Ga naar inhoud

EssV : 9 januari 2013 : Dr. Bosmans : Global Care clinic


Aanbevolen berichten

Als ik naar je foto's kijk vind ik ze dus ook perfect bij je passen! Echt goed gekozen hehe en erg mooi gedaan.

Ik zelf ben ook 1.72 (mss ietsie pietsie groter) en weeg 55kg... Dus eigenlijk jou postuur ongeveer :)

Mss dat ik best niet overdrijf en gewoon de 240CC neem...

Ach, nog voldoende tijd om te twijfelen en dr. Bosmans te bellen om te zeggen dat hij het moet veranderen :44:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja dat is waar, nog tijd genoeg....... maar weet jij heel toevallig wanneer ik weer een vervoersmiddel mag besturen zoals een auto of scooter ?

Mijn jongste wil zo dolgraag naar streetdance vanavond, maar mijn man is dan werken dus alleen ik kan hem brengen is met de auto 10 minuten

en met de scooter een kwartiertje rijden... mag dit al na 5 dagen ?

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone!

Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang je niet met de auto mag rijden.

Ik hoop maximum een weekje ofzo maar denk ook dat dat misschien van je genezingsproces afhangt...

Hoe vlot het eigenlijk met je herstel? :51:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ess,

met mijn herstel gaat het prima, geen pijn, en ze zijn al aan het zakken.

Eergisteren waren mijn maten nog 77 onder en 94 boven , vandaag is dat nog 75 onder en 92 boven dus het gaat de goede kant op.

Wat betreft het autorijden, ze raden aan 2 weken niet alleen te rijden ivm de risico's :( dus moet nog even geduld hebben haha

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Ess,

Ik zie tot mijn grote schrik dat je nog bij de voorsteltopics staat, maar dat je al een tijdje een datum hebt :)

Ik verander je titel even en verplaats je dan naar de operatieverslagen. Dan kun je hier dadelijk ook lekker doortikken, na je operatie :)

Nog eventjes aftellen, maar je bent al gauw aan de beurt!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best Boobie,

Bedankt om me te verplaatsen hehe.

De datum werd echter veranderd van de 3e naar de 9e januari.

Kan je dit mss aanpassen in de titel?

Zal na de operatie zeker en vast een verslagje neerpennen.

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen!

Gisteren was voor mij de grote dag dus zal hier kort mijn ervaring meedelen :)

Om half een werd ik verwacht in de Global care clinic. De vorige operatie was uitgelopen waardoor ik uiteindelijk om half twee met een super lieve dame, Valerie, mee naar de operatiekamer mocht gaan. De ruimte was super gezellig ingericht met roze fleece dekentjes hehe...

Infuus werd gestoken en nadien herinner ike eigenlijk niet meer erg veel. Ik ben op de tafel in slaap gevallen en werd plots wakker met een paar borsten :D joepie!

Voelde me super goed bij het ontwaken en mocht me na een half uurtje al aankleden om te vertrekken. De rit naar huis verliep ook vlekkeloos. Had totaal geen pijn en was niet misselijk van de narcose.

Tegen de avond begon de medicatie van in het ziekenhuis denk ik uit te werken want toen begon ik wel wat 'pijn' te voelen. Eigenlijk meer een soort van ongemakkelijkheid. Er zit precies een olifant op m'n borstkas haha...

Het slapen verliep niet zo super vlotjes omdat ik men draai niet echt kon vinden. Om 5uur 's nachts ben ik dan toch maar opgestaan en ben ik in de zetel gaan liggen. Lekker knus met een heleboel kussens achter en naast me :)

Ziezo, tot zover men verslagje. Nu even verder rusten. Morgen of straks volgt een update.

Groetjes!

Ooh ja, er is uiteindelijk 250cc ingegaan, medium profile, Eurosillicone, voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.