Ga naar inhoud

sunshine : 6 september 2012 : Dr. Brewaeys : Sint-Jozef Mortsel : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

gisteren heb ik mijn BV gehad. Er werd 340CC ultra high profile onder de spier geplaatst. Ik had afgesproken met de chirurg om te gaan voor ongeveer 300CC maar als hij tijdens de operatie zou merken dat dit te weinig is, kon hij voor een implantaat met meer CC gaan, zolang alles er maar natuurlijk uit bleef zien en bij mijn figuur past (1m65, 51 kg).

Ik ben tot nu toe erg blij dat hij voor 340CC gegaan is, ik heb er weinig borstweefsel van mijzelf en anders had ik mss wel teleurgesteld geweest met het resultaat. Maar nu, so far so good.

Ik heb geen last gehad van de narcose, zelfs niet meer geslapen in het ziekenhuis nadat ik wakker geworden was op recovery. Vannacht heb ik ook erg weinig geslapen, allemaal maar wat raar vind ik. De pijn valt erg goed mee, ik neem dan ook wel wat pijnstillers.

Ik kan niet wachten om het finale resultaat te zien. Maar nu focussen op zo'n spoedig mogelijk herstel :-)

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

ik ben niet ingetaped. Wel een heel stevige sportbeha en uiteraard compressen op de hechtingen. Ik zou de beha wel eventjes willen uitdoen maar hij heeft een sluiting achteraan en moet dan ook nog over het hoofd. Op dit moment doet het nog wat te pijn om hem uit te doen :).

ik ben geopereerd in Antwerpen door dr. Brewaeys.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen,

sinds gisteren heb ik erg veel jeuk onder de compressen waar de incisies zitten. Vandaag is het nog veel erger geworden. Hebben jullie hier mss tips voor? Ik heb nu al papieren zakdoekjes onder de randen van mijn sportbeha gestopt en dat helpt wel een beetje, maar toch nog niet genoeg, Ik ben nog maar 2 dagen PO dus mag nog niet douchen.

Thanks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.