Ga naar inhoud

prothese verschoven?


streetspirit

Aanbevolen berichten

He mensen! Terug van de operatie en gelukkig viel het mee!

Ze hebben de prothese gespoeld en verder zag alles er keurig uit. Ik heb toch even tussen de borsten gevoeld (onder het verband) en ze staan veel dichter bij elkaar (hopelijk komt dat niet alleen door het verband :)) Wie weet zit de linkerborst nu iets meer naar het midden, mijn gevoel was dat de prothese teveel naar links zit (halve cm tot 1 cm).

Dat de linkerborst lager zit klopt wel. Er was vanaf de plooi naar de tepel links wat minder huid dus hij heeft het verlaagd zodat de tepel op gelijke hoogte komt.

Hopelijk houd het verhaal hier op (qua complicaties) en kan ik eindelijk beginnen met het herstel en daarna lekker genieten van me nieuwe boobs. Mooie lingerie kopen en nieuwe shirtjes. Daar heb ik wel zin in!

Ik hou jullie op de hoogte!

Over 2 dagen mag het verband eraf en dan mag ik douchen. De "voor" foto's heb ik aangevraagd en die gaan ze nog opsturen.

Goed, word vervolgd...

Ps. Nog bedankt voor alle reacties en steun!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh da s goed nieuw ,gelukkig is het goed gekomen allemaal,super,en gefeliciteerd.

Lekkr even bijkomen en herstellen..

links zat dus toch iets lager,dacht ik ook al te zien,leek verzakt,maar goed,op fotos is t soms ook lastig zien.

Ik ben altyd eerlijk in wat ik denk,dus vandaar mn reactie toen.

heel veel strekte en geniet van je boobs en je kleine.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat zei je zelf ook na het zien van de foto BB

Ik zou hier liever een superpositief berichtje neerzetten in plaats van wat ik nu ga schrijven.... :(

Jouw (op de foto) linkerboob lijkt 'verzakt'.......

Waar zie je dat?? Ik heb zitten turen, maar zie wel die schaduw, maar geen verzakking?? Volgens mij komt het echt door het licht :)

Ben ik ook benieuwd naar..... Wat een gedoe he meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat zei je zelf ook na het zien van de foto BB

Ik zou hier liever een superpositief berichtje neerzetten in plaats van wat ik nu ga schrijven.... :(

Jouw (op de foto) linkerboob lijkt 'verzakt'.......

OMG... Ik ben echt erg. Ben echt aan vakantie toe geloof ik... :( Maar gelukkig is het mysterie wel opgelost nu :)

Streetspirit

Je klinkt gelukkig positief!! Dat is al een goed teken! :)

Een heel goed herstel weer gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update! Dit x ging het herstel super snel!! ik kan eindelijk een beetje genieten van mijn boobz:)

Binnenkort even een nieuwe pic dus!

De deuk is trouwens weg!! Wel vind ik de ruimte tussen de borsten redelijk groot, ik vraag me dus af of ik geen bredere prothese had moeten hebben.. Maargoed, ik heb borsten!!! Die had ik zo goed als niet:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

wat fijn dat het nu zo goed met je gaat!

Genoeg is genoeg, nu mag jij ook gaan genieten van je nieuwe aanwinsten!

Misschien komt het nu ook omdat je nog een kliniekbeha aan hebt..Als je over een paar weekjes mooie bh-tjes mag kopen en ze iets soepeler zijn worden ze toch meer naar elkaar geduwd en zul jij ook een mooi decolette krijgen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.