Ga naar inhoud

Nikki86 : 21 september 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Via dit bericht zal ik me evenvoorstellen.

Ik ben een jongedame van 26 jaar en mama van een prachtige dochter.

Voor mijn zwangerschap had ik een D-cup en was daar heel tevreden over.

Na mijn zwangerschap en borstvoeding bleef er niet veel meer van over, amper nog een kleine A-cup.

Mijn dochter is ondertussen al 4 jaar en ik heb gekozen voor een BV.

Morgen heb ik een eerste consult bij Dr. De Meyere in Gent. Spannend...

Heeft iemand ervaringen met deze PC?

Ik las ook dat hij de protheses meestal voor de borstspier plaatst. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes,

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Nikki

Welkom op het forum!!

Ik ben zelf door deze arts geopereerd en ben echt zeer tevreden!! Ik had een 75btje en werd eerst door een andere arts geopereerd (lang verhaal) Helaas ging dit niet helemaal goed en heb ik daarna gezocht naar een goede arts. Heb meerdere consulten gedaan en ben uiteindelijk bij dr. De Meyere terecht gekomen. Heel bekwame man, en weet goed waar hij het over heeft! Ik had meteen een goed gevoel bij hem. Mijn borsten zijn m.i ook echt prachtig geworden!

Als je rechtsboven in het zoekvenster zijn naam in geeft (meestal Demeyere, omdat het meestal zo geschreven wordt hier op het forum) dan zul je ervaringen van vrouwen vinden. Volgens mij alleen maar positieve dingen te lezen over hem :)

Heel veel succes met je consult morgen!

En veel lees- en forumplezier!

Mocht je vragen hebben die je hier niet beantwoordt krijgt door het lezen van ervaringen of omdat je ze aan je arts vergeet te vragen, dan schroom niet he. Je kunt ze gewoon in je topic stellen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allemaal,