Ga naar inhoud

Queentje : 18 september 2009 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey Queentje,

Gefeliciteerd met de dames!!

En neem jezelf in acht meid,de dames gaan nu ff voor, ik weet als je je goed voelt dan ga je maar door en door, maar je word ook weer teruggefloten.

Laat jezelf lekker verwennen en ik hoop dat je goed kunt slapen!!

:116:

greetzz Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

@excella, jinxx en patries. Ik ben de hele tijd bezg, lope, dingetjes doen. Echt heel slecht, Maar ik voel me ZO ! goed.. ik heb nu al het idee dat er een olifantje op mijn borst zit hoor ! Eens kijken of ikmorgen mijn bed uit kan komen ! haha.

Ja precies, ik herken het wel hoor... ik was donderdags geopereerd en zaterdag had ik mijn matras al van bed getrokken zodat het kon luchten :blush:

Ik denk dat je kleine dingetjes wel kan doen, wat zelf goed voelt, maar het zou zonde zijn als je er net een paar duizend euro tegenaan gooit en je je boobs niet de rust geeft die ze moeten hebben waardoor je later misschien problemen krijgt. Na dat matras gedoe bij mij voelde ik ook een steekje en schrok ik me kapot, heb daarna ook niet meer zo iets stoms gedaan.

Hoe moeilijk het ook is om stil te zitten, ik denk toch dat je vriend jou even verplicht op de bank moet houden hoor :lol: of huur/download maar een aantal films hihihi

Zou je mij je wachtwoord willen PM-en? Ik ben echt heeeel benieuwd hoe het geworden is! Aan de reacties te lezen is het erg mooi geworden :D

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bloempje70. Klopt het is vrij lang, dr vn der Weij staat er naar wat ik gehoord heb, er om bekend dat hij het lekker op zijn gang doet. Hij controleert ook heel goed of het toch niet nog een beetje bledt om blauwe plekken te voorkomen.

@excella, jinxx en patries. Ik ben de hele tijd bezg, lope, dingetjes doen. Echt heel slecht, Maar ik voel me ZO ! goed.. ik heb nu al het idee dat er een olifantje op mijn borst zit hoor ! Eens kijken of ikmorgen mijn bed uit kan komen ! haha.

Hoi Queentje,

Proficiat met je nieuwe aanwinst, geniet ervan!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben mijn eeste nachtje redelijk doorgkomen.

Ik ben een echte buikslaper dus zag er wel als een berg tegen op.

Ik werd om half 7 wakker en voelde me zo stijf als een plank. Ik heb helaas niet de luxe van een elektrische lattenbodem. Daar lig je dan.

En ik moest verschrikklijk nodig plassen. Ik kon niet overeind komen, op het moment dat ik min buikspieren aanspan oel ik die hechtingen trekken. Dat was ook gee succes. Dus mijn voeten verplaatsen, hoofd verplaatsen, kont erachteraan, net zo vaak herhalen tot ik dus met mijn benen buiten boord was. En toen.... even hard wibelen en HUP eruit. Was niet ehct prettig, maar ging ff niet anders. Snel plassen. Toen heb ik boven 2 dekbedden gepakt en 2 kussen en die heb ik mooi opgestapeld en nu kon ik heerlijk verhoogd liggen en zonder pijn mijn bed uit komen.

Nou.... je bed uit komen na een borstvergroting is gewoon een nieuw onderdeel voor de Olympische Spelen. Maar ik heb in ieder geval smakelijk om mezlef moeten lachen !! :45:

Mijn borsten voelen aan alsof er 100kg betonin zit, heel zwaar. En zoals Jinxx zo mooi zei; Dombo staat met zijn poezelige voetjes tussen mijn borsten !!! hahaha !!

ik krijg visite, dus ik ga er weer vandoor !!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh jij hebt ook zo zitten stuntelen dus in bed hahahaha ik heb ook een keer half uit bed gelegen maar kwam niet overeind :lol:

Of je trekt je benen omhoog en dan gooi je ze keihard naar beneden zodat je bovenkant omhoog komt :lol:

Ik heb mijn moeder uit bed gebeld 2x hihihihi

Succes met alles :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Queentje,

Onwijs gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Leuk om te lezen hoe alles is verlopen, ik krijg de mijne volgende week!! Spannend!

