Ga naar inhoud

(après ;) ) Skiën na 6 weken po


dropje

Aanbevolen berichten

Hoi kitty1968,

Ik wil niet zeuren ofzo maar ben bang dat dat echt niet gaat lukken hoor meid!

Ik ben 18 oktober geopereerd en wij zijn vorige wk (een dagje) gaan skieeen maar ik heb dus NIET meegedaan en ik was toen al 7wk po. En ik kan dus al wel skieeen, niet als de beste maar kan het wel.

Heb ook een droomherstel herstel qua pijn enzo maar ik moest er niet aan denken om te vallen hoor! Je vangt jezelf dan 9 van de 10 keer op met je armen. Brrr..moet er niet aan denken.

Best een klap dat je dan moet opvangen met je borstspieren....

Ik persoonlijk zou het risico niet nemen voor evt complicaties

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 18 december geopereerd en ik ga 7 januari op ski vakantie :-o Ik kan ook niet skiën... Is de eerste keer. Ik ga ook op les. Hopelijk gaat het allemaal goed!!

ben zelf snowboarder en heb serieus naar vakanties zitten kijken maar wel voor half maart en ben 23 nov geopereerd maar zou dan zeker 15 weken po zijn...maar moet zeggen dat als ze mij na 6 weken een vakantie aan zouden bieden zou ik echt gaan!!haha ben dan wel wat meer ervaren (heb freestyle gedaan) maar toch is de kans dat je valt altijd aanwezig.

maar als je mij zou vragen of je als niet kunnende skieer na 3 weken po op ski vakantie moet gaan zeg ik 'je bent gek!' want ook al blijf je staan...als je voelt dat je evenwicht verliest gooi je je armen op om evenwicht te bewaren.

weet niet of je op de borstspier krijgt of eronder dat zou miss iets schelen maar ik zou het nu op dit moment voor mezelf 3 weken po NOOIT doen en dan heb ik ze zelfs op de spier!

maar goed ieder z'n ding ik zou persoonlijk dat risico niet willen lopen.

misschien een tip....ga voor je operatie is een dagje skieen op een indoor baan en kijk dan verder ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 18 december geopereerd en ik ga 7 januari op ski vakantie :-o Ik kan ook niet skiën... Is de eerste keer. Ik ga ook op les. Hopelijk gaat het allemaal goed!!

Ik ben het helemaal met Stones en Tjikkie eens. Je mag gewoon de eerste 6 weken niet sporten, en daar valt skieen ook onder...

Je moet het uiteraard zelf weten, maar bedenk je wel, dat het risico erg groot is op complicaties als je gaat skieen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.