Ga naar inhoud

Nikki86 : 21 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey nikki,

Bah wat vervelend allemaal!!

Weet niet of ik je hiermee help of juist rotter laat voelen (dat is natuurlijk NIET de bedoeling) maar ik wilde het toch even vertellen.

Ik heb dus ook een trechterborst en mijn borsten zijn dus heel dicht op elkaar geplaatst zodat dus die "kuil" weg is of minder opvalt.

Mijn protheses zijn dual plane geplaatst. (missboobymoon hier op het forum heeft ook een trechterborst en ook dual plane geplaatst)

Ik moet zeggen dat ik sinds 2 dagen aan de binnenkant van mijn borsten, linkerborst heeeel erg en rechts klein beetje, ook dus mijn protheses voel zitten als een bobbelend landschap.

Heb eerder nooit echt zo aan m'n borsten gevoeld.

Ben bijna 6wk po dus weet niet en HOOP het echt niet natuurlijk of dat uiteindelijk toch nog zichtbaar gaat of kan worden.

Vind het echt vervelend voor je en hoop dat je toch op wat voor manier dan ook een oplossing voor dit probleem vindt. Of het nu doormiddel van een soort push-up bikini is of wat anders.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey nikki,

Bah wat vervelend allemaal!!

Weet niet of ik je hiermee help of juist rotter laat voelen (dat is natuurlijk NIET de bedoeling) maar ik wilde het toch even vertellen.

Ik heb dus ook een trechterborst en mijn borsten zijn dus heel dicht op elkaar geplaatst zodat dus die "kuil" weg is of minder opvalt.

Mijn protheses zijn dual plane geplaatst. (missboobymoon hier op het forum heeft ook een trechterborst en ook dual plane geplaatst)

Ik moet zeggen dat ik sinds 2 dagen aan de binnenkant van mijn borsten, linkerborst heeeel erg en rechts klein beetje, ook dus mijn protheses voel zitten als een bobbelend landschap.

Heb eerder nooit echt zo aan m'n borsten gevoeld.

Ben bijna 6wk po dus weet niet en HOOP het echt niet natuurlijk of dat uiteindelijk toch nog zichtbaar gaat of kan worden.

Vind het echt vervelend voor je en hoop dat je toch op wat voor manier dan ook een oplossing voor dit probleem vindt. Of het nu doormiddel van een soort push-up bikini is of wat anders.

Xxx

Dat hobbelend landschap ( mooi verwoord trouwens ) heb ik ook: ik kreeg als uitleg dat dit door de dual plane kwam, gedeelte voor de spier wat niet genoeg bedekt is :(

Nikki,

Ik lees hier alleen maar super verhalen over Demeyere, dus vind t super vreemd en rot voor je dat er geen oplossing zou zijn....

Maar je had zelf ook wat anders verwacht he :(

Het is misschien kort door de bocht, maar een second opinion kan nooit geen kwaad he....maar als iemand anders er iets aan kan doen, is t weer een hele mep geld he :(

Het antwoord van de bikini die alles bedekt en naar boven duwt? Sorry maar das niet de reden van een bv he :)

Misschien alles even laten bezinken eerst he....

De vraag is gewoon hoe erg je je er zelf aan stoort: ik hoop dat je er vrede mee kunt nemen, zo niet weiger ik te geloven dat er GEEN oplossing is!!!!

Good luck, wat je ook beslist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik vind het ook vreemd dat er geen oplossing bestaat. Een second opinion is een optie maar ik weet niet of ik er zoveel zin in heb.

Daarjuist had ik een fikse ruzie met mijn man, hij vond dat ik overdreef en ondankbaar was. Hij gelooft ook niet dat het beter kan. Daar om dat hij dus zei dat hij het goed vond pfff.

En zoals je zegt Bboob, mocht er al iemand zijn die hieraan iets kan doen, het zal weer veel geld kosten.

Zo vervelend Bboob en Stones dat jullie ook een maanlandschap krijgen, hopelijk wordt dit niet zichtbaar.

Stones, dus het kan wel achter de spier geplaatst worden bij een trechterborst. Ik keek naar jouw foto's en ze staan echt dicht bij elkaar, heel mooi trouwens!

