Ga naar inhoud

prothese verschoven?


streetspirit

Aanbevolen berichten

Na mijn vorig verslag over mijn complicaties hoopte ik niet dat er nog meer zou volgen. Ik werd vandaag wakker en het viel me op dat er een soort deuk tussen mijn linkerborstzit net naast de prothese. Ik voel het ook aan alle kanten drukken en af en toe voel ik voel wat felle pijnen (soort messteken).

De borst blijft maar wondvocht verliezen en dit lijkt mij tevens een signaal (naast de ontsteking die ik kreeg).

Ik heb vrijdag een afspraak (dan 2 wkn na po), dan gaan ook de hechtingen eruit.

Ik maak mij enorm zorgen en ik ben bang weer onder het mes te moeten:( ik zie trouwens ook een hoogteverschil, links hangt lager..

Ik zoek even uit hoe ik fotos van mijn mobiel kan uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog niet lang PO, dus misschien dat de borst in orde komt als deze volledig gezakt is?

en dus je wonde kan nog altijd niet toegroeien door het vocht?

bij 1 borst?

Misg moet je zelf wat duwen dat het vocht er nog meer uitkomt?

Hopelijk komen vrouwen dit lezen die er wat meer van weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ten eerste wat rot dat je na zo kort al een complicatie hebt :(

Maar ik zie wel een beetje wat je bedoeld met ''deuk''

Zelf kan ik niet goed vertellen wat het is al denk ik dat de prothese gewoon zijn plekje moet vinden

Zou dit zeker vrijdag na vragen!!

Hoop dat je snel het antwoord vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Streetspirit

Ik zou hier liever een superpositief berichtje neerzetten in plaats van wat ik nu ga schrijven.... :(
Jouw (op de foto) linkerboob lijkt 'verzakt'....... Hij zit lager dan de borstplooi zou moeten zitten. Daardoor dat je ook aan de boven-binnenkant die 'deuk' lijkt te hebben... Pffff Hoeveel pech kan een mens hebben?
Het is wel zo, dat over het algemeen, deze complicatie redelijk eenvoudig 'opgelost' kan worden. De onderkant van de borstplooi wordt vastgehecht aan de ribbenkast. Je moet je dit niet voorstellen als dat ze een lijntje uitgooien om je ribben heen en vastbinden, maar het wordt aan het spierweefsel vast gemaakt.
Rolingstone en khg (deze twee schieten me zo even te binnen) hebben dit ook gehad. khg moet er nog voor geopereerd worden, Rolingstone heeft het al gehad en zij hoefde maar 10 dagen extra voorzichtig te zijn. Zij heeft dit wel pas na een maand of 2 laten doen, geloof ik...

Ben benieuwd wat je arts ervan gaat zeggen! Probeer zoveel mogelijk de kliniekbh te dragen, zodat het niet te veel kan verergeren!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!

Ik heb sinds de ontsteking en striemen een zachtere sportbh aan. Vandaag heb ik de kliniek bh weer aan. Hij lijkt inderdaad verzwakt, ik heb een foto van dag1 en ook daar zie je dat hij lager hangt. Sinds vandaag zag ik de deuk, maar vandaag is ook de eerste dag dat er nauwelijks zwelling meer zit tussen de borst.

Of het is vannacht gebeurd of het was vanaf dag1 niet goed.

Je denkt voor de operatie echt dat dit soort dingen jou niet overkomen, ik baal dus flink!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

balen zeg....Dit is niet waar je van uit gaat na je operatie..na de pijn wil je alleen nog maar genieten.

Heel veel succes alvast voor vrijdag, ben benieuwd wat je pc zal zeggen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag bij de arts geweest. Hij heeft een kweekje genomen van het vocht en een nieuwe kuur. Als het dit weekend niet zou stoppen met lekken dan ga ik aankomende donderdag weer onder het mes! Het lekt nog steeds dus ik verwacht een nieuwe operatie.

De pijn valt wel mee gelukkig! Weinig last behalve met omhoog komen, dat is vrij pijnlijk.

De linkerborst zit duidelijk lager, maar ze moeten wel allebei nog zakken. Is het normaal dat er zoveel ruimte tussen de borst zit of word dat nog beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet! Maarja, ik lag op mn rug toen de arts kwam dus dan ziet het er anders uit. Misschien weet hij dat er wat mis is, maar houd hij het nog ff stil. Nu zit ik alleen met al die onzekerheid:(

Hopelijk komt het snel aan het licht!

Wat bedoel je met verzakt? Is hij te laag geplaatst? Dag 1 was links namelijk al lager en ook veel meer gezwollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik vind het wel vreemd dat de arts jouw alleen in een lig-houding heeft gezien.

