Ga naar inhoud

Verkeerde omvang nou echt zo erg?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Hey meiden

Ik heb vandaag een leuke bestelling bij de h&m binnen gekregen

Nu heb ik een super leuke bh maar het is wel de verkeerde maat!

Ik moet een 70e hebben maar die hebben ze niet bij de h&m dit is een 80c (omgerekend dus dezelfde cup)

Maar nu weet ik dat deze wat groot is, maar verder zit hij wel lekker!

Is dit nu echt heel erg? Of geeft het niet dat je omvang wat te groot is voor een keertje?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een keertje zal het niet heel erg zijn als je hem op zijn strakst zet, maar ik denk wel dat hij dan onvoldoende steun geeft om hem dagelijks te dragen. je zou ook kunnen kijken hoe hij gestikt is, sommige hebben een stikselrandje halverwege de zijkant en daar zou je hem dus kunnen innemen (of je mama). dan komt ie wat strakker te zitten terwijl de cup wel goed blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Het valt mee met omhoog kruipen! Maar in de loop der tijd zitten de h&m omvang 75 al erg omhoog....

Mischien idd innemen?

Vind m zo leuk wil m niet terug sturen maar goed steun is ook belangrijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een keertje....omdat je hem echt zo mooi vind...??!!

Maar ik weet uit ervaring, dat bh's die niet goed passen, meestal toch in de kast blijven liggen.

Het is wel veel verschil qua omtrek, als je nu die 75 kon scoren...Hij gaat idd erg naar boven kruipen op je rug, wat diesel ook al zei.

Ook staan de cups wat verder uit elkaar denk ik..

Als ik jou was zou ik het niet doen, niet eens zozeer voor de steun, maar meer omdat hij niet lekker zit..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

ja Lucky dat is precies wat ik ook dacht,heb zo ontzettend veel mooie bhs gehad(vraag maar aan Ingrid hihi)

maar als ze knellen of wat ook dan verkoop ik ze zsm want dan liggen ze maar te liggen en is ook zonde van me poen dan haha.

Dus ik zou m verkopen/terug sturen of wat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb m stiekem gehouden hoor :106:

Mn vriend vond m zo mooi! (ja die denkt dat je in elke cup past haha)

Hij zit inderdaad erg wijd moet m wel op de laatste doen maar heb m als verassing voor mn vriend gehouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.