Ga naar inhoud

Nikki86 : 21 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey BB,

Ik neem gewone vitamines waar er vitamine C inzit. Het zal dan toch wel iets helpen. Misschien kan ik morgen om die extra vitamine C gaan. Want blauw is het. Eigenlijk meer paars tot bijna zwart.

Straks komt mijn ventje naar huis (die zit op spoed met een gebarsten kaakbeen) en dan kan die jeukende bh eindelijk eens af.

Ik kijk er alvast naar uit!

XXX

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

  • Hey TM,

Fototjes zullen nog niet voor direct zijn. Ik ga straks zelf voor de eerste keer aanschouwen hoe het eruit ziet. Ik heb er veel schrik voor. Als ik naar mijn oksel en onder de hechtingen kijk ziet het er heel blauw uit. Dus nu ben ik bang dat gans de borst er zo gaat uitzien. Ik hou je op de hoogte :-)

Het bloed kwam inderdaad door mijn hechtingen uit. Maar het zat ook in mijn borst. De verpleegster zeiden me dat het er niet netjes uitzag, een borst vol met bloed en klonter (heel smakelijk). Het was gewoon een adertje dat maar niet wou stoppen met bloeden. Gelukkig is het voorbij :-)

Hoe gaat het met jou? Veel last gehad? Grappig dat jij daar donderdag was en ik vrijdag!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Daarnet voor de eerste keer die bh uitgedaan. Mijn rechterborst is (al zeg ik het zelf) echt mooi.

Maar die linker ziet er niet echt uit. Ik vind dat het er een beetje misvormd uitziet en de tepel hangt ook lager.

Zou dit komen door die complicatie? Dr. Demeyere heeft me nochtans verzekerd dat alles goed zal komen.

Maar ik heb toch een beetje schrik. Wat doe ik nu het best? Afwachten of morgen al eens bellen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je man ook al in het ziekenhuis? geen geluks week. :(

Ik denk als ze hebben gezegd dat het goed zal komen je daar zo kort erna wel ervanuit mag gaan.

Maar als het jou gerust stelt zou ik zeker even bellen. Ook misschien vragen hoeveel tijd het ongeveer nodig heeft om wat bij te trekken.

Uiteindelijk heb je ze ook voor nazorg betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Ben het met meiske eens. Gewoon even bellen en vragen wat je mag verwachten, qua tijd.

Bij mij ging het blauw echter na 10 dagen al heel goed weg, maar bij jou zal het langer duren door de enorme nabloeding.... Normaal gesproken denk ik dat het zeker wel 3 weken zal duren voor je een beetje kunt zien hoe het gaat worden, bij die ene borst. Er is veel mee gebeurd he......

Probeer niet te veel te stressen. Je bent zo kort po en alles heeft gewoon tijd nodig om te helen, ook het blauwe (dat moet afgevoerd worden en dat heeft tijd nodig)

Die vitamine C 1000 mg is wel m. i een hele goede optie. Dus anders even kijken of iemand die voor je kan halen...

En je man met een gebarsten kaakbeen?? Jeetje zeg, het zit niet mee! Hoe gaat het ondertussen met jullie allebei?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Het gaat met ons 2tjes eigenlijk tamelijk goed! Mijn man heeft een beetje pijn maar het valt goed mee. Hij moet eten zoals een baby: puree, soep,... Het is wel grappig. Hij heeft constant honger omdat hij niet in grote hoeveelheden kan eten. Een goede vermageringskuur dus.

Met mij gaat het ook wel. De pijn begint serieus te verminderen. Alleen slapen is voor mij een hel. Ik kan niet op mijn zij liggen. Dus een volledige nacht op mijn rug is echt niet leuk. Mijn nek en schouders doen pijn en mijn armen vallen steeds in slaap. Iemand tips?

Verder heb ik veel lucht in mijn lijf, hiermee bedoel ik: als ik op mijn linker sleutelbeen duw dan hoor je het kraken (sneeuwkraken). Maar dat zal ook wel vanzelf weggaan. Het komt allemaal wel goed!

Hoe gaat het met jullie?

Vele groetjes!

XXX

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lig je echt plat op je rug? anders kan het misschien helpen om met kussens en een ander dekbed iets te bouwen dat je een stuk omhoog ligt?

Ik heb nog geen idee. Of iets innemen om te kunnen onspannen. op natuurlijke basis of bij de huisarts iets vragen?

