Ga naar inhoud

Tips gezocht voor bestrijding pijn bij Bv


CJ.B

Aanbevolen berichten

ik overweeg een borst. ik weet zeker dat ik het wil doen, maar waar,en bij wie en hoeveel cc en druppelvormig of rond het is allemaal lastig. ben veel afgevallen en dus ook op mijn borsten.wie is nou eigenlijk een goede chirurg en zijn en zijn er ook slechte chirurgen. al wel op consult geweest bij dokter rodd maar tast nog best in het duister. dus tips en adviesen welkom.

groetjes cj.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Leuk.

Wat betreft een goede arts? Iedereen denk daar anders over. Ik denk dat je eerst moet kijken waar je woont en in welke omgeving je geholpen wilt worden. Bijv omgeving Amsterdam? Dan kan je kijken welke klinieken daar zitten? En ben je bereidt te reizen? Dan kan je ook naar bijv Hilversum.

Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat een arts BIG geregistreerd is en aangemeld is als erkende chirurg. Dat hij vakkundig en aardig is. Daarnaast wilde ik per se mc ghan prothese en die gebruiken ze niet overal. Dus vielen er weer wat af. Ook heb ik verstand van cc's dus ik wilde ook eigen inbreng hebben, sommige pc's staan daar bijv niet voor open en plaatsen wat zij willen. Ik heb Pip's gehad en dat is mijn referentie. Iedereen heeft andere reden, waar en hoe.

Bijv Bergman (nou ja dat lees, hoor ik en weet ik omdat ik daar ben geweest) plaatsen vaak gemiddelde maten protheses en gaan voor het natuurlijke resultaat (voornamelijk 85%filled en eurosilicone, med profiel). Als je bijv 800cc wilt ben je daar niet bij t goede adres.

Daarnaast pakken cc's bij iedereen zo anders uit. Dan is het moeilijk een plaatje mee te nemen en zeggen 'zo wil ik het'

Ik zal eerst inlezen welke prothese je wilt, daarnaast kliniek zoeken en dan kijken wie daar werk om zo aan referenties te komen.

Hier zie ik veel dames die door dr Plovier zijn geholpen. Dat kan, maar zegt niet dat onbekende artsen die je hier niet vindt niet goed zijn.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik een reactie heb gehad,dankjewel daarvoor! ben er toch ook weer een beetje wijzer van geworden. Denk soms ook dat ik maar niet te veel moet lezen erover want er gaat toch wel is wat goed fout! Zoals dat zweten van de protese...daar had ik nou weer nog nooit van gehoord. Wel van kapselvorming en lekken en dergelijke maar er kan dus nog veel meer mis gaan. morgen een afspraak bij accz in utrecht.

Ben heeel benieuwd want ben dus al in Amsterdam geweest bij boerhave, deze pc adviseerde mij 500cc ronde protese, boven de borstspiers om dat ik genoeg huid heb na veel afvallen.

Nu maar kijken wat ze in urecht gaan zeggen.

groetjes cj.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Geen dank hoor. Is altijd goed om advies van meerdere artsen te krijgen.

Bij Boerhaave gebruiken ze toch dat minder bekende merk, uhh iets met sil..? Weet je met die protheses weet je het nooit. Het schijnt dat de een beter is dan de ander. Maar hoe dan ook alles wat niet echt is kan kapot gaan. Maar goed, stel dat je ooit een kunstheup, pacemaker of wat dan ook nodig hebt? Heb je ook iets niet 'natuurlijks' in je lichaam. Ik denk dan altijd, je leeft maar 1x en je wilt genieten van dingen die mogelijk zijn. En als jij nu denk ik voel me niet prettig met de borsten die je nu hebt? Tja waarom niet?

Yep zweten? Och vroeger konden ze scheuren nu hebben ze weer cohesieve gel. Wat wel schijnt is dat bepaalde merken een dubbele laag hebben en daardoor extra stevig zijn. Ook worden deze regelmatig gecheckt. Zo wordt Natrelle door de FDA gescreend en Mentor ook. Dus deze schijnen heel goed te zijn.

Ik zal voor erkende merken gaan; eurosilicone, mentor of natrelle.

Maar je zal waarschijnlijk na 15jr toch weer nieuwe plaatsen?

Succes.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sebbin zweet. Kijk maar op you tube. Ik weet alleen niet of dit oud is en of dit bij iedereen gebeurt.

Ik weet wel dat de monoblocs iets groter vallen dan andere protheses. Die heb ik.

Succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom

Wat komt er veel op je af he in de wereld van plastisch chirurgen, cc's en cupmaten

Ik kan me heel goed voorstellen dat het lastig is.

Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen aan wat Tiva schreef

Wat wel ook een goede ruggesteun kan zijn voor je, om door te lezen voor en mee te nemen naar je consult, is de vragenlijst die hier op het forum staat ( link )

veel succes vandaag :)

liefs,

Mirres

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedanktvoor al jullie reacties!

kom net terug uit utrecht ben bij accz geweest. ik zou dan door dr. van onselen geholpen worden in duitsland. heb een goed gesprek gehad

met een consulente. ik heb aangegeven dat ik het wel mooi vind om een beetje een bolletje te zien . ik bedoel daarmee eigenlijk de borsten van

de jaren 90. omdat mijn tepel wel wat laag zit bij de borstplooi zal ik ik toch voor een dual plane moeten gaan, terwijl ik dacht dat voor de borstspier

voor mij ook goed zou zijn. dat zeiden ze in boerhave.

ik zit ook een beetje met het herstel....ik moet na 3weken wel weer aan het werk kunnen, ben kapsteren werk dus veel met me armen in de lucht.

is er hier ook een kapster die mij al een stsp voorbei is? en zijn er dames die mij willen laten zien wat dual plane high profile ruim 400 cc nou betekend?

alvastbedamkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey,

Zie in de shoutbox dat je ze hebt ondertussen?

Gefeliciteerd!

Heb ze ook sinds gisteren en ook ik verga van de pijn...

T wordt elke dag beter meid, binnen een paar dagen lachen we terug als we naar beneden kijken :49:

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Mijn vrouw die ik helemaal in de watten leg en verzorg.

Is gister geholpen en trekt het erg slecht.

Vanzelf sprekend heeft ze veel last van de bh en de band.

En natuurlijk ook pijn nou mag ze 2x per dag celebrex 100mg en 4x paracetamol.

maar dit vermindert de pijn totaal niet.

En slapen wil tot op heden al helemaal niet.

Nu had ik al een paar keer gelezen over een schema voor slikken van de medicatie.

En wat kan ik nog meer doen om het wat dragelijker voor haar te maken.

Alvast bedankt afz Een bezorgde echtgenoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ook ik was gisteren aan de beurt en moet zeggen dat t mij ook dik tegenvalt :(

Wat mij helpt is echt een constructie maken met kussens zodat je niet helemaal plat ligt: t bouwen duurt even maar t helpt je toch iets of wat te slapen...

Stuur even een berichtje naar best_boobie, zij is verpleegster en helpt iedereen hier met de pillerij, ze heeft t mij ook al draaglijker gemaakt :)

En wat voor mij werkt maar ik weet niet of je dit zonder voorschrift kan krijgen en zou dit toch eerst overleggen met de arts zijn die patchen van voltaren: op de borst kleven waar t zeer doet, helpt tegen de pijn en ontstekingen...

Heb je al gebeld met de kliniek? Misschien kunnen ze jullie iets sterkers geven?

Hopelijk gaat t snel beter, veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief, een bezorgde echtgenoot :127: ,

Ik moest om de 4 uur pijnmedicatie in nemen, de eerste 4 uur paracetemol, 1000 mg volgens mij en de volgende 4 uur 400 mg ibrufen. Ook s'nachts moest ik de wekker zetten om de pillen om tijd in te nemen, ookal had ik geen pijn. Ik heb veel geluk dat ik zo weinig pijn heb gehad volgens mij. De eerste 3 dagen zijn het ergst, daarna gaat het steeds beter. Even volhouden dus!!

En tja, slapen, dat is inderdaad een drama, vooral als je een buikslaper bent. Ik heb op een gegeven moment slaappillen genomen (van de dokter) omdat ik van de rugpijn niet meer slapen kon.

Het is echt even doorzetten!!

Succes en sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd dat is echt onwijs lief van je dit zeg!

Stuur inderdaad een pb naar best-boobie zei het het voor mij ook gedaan.

Ook samen met mn man hoor want die was veel helderder dan ik , ik liep het met mn vage hoofd zwaar te verprutsen.

Wat zowiezo helpt en vol moet houden is de 1000 gram paracetamol .

Die houdt der pijnspiegel in de gaten .

Bij ten einde raad( mocht bb nu niet beschikbaar zijn )

Kan je altijd de huisarts bellen en het uitleggen .. die helpen ook.

Sucses hoor hey ! is niet leuk als je vrouwtje zoveel zeer heeft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pb is net verzonden, hoop dat het snel beter gaat.

Geldt sowieso voor iedereen die graag een schema zou willen hebben, stuur me even een pb met welke medicatie je mag nemen en wanneer je de laatste pillen gehad hebt. Maak met alle plezier een schema, alleen in oktober zal ik weinig online zijn.

Groetjes, BB (best_boobie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties , de bank staat in de steigers dus dat is voor elkaar.

En ja ik ben totaal niet thuis in de pillen en zo, en ik ben van mening dat jullie hier veel beter op de hoogte zijn wat te doen als

de dokter die tegen woordig meteen vraagt heb je al op google gekeken.

Vandaar dat ik het hier maar vraag, kan geen betere plek bedenken omdat te doen.

Vanmiddag ging het wel aardig maar nu heeft ze weer even een dip komt ook door bh en die martel band.

En inderdaad het het is vreselijk pijn en voor al als je machteloos naast iemand zit die het heeft, maar dat gaat nu beter

worden hoop ik .

Nog maals bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.