Ga naar inhoud

Borsten van.. The Rich And Famous


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 years later...

Zouden die van yolanthe en sylvie ook nep zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha yes, ja soms denk ik van wel, maar als ze een triangel bikini aan heeft, lijken ze weer klein en totaal geen bolling bovenin ....kan haast niet fake zijn dan toch?

Sylvie denk ik ook, denk dat zij toen preventief alles verwijderd heeft en silliconen heeft genomen net als Angelina jolie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist!! en dat bedoel ik dus ook. Lekker voor de buitenwereld je anders voor doen dat je bent. Ik zou mij rot schamen als ik dat zou doen zeg. Blijf lekker jezelf/ Al dat neppe steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja Yolanthe.... Ik vind haar zielig... is dat raar? :45:

Zielig ? Ja zeker . Maar wat denk je van Sylvie , zo zeg die is pas echt gemaakt ... Ze sprak altijd over mijn

Raf..... Blahhh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha , alles mooi voor de camera , kan niet beter, maar onder tussen.....

Beter fake tits dan een fake life ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bingo! zo heb ik ook al zitten kijken naar dit programma. Een belgische dame met een spleet tussen haar voortanden, weet haar naam ook niet...

Wel goed gedaan, is mijn bescheiden mening

Lesley ann poppe? die zegt dat het allemaal natuurlijk is... moet ik toch even mee lachen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is idd heel dun yolanthe en dan die kont!! Ga nog maar ff door met squats haha ;)

Ja sylvie heeft neppen zo te zien, wel erg mooi en natuurlijk gedaan! Ben benieuwd naar welke pc zulke mensen gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.