) en de extra high profile is de smalste prothese, met de meeste projectie (als je het over een gelijk aantal cc hebt)

Heel veel succes met zoeken.

Plan gewoon eens een consult. Lees veel op het forum over de artsen waar je naartoe wilt... Dan wordt het allemaal al wat duidelijker voor je :)

Veel lees- en forumplezier!

En mocht je met vragen blijven zitten, schroom dan niet ze gewoon in je topic te stellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej leina!

ik ga 12 oktober onder t mes bij plovier! :D dus kan je enkel over hem informeren..

-2700 euro is de prijs. excl. 50 euro voor consult, 20 of 40 euro littekencreme (ligt aan welke je wilt en je hoeft het niet daar te kopen maar ik ga dat wel doen) en ongeveer 25 euro aan medicatie waarvan dacht ik een deel terug te krijgen is via je verzekering...moet ik nog even die dag vragen aan de superleuke receptioniste;)

-plovier beslist op de operatietafel of het ceroform of sebbin wordt. dat kon hij nog niet gelijk zeggen en ik heb hier ook geen voorkeur in. hij plaatst zover ik weet ook de borsten meer bij elkaar...dus niet dat je tepels 'scheel' naar buiten gaan kijken

- het aantal cc gaat bij ieder een ander resultaat opleveren...ik krijg 450cc voor een D cupt (twijfelde ook eerst tussen c en d) terwijl dit bij een ander weer een F cup kan opleveren

- een consult en operatiedatum is supermakkelijk en snel gemaakt...ligt puur aan hoeveel je beschikbaar bent en hoe druk het is. ik heb 17 aug. gebeld en zei dat t geen haast had...kon 10 september op consult en 3 weken geleden heb ik toch alvastg maar een operatiedatum geprikt dat op 12 oktober is. Nou...vlot of niet?! :D

- ze vragen een aanbetaling van 500 en dat moet binnen 2 weken betaald worden...voor mij viel de laatste dag daarvan precies op 10 september dus ik heb het contant afgerekend;) en een bewijs van betaling gevraagd en gekregen

- ik krijg dus 450cc high profile en cohesieve vulling...heb hem niet in de reden gevallen toen hij dit even aan me vertelde want zo wil ik het ook hebben. achter de spier dan maar even meer pijn maar als dit veiliger is profiteer je er op langere termijn van.

- zoek foto's...wat in jouw ogen een C is kan in werkelijkheid mss een E zijn als hij je foto's ziet. Hij plaatst graag grote borsten en zo weet ik dat het voor hem dagelijkse kost is om een G cup te plaatsen bij vrouwen met mijn maten 1.80m en 63 kilo. Maar hij dringt niets op hoor! Het gebeurd zoals jij wilt;)

voeg me gerust toe als je dit een beetje wilt volgen dat doe ik namelijk ook bij vrouwen die vlak voor mij geopereerd worden...dan kun je recente verhalen en ervaringen lezen

In ieder geval erg veel succes met je zoektocht en heb je vragen stel ze gerust!

p.s. ik wist ook pas vorige week wat nu precies medium-high-extra high profile was hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, en welkom!

Ikzelf ben in de wellnesskliniek geopereerd, en ben erg tevreden! er is een reden voor die 'promoties' maar welke doet niet terzake, enkel dat je voor een goede prijs mooie borsten krijgt ;)

Maar als je je beter voelt als je meer betaalt, kan je dat doen natuurlijk :)

Veel succes met de zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor de reacties ladies!

heb nog heel wat opgezocht ondertussen en overweeg nu wel serieus om eens te bellen naar Kliniek artemedis voor dokter Demeyre..

Maar de twijfel blijft er nog oooh zo erg :D

ben bang de verkeerde beslissingen te maken!

Ben bang om daar heen te gaan en alles door te maken, laat dan staan de operatie zelf!

Ik ben al zo'n held op vlak van operaties en alles die met bloed enz te maken heeft!

Ik ben bang om een misslukking, lelijke borsten te krijgen VOORAL bang om spijt te hebben!

Whoo voelt als een fase waar ik door moet!

Ik durf dit ook niet te vertellen aan mijn naasten, familie, vrienden..

alleen mijn vriend weet hiervan en steunt me hier dan ook in.