Ga ook gelijk de tip van het slapen onthouden, zorg dat ik mijn omhoog zet, heb hem niet elecktrisch dus moet ik even van te voren doen.

Ben ook erg benieuwd naar je foto's zou ik je ww mogen.. blijft raar om te vragen of je iemand der borsten mag zien..

Heb geloof ik ook nog nooit zoveel borsten gezien de afgelopen maanden hihihi

veel liefs en sterkte met je herstel! Vanaf volgende week doe ik met je mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Queentje,

heb net je foto's bekeken en vind ze nu al prachtig!! Je ziet wel dat ze nog moeten gaan zakken, maar ze staan heel mooi bij je hoor. Wat is je buik trouwens rood, waar is dat van?

Dat rode is van de desinfectie waar ze je mee insmeren. Bij andere klinieken is het meer oranje/bruin, jodium kleur.

vandaar !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Queentje,

Fijn dat je zo goed hersteld en je zo ontzettend goed voelt!

Ik ben ook errug benieuwd naar je fotos, dus als ik je ww mag heel graag!

Was trouwens ook leuk om je verslagje te lezen, je schrijft errug leuk :)

liefs Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi queentje

hoes t nu met je?? v.d. Weij belde me van de week nog op, ik had een aantal vragen. kon m telefonisch beter verstaan als tijdens het consult. het gesprekje heeft me wel van mijn laatste twijfels afgeholpen, precies wat ik nodig had om de laatste hobbels voor ik een datum ga vastleggen, weg te nemen. ik ben nu nog even aan het bekijken wanneer. wil zeker weten dat ik dan opvang heb voor kids zodat ik eerste 2 weken volledig rust heb. het lijkt de laatste weken wel een trend, meer cc's. of misschien dat ik daar zelf dan meer op ga letten, wie er allemaal boven de 350 krijgt en dat ik dat dan graag wil zien en vergelijken.

ben jij weer volledig op of rust je nog veel, laat je nog veel dingen etc.

en nog steeds zeer tevreden met je nieuwe aanwinsten??

gr. Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi queentje

hoes t nu met je?? v.d. Weij belde me van de week nog op, ik had een aantal vragen. kon m telefonisch beter verstaan als tijdens het consult. het gesprekje heeft me wel van mijn laatste twijfels afgeholpen, precies wat ik nodig had om de laatste hobbels voor ik een datum ga vastleggen, weg te nemen. ik ben nu nog even aan het bekijken wanneer. wil zeker weten dat ik dan opvang heb voor kids zodat ik eerste 2 weken volledig rust heb. het lijkt de laatste weken wel een trend, meer cc's. of misschien dat ik daar zelf dan meer op ga letten, wie er allemaal boven de 350 krijgt en dat ik dat dan graag wil zien en vergelijken.

ben jij weer volledig op of rust je nog veel, laat je nog veel dingen etc.

en nog steeds zeer tevreden met je nieuwe aanwinsten??

gr. Kaat

Het gaat heel erg goed met me ! Zometeen ga ik de hechtingen er uit laten halen, dat zal eenhele opluchting zijn, want dat is echt het ENIGE waar ik last van heb. Vrijdagochtend was ik geholpen, vrijdagavond stond ik het brood van mijn vriendje al te smeren. Zaterdag ben ik naar het inkelcentru geweest, maandag stond ik de was te draaien en schoon te maken. Ik doe al mijn kleding al aan, want ik kon dinsdag mijn armen al boven mijn hoofd krijgen en alles zonder pijn. En gisteren heb ik ook alweer auto gereden. Ik doe het dus absoluut niet volgens het boekje, maar ik heb geen last, dus ik vind dat het dan mag... :D

Ik heb zelf geen moeite gehad om dr van de weij te verstaan. Tijdens het consult zat hij heel dichtbij en hij praatt inderdaad wel zachtjes, maar dat dwong mij om heel aandachtg te luisteren, haha. Ik vind het een hele fijne vent. Voor de operatie ook toen ik hem sprak, heel rustig. Het is echt mijn vriend hoor !