Ja, die bikini zal de enigste oplossing zijn maar zoals je al zei Bboob, is dit niet de bedoeling bij een bv...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook niet het antwoord waar je op hoopt zeg. Wat rot!!!

Op de deuken na zijn ze verder wel heel mooi.

Je had toch ook pijn aan een van je borsten? Daar is verder niets over gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiske,

Ja die pijn komt gelukkig niet van teveel kapsel. Het zijn mijn zenuwen die overgevoelig zijn. Dit gaat langzamerhand verbeteren. Hoewel ik vond dat die ene borst harder is, zegt Demeyere dat ze allebei even zacht zijn. Gelukkig!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Dames,

Even een update.

Ik ben nu al ruim 6 maanden po.

Maar de rimpels blijven aanwezig en worden beter zichtbaar.

Ik baal er echt heel erg van! In kledij is het niet zichtbaar maar iedereen wil voor die prijs toch borsten waar er geen deuken in zitten.

Het is echt heel vervelend.

Nu kwam mijn man met het idee om toch eens een second opinion te nemen.

Ik ben daar wel voorstander van.

Maar de vraag is, bij welke pc doe ik dat het beste?

En weet iemand hoeveel een second opinion kost? Is dit hetzelfde als een consult of meer?

Groetjes,

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nikki,

Jee wat n verhaal , t zat je niet mee allemaal ! En wat balen dat de rimpels zichtbaar blijven. Als ik het goed begrijp komt dit doordat je een trechtervormige borst hebt ? En de deuk komt ook hierdoor ?

Moet zeggen dat ik hier nog nooit van had gehoord , ga zelf over 2 weken bij demeyere op consult maar schrik hier wel n beetje van eerlijk gezegd !

Hoop dat t allemaal nog goed gaat komen voor je .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt (om even antwoord te geven op Marlie) bij Nikki idd door de trechtervorm van haar borst en haar diepliggende borstbeen.... Is zonde dat dit gebeurd is idd.

Nikki, zoals ik al zei... misschien bij NIo op second opinion?

Ik denk dat Demeyere bij jou idd echt voor een anatomisch implantaat had moeten kiezen.. Helaas maakt iedereen wel eens een fout, alleen jammer dat het net jou heeft moeten overkomen...

Ben benieuwd wat je op een second opinion zult horen!!

Is trouwens evenduur als een gewoon consult :)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over je bezoekje aan De Meyere destijds....

Die opties die hij voorstelde, zoals je implantaat dual plane plaatsen.. Weet je of hier kosten aan verbonden waren of dat je de operatie kostenloos kon ondergaan?

Op zich, vind ik die optie met dual plane niet eens zo verkeerd. EN dat ze ver uit elkaar gaan staan is een beeeeeetje een gok want dit hoeft niet perse.

Ik dacht zelfs, dat ze juist bij een trechterborst áltijd dual plane plaatsing deden om te voorkomen dat de prothese elkaar in het midden kunnen raken.

Máár, een second opninion is een goede optie. Dat kost net zoveel als een consult lijkt me :17:

Als jij ergens op consult gaat voor een wissel ivm zichtbare deuken, dan is dat nog steeds een gewoon consult. Dat je uiteindelijk daar geen operatiedatum vastlegt, dat mag iedereen zelf weten dus ik zou zeggen : op consult gaan, en dan zogenaamd voor een wissel en hoe je je deuken weg kan krijgen.

Toch ben ik ervan overtuigd dat De Meyere het opgelost krijgt, je moet alleen even de visie van een andere pc te horen krijgen zodat je zelf ook overtuigd bent van de oplossing :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik bekijk bij wie ik kan gaan :-)

@Piepke:

Die opties die ik met Demeyere heb besproken, blijft alleen bij bespreken.

Hij vond die opties allemaal niet goed genoeg. Hij zei dat hoe het nu is, nog beter is dan al die opties...

Dat vind ik wel wat vlug gezegd... Hmh.

Dus daarmee dat ik eens zal luisteren wat iemand anders zegt ;)

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop voor je dat ze je kunnen helpen , heel vervelend en helemaal omdat je t van te voren nooit had verwacht !

Wat is een trechtervormige borst en hoe herken ik dit ? Komt toch n hoop bij kijken allemaal , bij zon bv. Moet zeggen dat de twijfels toch n beetje toeslaan na dit te lezen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.