Hij heeft gezegt dat hij wilt voor me zorgen in die tijd, me bijstaan financieel en mentaal wanneer ik herstel (want wij wonen alleen).. hopelijk zorgt dit ook niet voor opstakelijk in onze relatie!

Ik wil dan ook dat het zo weinig mogelijk opvalt in mijn vriendenkring of familie.. Mijn zussen zijn beiden al altijd gezegend geweest met een mooie cupmaat maar ik blijf zo altijd een beetje achter, ik ben er zeker van dat ze hier problemen mee zouden hebben.. laat ons dan nog zwijgen van ons ma hah :)

Ik ben ook maar een klein juffrouwtje, juist geen 1m60 wil niet als een bimbo overkomen. Maar wil toch dat ik er iets van merk, dat ik niet zoveel geld betaal voor maar een klein beetje verschil..

Ohja heb denk ik vooral een oppepper nodig denk ik, het komt allemaal zo dichtbij.. Ik denk er nu echt aan de telefoon te nemen en te bellen voor een consultatieeee maaar oeeeeeeeh

Wat ben ik bang voor alles! verkeerde keuzes en ik ben dan nog zo'n twijfelaartje!

Help help help :66: :66: :66::67: :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, en welkom!

Ikzelf ben in de wellnesskliniek geopereerd, en ben erg tevreden! er is een reden voor die 'promoties' maar welke doet niet terzake, enkel dat je voor een goede prijs mooie borsten krijgt ;)

Maar als je je beter voelt als je meer betaalt, kan je dat doen natuurlijk :)

Veel succes met de zoektocht!

Dankje voor je reactie!

Zou dat ook nog zien zitten, maar ben bang voor de lange wachtlijst. Ik ben nu thuis en heb tijd hiervoor dus zou het zo rap mogelijk willen vastleggen want kan niet te lang meer wachten, moet dan terug aan de slag met werk.. Snapje? en heb gehoord dat het een lange wachtrij is daar.. Ook kom ik van West-Vlaanderen helemaal aan de kust! is nog een eindje verder.. Hmm hmm hmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leina

Ik begrijp je angsten om de operatie en t resultaat. Mij werd gezegd dat ik eens een filmpje moest kijken hoe zon operatie gedaan werd. Daarop zei ik: waarom zou ik dat met bloed en gesnij kijken, als ik t op tv ook altijd weg zap?!! Ik hou daar ook niet van en we hebben altijd wel een beeld bij hoe t gedaan word maar hoeven dat nietin zn volle glorie te zien hihi

T resultaat sja...een chirurg vinden waar je vertrouwen in hebt. De dames van plovier vind ik stuk voor stuk mooi of t nu groot of kleiner is omdat hij zorgt dat t niet 2 van elkaar afataande plaatst...hij maakt t plaatje compleet waarbij anderen de protheses erin stoppen en klaar...

Bovendien heb ik ook gevraagd wat hij doet als ik ontevreden ben of als er toch een complicatie optreed. Hij zegt dat zij dat gratis herstellen. Nu hoeft t voor mij niet per se gratis te zijn maar mij gaat t er al om dat hij ook durft te erkennen als hij een fout heeft gemaakt en je niet met een kluitje t riet in stuurt.

Zijn er mss nog meer vragen waar ie graag antwoord op wilt van de vrouwen hier? Want volgens mij loopt je hoofd over vd twijfel...

Ohja...een telefoontje en nog een consult kan NOOIT kwaad! Zo kun je beslissen bij wie je een beter gevoel hebt na t laten zien vd foto's en als je t niet doet zou ik altijd denken:wat als ik wel ff op en neer was geweest?

En bel gerust beide klinieken met data wanneer je voor operatie terecht kunt! Omdat ik in NL woon heb ik naar beclinic gemailt (telefoonkosten) en 3 mails verder had ik een perfecte datum! Je kuntbinnen2 weken nog annuleren dacht ik...ik zou dat ook even bij beide navragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doei, weet je waar het bij jou aan lag?? Niemand wilde op vrijdag de 13de geopereerd worden :45: Daarom was jij zo snel aan de beurt :D

Hahaa grapjas :45: Ze zei er wel bij dat de termijn vaak 2 weken wachten was, maar dat onder bouwverlof bijvoorbeeld, de termijn wel veel langer kan worden.

Ik beschouw vrijdag de 13de vanaf nu als mijn geluksdag :14: :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.