Ga naar inhoud

(après ;) ) Skiën na 6 weken po


dropje

Aanbevolen berichten

Hoi Dropje

Gelukt zie ik om het topic te openen hihi.

Kun je goed skieen?? Want ik kan me voorstellen dat als je nog vaak valt, dat het allemaal wat eng zal zijn... Ik bedoel: ik zou niet zijn gaan skieen na 6 weken. Het mag volgens mij officieel wel, maar bij mij zou het nog niet goed gevoeld hebben en zou ook echt bang zijn geweest om te vallen. Nou zou die kans bij mij ook wel echt aanwezig zijn, omdat ik echt een kluns ben op latten. Heb het ooit 1 keer geprobeerd, maar dat was dan ook meteen de laatste keer. Heb meer sneeuw gegeten dan over gegleden.... :107:

Ik weet niet of iemand er hier ervaring mee heeft, misschien dat er mensen zijn die reageren. Maar anders kun je misschien ook even je pc bellen daar over? Maar goed, hij zal alleen aangeven of het mag... Of je het kunt tegen die tijd, is per persoon verschillend...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa het is me gelukt! Hahaha meer sneeuw gegeten dan over gegleden!! Ik kan ook niet zo goed skiën... Het word denk ik meer uitgaan en feesten en af en toe een beetje skiën.. Ik ga maandag zowiezo even Bergman bellen, misschien dat ik de operatie wel twee weken eerder plan. Moet ik wel even kijken met school :(

Maar bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dropje...

Ook met de operatie twee weken eerder lijkt het me niet verstandig om te gaan....Je hoeft het zelf ook niet altijd te doen. . tijdens het skieen als er iemand tegen je aan skiet..of tijdens het vallen met weer opstaan heb je toch heel veel kracht van je armen nodig..hoe voorzichtig je ook bent......

Ik denk gewoon dat je keuzes moet maken...

Het is wel je lichaam en je zal er altijd spijt van krijgen als er iets "mis" gaat........

En zeker ook tijdens de apres-ski...volle tenten drukk gehos en gedans en heel veel dronken ehh personen.....

Succes met een verstandige keuze....

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cajo, bedankt voor je reactie! Maar nu twijfel ik weer heel erg.. Ik heb vanochtend Berman kliniek gebeld en ze zij dat ik gewoon kon skiën na 6 weken... Ik heb de operatie wel een halve week eerder verzet... Ik dacht zijn toch weer 4 dagen.. Dus nu word ik 6 december geopereerd :D Ik weet echt niet wat ik moet doen.. Het is echt een soort droom voor me om met vriendinnen opvakantie te gaan.. Maar me boobjob heb ik natuurlijk liever..

Hoe voel jij je nu? Heb jij nu nog last van je boobies?

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Dropje,

Als je goed kunt skieeen en normaal gesproken weinig valt zou het gewoon kunnen hoor, wel zou ik het rustig aan doen, niet te fanatiek meteen(te hard) en ik zou zonder de stokken gaan, voorkomt toch weer teveel bewegingen en afzetten met je armen..... Ik heb zelfs geskied toen ik zwanger was, maar ja, ik moet er wel bij zeggen dat ik al op de latten stond toen ik 5 jaar oud was, dus veel ervaring....

Hoelang ski je al?

Succes met je beslissing meis!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik maar gewoon niet gaan skieen en gewoon voor de gezelligheid meegaan ;-) en lekker op een terras met een goed boek in het zonnetje bovenop de berg gaan zitten.

Want had je wel verteld dat je eigenlijk niet kan skieén.... ;-)

Ik ben bijna 6 weken...en ik moet zeggen dat ik me heel erg goed voel. Ze zijn al behoorlijk zacht aan het worden en alles is al lang niet zo gevoelig meer. Maar ik let nog wel steeds op met zware dingen.

De 6 weken zijn nog niet voorbij. En het is dat ik hierna 2 weken op vakante ga...dus dan ben ik bijna 9 weken po tegen de tijd dat ik terug ben..en dat is toch wel weer een stukkie verder....

Maar luister naar je gevoel en je lichaam en dan weet je zelf vast wel waar je wel en niet goed aan doet... ;-)

Succes

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was eigenlijk de bedoeling dat we les krijgen van zo'n leuke skileraar! Haha! En me vriendin weet niet eens van me boobjob... Alleen me familie... Ben bang dat anders het hele dorp het weet...

Maar wat goed dat het zo goed met jou boobies gaat! En wat heerlijk dat je op vakantie gaat! Waar ga je heen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Waar een wil is, is een weg :) als je wilt apresskien, gaat dat zeker lukken ;) je zal dan zelf wel voelen wat je aan kan en wat niet :) En je merkt dan wel da je voorzichtiger bent als da je nu denkt da je gaat zijn, hihi ^_^

En ja, ik heb voor de buitenwereld ook iets vreemds aan mijn schouder gehad :125: ik heb serieus wat verzonnen en gelogen de laatste tijd, man man, ze moesten het allemaal weten, foeii ! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Het skien gaat niet meer door.... <_<

Maaaaar..... Het word nu een zomervakantie! Ook niet verkeerd toch?? :D

xxxxx

ohhh lekker op zomer vakantie!

dan heb je geen mitella of knie brace meer nodig!!!

wel een mooie bikini en dat gaat je vast en zeker lukken om die voor die tijd te kunnen scoren!!!

weet je al waar je heen gaat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.