Ga naar inhoud

piercen voor je bv


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Hey meiden

ik wil woensdag graag 3 nieuwe piercings laten zetten in mn oor (tragus)

Nou heb ik 3 weken later mn her maar zouden deze piercings dan weer uit moeten? :(

Dat word dan namelijk een probleem omdat ze erg traag genezen, heb er al 1 en die was pas na 2 maanden genezen en niet ontstoken!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey. Ik heb ook een tragus piercing en hij moest eruit! Vroeg nog mag er dan een plastic piercing in maar dat mocht ook niet en afplakken ook niet. De mijne heb ik dan wel een jaar maar hij ging vlak voor de operatie eruit en er vlak na gelijk weer in want ik was bang dat ik heb er niet meer in kreeg. Hij is wel een paar dagen wat dikker geweest door het gefriemel om hem erin te krijgen. Mijn advies is pas laten zetten na je BV :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik dat nou gevraagd hebben en piercer zijn geweest!:) Bioplast, een plastic piercing, moet geen probleem zijn tijdens de operatie. De reden dat piercings uit moeten, is omdat ze elektriciteit gebruiken om je bloedvaten dicht te schroeien. Bij metalen piercings kun je dan brandwonden krijgen, echter is dit alleen het geval binnen een straal van 5 cm.. Toch zou ik de piercing achteraf laten zetten, als jouw lichaam hersteld is van de operatie. Want een piercing lijkt klein en onschuldig, maar een tragus piercing heeft zeker 3 tot 6 maanden nodig om te genezen. Ik denk persoonlijk dat het beter voor je lichaam is om 1 ding tegelijk te doen. En op dit moment is een borstvergroting belangrijker voor je , toch? Geef je lichaam gewoon even de tijd om te herstellen, een piercing kan altijd nog :) Bovendien moet je ontsteking vrij zijn tijdens de operatie, dus dat risico zou ik sowieso niet nemen. Een pas gezette piercing is ook een wond, dat houdt ook in dat deze tijdens de operatie kan gaan ontsteken door eventuele bacteriën.. Ik denk misschien wel ver door met alles, maar je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen :D Hopelijk heb je hier wat aan, ik wil je absoluut niet het gevoel gev en dat het niet mag he, de keuze is natuurlijk aan jezelf. Maar ikzelf zou het niet doen voor de operatie ;)

Liefs Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey roxanne!

Hihi geeft niks vind get heel lief van je hoor snap wat je bedoeld!

Ik heb zelf al een tragus op het kleine stukje lel aan de binnenkant, zou er nog 3 willen.

maar hij was pas na 2 maanden genezen!

Mischien een afspraak maken na een maandje na mijn her ;)

Vind dat toch wel even belangrijker hihi

Stom he heb het in mn hoofd maak een afspraak en denk achteraf pas over dit na :P

Wel leuk dat je dat zelf hebt gedaan! Op dit moment heb ik ook een bioplast in dus die zal niet uithoeven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan meid :D Wat bedoel je eigenlijk met 'een tragus op het kleine stukje lel aan de binnenkant ? Want je tragus is een deel van je oor haha :D Dat is het 'kleine stukje lel aan de binnenkant' zegmaar. :lol: Daar passen ook geen 3 piercings in, waarschijnlijk bedoel jij een helix!

Liefs Rox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net contact gehad met de assistente van dr meyere.

Ze zei dat ik de piercings kon laten zetten is geen enkel probleem. de piercings zullen ook niet uithoeven :D

Kon het echt gerust doen!

Zal ze morgen dus met een gerust hart kunnen zetten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi miss booby haha :P

Het word geen tepelpiercing maar zie het niet zitten om straks verplicht op 1 oor nog te slapen ook...

Pijnlijk oortje en pijnlijke boobies

Als ik iets in mn hoofd hebt moet het gelijk haha maar vriendjelief vond dit ook verstandig :D

Hihi ja ik heb bij mn tragus piercing nu een bioflex ;)

Maar ze komen er hoor haha maar even wachten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh. Heel verstandig van je dat je wacht met je piercings zetten (zegt de grootste eigenwijs die er bestaat hahahaha) heb best wel last gehad met die tragus piering (dan weer dik en pus pfff) maar is nu helemaal mooi hoor. Meid eerst die boobs dan de rest en dat van als je iets in je hoofd heb en het gelijk wil dat is heel herkenbaar hahaha. Ik had een afspraak een paar jaar geleden gemaakt voor een tattoo (en ik heb een fobie voor naalden :45: ) en dacht oh nou ik ga zitten en klaar. Nou ik kreeg te horen ja mvr u kunt over 4 maanden :5:. 4 MAANDEN!! Ik wil NU nou er was iemand uitgevallen en ik mocht 2 uur later , want ja het zat in mijn hoofd en ik dacht van uitstel komt afstel. Nou ze waren nog geen 5 min bezig en ik zag eruit als Ushi van Dijk :56:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat grappig zeg :P

Zijn wij geen familie?

Dat heb ik dus ook als ik iets wil zo snel mogenlijk haha :P

Achteraf denk je dan soms ja even erover nadenken maris....

Is je tatoo mooi geworden? :D

@Vlinder

Hihi valt mee hoor!

ik heb al 2 tatoeages en in totaal 2 piercings en 4 gaatjes :D

Haha kleine kindjes worden gewoon ouder en willen meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maris , ik zou wachten hoor.

Duurt echt wel even voor het genezen is en kan lang gevoelig zijn.

Zit je dan straks mega strakke bh op je net gezete piercing auw.

Spreek uit ervaring bij mij duurde de genzing van mn tepel piercing zeker 6 weken brrrr

Hoe zit het met je tepelpiercing na de borstvergroting? Je zal ze waarschijnlijk moeten uitdoen bij de operatie.

Maar mag je ze daarna terug insteken?

Ik heb dit niet gevraagd op het consult..

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal deze inderdaad uit moeten doen voor je bv ;)

Ik heb wel eens gelezen dat ze de piercing na de bv weer terug doen maar lijkt mij niet fijn!!

Ik denk dat je hem het beste na een aantal weken pas weer terug kan doen als je tepel ook minder gevoelig is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat grappig zeg :P

Zijn wij geen familie?

Dat heb ik dus ook als ik iets wil zo snel mogenlijk haha :P

Achteraf denk je dan soms ja even erover nadenken maris....

Is je tatoo mooi geworden? :D

@Vlinder

Hihi valt mee hoor!

ik heb al 2 tatoeages en in totaal 2 piercings en 4 gaatjes :D

Haha kleine kindjes worden gewoon ouder en willen meer

Of we zusjes zijn? Zal eens vragen aan mijn pa of hij wel eens buiten de pot heeft gepiest maar denk het niet :45:

Hahahaha die tattoo heb ik alweer 2 jaar en heb daarna gezegt nooit meer, maar het gekke was 2 weken voor de operatie ging ik ineens plaatst voor tattoo's zoeken want ik had weer wat in mijn hoofd. Heb het niet gedaan hoor dacht jaaa dan zal je zien zeggen ze dadelijk sorry operatie gaat niet door. Maar nu heb ik weer zoiets van mmm weet niet waar en wat dus laat maar zitten.

Hoe zit het met de zenuwen beginnen die al te komen voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha nee denk het ook niet :P

Ja je moet er wel achterstaan is anders zo zonde!! Ben benieuwd of je m toch nog gaat zetten :D

ja nog 5 daagjes ,zit nu op vakantie tot vrijdag dus het begint te kriebelen hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.