Ik ben heel tevreden met min aanwinsten. Ik ben blij dat ik en mijn vriend zelf voor de 395 hebben gekozen. Dr van der weij adviseerde mij 300, maar daar had ik absoluut heel ergveel spijt van gehad. Ik ben zo blij met mijn vriendinnen, ik word 's octhends wakker met een glimach, echt waar. Zo'n spijt dat ik dit nooit eerder heb laten doen !

En over die grte cc's? ik weet het niet. Mijn redenatie as ersoonlijk, als ik het dan kaat doen (hoop geld) dan wil ik het goed laten doen !! En dus niet met een 200cc ofzo, maar dt is persoonlijk. Wellicht dat ik ook nog voor de 450 had kunnen gaan, maar volgens vd weij pastte dat ECHT niet. n waarschijnlijk heeft hij gelijk, gezien de prothesen echt tot aan mijn oksels komen zeg maar en aan de binnenkant vrij dicht tegen mekaar aanzitten. Dus dan zou ik meer projectie moeten nemen.

Nee ik ben HEEL BLIJ met mijn maatje nu !!!

Heb je mijn fotos trouwens gezien? Zitten fotos in tot gisteren. Zal er vanmiddag fotos inzetten met een truitje aan.

Ik ga dalijk wel vragen of ik een grotere bh aan mag, want ze hebben mij een triumph tri-action aangedaan, cup c, maar die is echt te kein!! haha. JEAH ! :43: Aan de zijkant puilen ze uit en aan de bovenkant worden ze geplet.... :45:

Waar gingen je laatste twijfels over eigenlijk??

x Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ja, heeft bij mij toch wel een dikke 2 weken geduurd om zijn advies in juiste perspectieven te zien, zo ook weer jouw verhaal. ik was eerst bang dat hij altijd groot adviseerde, maar dat kom ik dus niet tegen in alle info die ik over hem heb gevonden, vandaar dat ik nu steeds blijer ben dat ik bij hem ben gegaan en dat ik een beslissing heb genomen. ik was tijdens consult bang dat ik iets niet goed zou horen dus heb mijn oren goed gespitst, zodanig dat bij mij toch wel het kwartje viel van het hoe en het waarom van zijn keuze. sta ervan te kijken dat je zo goed je door alles heen hebt geslagen. ik reserveer toch alvast 2 kidsloze weken, want ik ga toch maar vanuit dat het tegenvalt. Als het meevalt is het meegenomen.

heb een datum geprikt, 15 december wordt mijn B-day! ik zal hem vantevoren ook nog even zeggen dat hij mij maar heel mooi moet maken. Voor wat hoort wat!

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat !!

Spannedn 15 december !!! Voor je het weet is het zo ver hoor ! Ik moest ook 4 maanden wachten op mijn operatie.

Deze dr adviseeert helemaal niet groot hoor, dr van der weij adviseerd juist de natuurlijke look. En als je meer ilt, dankan dat, maar daar moet je dan wel een beetje je best voor doen !

Je moet het zo zien, mijn borsten en dalijk die van jou, zijn zijn visitekaartje.

Als je nog vragen hebt, moet je ze gewoon stellen hoor !!

Voor hoeveel cc ga je nu ?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Queentje!

Leuk dat het bij jou ook al gepasseerd is! hoe voel je je nu?

Mag ik je paswoord eens? Ben razend benieuwd naar je foto's!

Ik doe mijn best om gauw ook eens foto's van mij te plaatsen.

Knuf,

Ceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Patries,

Bedankt voor je compliment :blush:

Ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben met het resultaat ! Het is heel mooi natuurlijk geworden. Mooie littekens, geen deuken of wat dan ook, mooi dicht bij elkaar. Ik had me niet beter kunnen wensen.

Voor jou begint het aftellen nu ook ! Spannend hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.