Maar rot, die onzekerheid!

Maar hoe gaat het nu verder? Moet je nog bellen voor de uitslag? En hoe is het met het lekken nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ene boob lijkt verzakt............. vreemd...zei je arts daar niets over??

Waar zie je dat?? Ik heb zitten turen, maar zie wel die schaduw, maar geen verzakking?? Volgens mij komt het echt door het licht :)

Hey,

Ik vind het wel vreemd dat de arts jouw alleen in een lig-houding heeft gezien.

Maar rot, die onzekerheid!

Maar hoe gaat het nu verder? Moet je nog bellen voor de uitslag? En hoe is het met het lekken nu?

Liefs

Ben ik ook benieuwd naar..... Wat een gedoe he meid!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poging tot betere foto's! Zoals je ziet heb ik ook een minibwc gehad omdat ik na een kind van bijna 10 pond en 20 kg lichter een rimpelig hangbuikje had.

Het lekt nog steeds (stroperig) dus ik weet vrij zeker dat ik weer onder het mes moet moet:(

Ze bellen mij morgen en hopelijk hebben ze bellendan ook de uitslag van het kweekje.

Ik ben geopereerd door dr. Bakker in enschede (veldhuis).

Ik lag op mn rug omdat de verpleegster de hechtingknoop had afgeknipt. Nu achteraf had ik het zelf moeten vragen. Hij heeft trouwens wel mijn foto gezien

us hij heeft wel een idee van hoe het eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van alle complicaties maak ik mij ook zorgen om de vorm. Het is nog maar 2.5 wk po maar toch maak ik mij druk omdat ik denk ik een ander beeld had voor de vergroting. Ze staan zo ver uit elkaar en de tepels wijzen naar buiten. Helaas geen voor foto (wel in kliniek), dus die komt later.

Ik neem aan dat het nog moet zakken omdat het litteken aan beide kanten nog zichtbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat balen voor je meis... ja als t nu nog na zolang lekt dan zou ik ook rekenen op een her operatie. Is er je al verteld hoe dat gaat verlopen? Prothese eruit, schoonspoelen met ontsmettingsmiddel en weer terug erin, of moet ie er eerst ff uitblijven? Wel heel jammer, want je borsten zien er op zich prima uit hoor! En je buikje ook weer mooi superstrak!

Succes ermee.

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net telefoon gehad, de operatie staat gepland (aankomende donderdag om 11 u)!

Weer onder narcose en mogelijk zonder prothese, daar heb ik geen zin in! Maar goed, hopelijk is het weefsel nog redelijk en mag de prothese er weer in.

Je kan je op heel veel dingen voorbereiden, maar je gaat er gewoon vanuit dat alles goed gaat. Ik heb er de volle pond voor betaald (geleend dus) en dan verwacht je dit niet. Maar zoals er al stond, ook in hoog aangeschreven klinieken kan gewoon iets fout gaan. Ik baal ervan dat ik het nu ben.

Iig bedankt voor jullie lieve reacties! Hopelijk kan ik snel mijn oude leven oppakken, want ik merk dat het toch zwaar word met een dochter van 3 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

dus donderdag weer onder het mes..

Tsja, ik snap je wel, je leeft naar DE datum toe en hoopt buiten de normale pijntjes en kwaaltjes er daarna van te mogen genieten.

Dus de chirurg bekijkt as donderdag of hij de prothese kan terugplaatsen?

En idd, het kan bij iedere ingreep gebeuren, alleen jammer dat jij die pech hebt..heel erg sneu voor jou..

Hopelijk kun je vanaf donderdag ons weer positief nieuws brengen..

PS...ik vind net als ingrid je borsten wel al heel mooi en die buik van jou...pfff....ik wou dat de mijne zo was!

Meid heel veel sterkte en succes voor donderdag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jee toch....dit is wel het laatste waar je op zit te wachten...wat erg voor je zeg....

Maar inderdaad ook even complimenten over je buik. Poehee! Heel mooi zeg! (Zelf 2 kinderen van 10 pond op de wereld gezet,en zelf slank dus heb een uitgerekte buik nu over..)

Dus dat is in ieder geval erg mooi gelukt bij je!

Ik wens je heel veel succes en sterkte voor donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn buik ben ik wel blij! Al blijf ik een klein hangbuikje houden als ik buk, maar dat kan denk ik gewoon niet beter.

Ik had na mijn zwangerschap een cupE, wat was ik toen blij met mijn borsten (al zaten ze vol met melk)

Ook maar even een "voor" foto. Ik lijk al veel minder "magertjes" en dat was voor mij een heel belangrijke reden. Maarja, nu ik de vergroting heb laten doen zijn alle andere dingen zoals vorm ook heel belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.