Dat sneeuwkraken of knisperen hoor ik hier vaak. Ben zo blij dat ik dat hier lees anders zou ik me kapot schrikken ben ik bang voor.

Pff alles gepureerd eten lijkt me ook niet fijn. maar ja:

liefde is: samen aan de pijnstillers

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat het alweer wat beter gaat. En met je man? Nog steeds aan het baby voer of inmiddels alweer iets vaster eten?

Doen ze allebei evenveel pijn of merk je echt dat de ene meer pijn doet dan die ander omdat ie zo'n optater heeft gehad?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Na een tijdje niet op het forum te kunnen, ben ik hier weer.

Het gaat al veel beter. De draadjes zijn er ondertussen ook uit.

Alles goed met jullie?

Groetjes,

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar is ze weer!

hier gaat het redelijk. Inmiddels ook onder het mes geweest bij Bruno.

Fijn dat het beter gaat! met je man ook? Lijkt mij een heerlijk moment dat die hechtingen eruit mogen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiske,

Alles goed verlopen bij jou? Hoe gaat het met jouw herstel?

Hier alles veel beter! Ja het is inderdaad leuk als de hechtingen eruit zijn. Alles spant veel minder. En het doet geen pijn!

Met mijn man is het ook veel beter!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

Ik heb nog niet gebeld. Ik ben nu nog maar net thuis :)

Ik zal binnenkort eens bellen. Eerst de moed bijeen rapen.

Maar ik zal je zeker op de hoogte houden.

Merci hé!

Vele groetjes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Allemaal,

Ik heb dus gebeld voor een controle ivm rimpels.

Volgende week woensdag is het zover. Hopelijk gaat die week snel. Want niet alleen de rimpels zijn aanwezig.

Mijn rechterborst doet meer een meer pijn. Deze blijft ook hard en bol. Ik merk het het beste als ik neerleg. Ze beweegt niet ;)

Gisteren deed het zoveel pijn dat ik er misselijk van werd. Pffff

Ik ben heel benieuwd wat mijn pc ervan gaat zeggen!

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier ben ik dan! Wat een drukke dag! Eerst naar Dr Demeyere. Daarna met de dochter naar de tennis en turnen. Juist thuis :)

Hier is mijn verslagje over deze morgen.

Hoe zal ik beginnen?...

Ik was ruim op tijd en mocht bijna direct binnen.

Hij stelde me de vraag of ik tevreden was en ik antwoordde dat er deuken zaten in mijn borsten.

Dus ging hij over naar het kijken. Hij zag direct over wat ik het had, maar hij zei bijna direct dat hij hier niets aan ging kunnen doen.

Er waren verschillende oplossingen maar die zouden bij mij geen oplossing zijn...

Oplossing 1: anatomische protheses plaatsen, omdat deze niet of heel weinig rimpelen. Maar deze gaan niet bij mij omdat je dan de bovenrand zou zien. Er bestaan ook anatomische protheses die een minder brede bovenrand hebben maar die zouden te breed zijn voor mijn borsten. Als hij die zou willen plaatsen dan moest er een lift gedaan worden...

Oplossing 2: Protheses plaatsen met een hogere cohesie. Ook geen oplossing omdat je dan de randen zou zien zitten bij mij.

Oplossing 3: Lipofilling. Ook niet mogelijk omdat er helemaal geen eigen vet zit op die plaats. Het ingespoten vet zou er gewoon afsterven en het zou ook gevaarlijk zijn om de prothese te beschadigen.

Dit zijn allemaal zijn woorden. Hij zegt dat het ook ligt aan mijn eigen borsten. Doordat ik een trechterborstkas heb, zitten mijn protheses dichter bij elkaar om dit weg te stoppen (is ook het eerste dat ik hiervan hoor).

Oplossing 4: achter de spier plaatsen maar dan zouden mijn borsten heel ver uit elkaar staan door die geweldige put in mijn lijf.

Nuja, ik weet echt niet hoe ik me er moet bij voelen...

Ik had echt gehoopt op een goede oplossing maar die is er blijkbaar niet.

Demeyere zegt dat het niet echt opvalt en dat ik het vooral zie en anderen niet.

Ik zei: maar als ik in een bikini loop, dan gaat dat toch opvallen? Zijn antwoord: dan zoek je je een bikini die dit wegstopt en alles wat goed naar boven duwt. Ja, het is een oplossing maar het probleem is niet weg...

Pfff, ik baal er echt van. Weet niet wat ik hiermee moet...

Vele groetjes!

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.