Asmita Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Hallo allemaal, Ik ben Anita en heb op 4 mei 2012 een BV laten doen door dr. Koopman in de Bergman kliniek in Den Haag. Ik zit al die tijd al op het forum maar heb eigenlijk niet actief meegedaan. Nu we goed 4 maanden verder zijn en ik nog steeds af en toe kijk dacht ik laat ik me maar eens voorstellen. Ik heet dus Anita en ben 49 jaar, getrouwd en 2 (grote) kinderen. Mijn borsten waren altijd prima, kleine B cup maar stevig en goed gevormd. De laatste jaren werd het uiteraard wat slapper en omdat ik altijd wel een maatje groter had gewild dacht ik nu of nooit. Het verhaal is als van iedereen, een consult en wat passen en ja gezegd. Ik heb nu 400cc dual Plane High profile en BH maat 75 D en het is geweldig goed gelukt. Weinig last gehad tijdens het herstel (behalve van die $@#&^% band) en kan mijn geluk niet op. Mooi voor de nazomer klaar dus ik kon er volop van genieten. Groetjes aan iedereen die zulke mooie, leuke en open verhalen vertellen over hun BV, ik heb er veel leesplezier aan gehad en nog steeds. XX Anita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone75 Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 hoi anita,Welkom en leuk dat je nog steeds zo aktief mee leest op het forum.Ja het is voor ons allemaal een grote bron van informatie.Ik zelf mag 20 september naar de bergmankliniek daar word ik geholpen door Dr Maas.Ik heb zelf een 75 a op dit moment en krijg 260 cc , half onder de borstspier geplaatst en hoop daarmee op een C cup uit te komen.Nou fijn om te horen dat je zo goed hersteld bent en dat je blij bent met het nieuwe resultaat.Xxx Simone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.