Ga naar inhoud

Beebster : 4 oktober 2012 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Thnx iedereen!

Moet om 07.30uur aanwezig zijn in het ziekenhuis maar de dame kon me niet exact vertellen hoe laat ik dan daadwerkelijk aan de beurt ben, maar wel in de ochtend. tèèèèètteretèèèt, beterrr hoef ik niet lang te wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjoooow eindelijk thuis, was een lang dagje!

vanmorgen om 07.30 gemeld bij de dagopname

08.15 mocht ik al richting de "holding" waar je infuus wordt aangelegd en dergelijke.

Heb toen nog een hele tijd beetje om me heen zitten kijken tot iemand eindelijk vroeg of ik een boekje wilde om te lezen..

08.50uur kwam de PC om de laatste dingetjes door te nemen, maat en de projectie werkwijze tubulaire vorm verminderen, hij nam nog een foto en hup richting O.K.

09.00uur "goedemorgen ik ben bladiebla en ik kom je in slaap brengen"... ik= "oh ja ik voel t al...toedeloeee.." en weg! echt denk binnen 5 seconden was ik onder zeil.

10.00uur "mevrouw van der M, wordt u wakker?" ik dacht alleen maar "nee joh lag echt lekker te dromen" meteen het besef dat ik ingetaped was en dat het dus achter de rug moest zijn, ik keek naar de klok daarna links van me, en rechts van me.. hm beetje duizelig.. pfft wilde rechtop zitten, had t gelukkig niet koud.

10.10uur WAKKER!! blablablabla.. had alweer praatjes, maar de verpleegsters waren meer druk met elkaar dan met de patienten.. heb dus nog tot 10.30 om me heen liggen kijken en aangehoord dat ze bordjes en bestek moesten hebben omdat iemand iets lekkers had gemaakt.. hmmm.. ik wilde gewoon weg!

10.45 was ik gelukkig terug op zaal, naast me lag een dame haar roes uit te slapen en ik voelde me kip lekker. en een honger! meteen mn bekertje water opgedronken en even een rondje gebeld om te vertellen dat ik oke was/ben.

11.00uur FOOD 2 boterhammetjes naar binnen gefrommeld en een beker melk "mag ik ook naar de wc?" de zuster was een beetje verbaasd, maar goed ik was zo helder dat t toch wel mocht. hup met mn twee "melkflessen" (van de drains) naar het toilet. Het infuus irriteerde me mateloos en heb gevraagd of hij eruit mocht.. de verpleegster was t daar niet helemaal mee eens volgens mij, maar ik beloofde dat ze overnieuw mocht prikken als ik misselijk zou worden maar dat ik er echt gek van werd dat ik mijn linkerhand niet kon gebruiken.

hoppa infuus foetsie..

Dacht nu mag ik wel weg, maar helaas. Dr Lommen wil iedereen aan het einde van zijn dag nog zien wanneer hij klaar is met alle ingrepen

Heb dus wortel liggen schieten tot 16.30uur

Gelukkig was mijn vriend er om 13.00uur ongeveer.

Al met al is alles me super meegevallen! als ik nu naar mijn madonna "like a virgin" verpakte boobies kijk zijn het echt hoebakaloebaa's maar dat is niet zo gek met de zwelling.

De drains werden aan beide kanten tegelijkertijd verwijdert door 2 dames en dat was maar goed ook...YAUCH!!! dat was dan een minpuntje en de verpleging opzich vond ik ook niet allemaal aardig overkomen, sommige waren erg stug.. maar goed kan over vandaag alleen al een boek schrijven.. zijn zoveel dingen gebeurd!

Ben benieuwd naar het eindresultaat, kan er nu echt nog geen zinnig woord over zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Gaat hartstikke goed, doet wel zeer maar t is echt niet ondragelijk! Het is me echt alllemaal 100% meegevallen! Zal morgen wel wat pijnlijker zijn denk ik, stijver enzo.

Heb wel medelijden gehad met een andere meid, zij was na mij en toen ik langs haar reed de uitslaapkamer uit langs de holding werd gereden heb ik haar nog gerust gesteld dat t mij zo was meegevallen en stak 2 duimpjes in de lucht. Later werd zij de afdeling opgereden en was hevig aan t hyperventileren, klappertanden, huilen en met haar handen in de lucht aan het "zwemmen" en had geen zicht meer..heel bizar. Ze werd al snel weer terug gereden naar de uitslaapkamer en achteraf bleek dat t narcose middel niet door haar lichaam werd afgebroken. Na een "tegengif" injectie ging alles gelukkig weer goed en wist ze niet eens dat ze zo aan t flippen was geweest. Pfoe en ik nog tegen haar gezegd dat t een piece of a cookie was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beebster

Gefeliciteerd met je boobs!!

Wat een grappig verslag zeg. Jij was echt direct bij de pinken!!

En voel je maar niet schuldig over die andere meid, iedereen reageert nou eenmaal anders op narcose. Jij bent ook echt een geluksvogel dat je zo super bij komt!!

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteeerd met je hoebakaloebaa's :1bouncingboobs::152:

hoe kom je bij zo'n naam. te grappig!!! :45:

leuk verslag en wat heerlijk dat je zo snel weer 'fris en fruitig' was.

Nu rustig aan recoveren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

wat een leuk verslag!

Ik hoop dat je een droom herstel tegemoed gaat!

die tubulaire vorm wordt er vast uitgehaald als ze straks prachtig gezakt zijn.. nu met dat lelijke verband is het nog lang niet zoals het gaat worden,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb klokje rond geslapen wel af en toe wakker omdat ik met mn handen onder mn hoofd of op mn zij wilde gaan liggen maar dat gaat natuurlijk niet. Heb het meeste van de nacht met blote bast boven de dekens gelegen. Voel op dit moment geen kou op mijn borsten omdat het een beetje gevoelloos is en dacht dat is goed tegen de zwelling als ik het een beetje koud houdt.

Vanmorgen wel wat stijf maar na 2 paracetamolletjes ben ik weer wat mobieler. Voel nog steeds goed waar ze de drains hebben uitgetrokken, dat is eigenlijk het meest pijnlijke. Net even samen met mn vriend naar de supermarkt gelopen hier om de hoek. Heb alles aangewezen waar ik trek in heb.. hahahaha. Laat m echt niet alleen gaan, dan komt ie met allemaal verkeerde merkjes en dingetjes thuis.. hihi..

Oh dat heb ik helemaal niet meer verteld, ik heb Eurosillicone high profile implantaten. links 325cc en rechts 285cc voor zover ik nu zie heeft dat verschil in cc's het aardig rechtgetrokken links en rechts.. dr lommen heeft inderdaad weefsel ingesneden en weggehaald om de tubulaire vorm te verminderen. Ben benieuwd of het er echt helemaal uit zal gaan/zakken want ik wilde gewoon niet dat er aan mijn tepels gesneden werd. Maar dat vind ik niet erg ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Wat een prachtige borsten krijg jij! je kunt gelijk al in het verband zien dat de chirurg veel meer ruimte heeft gemaakt voor onder je tepel..

whauw!!

Wanneer mag je verband eraf?

Ik had geen verband maar gelijk een kliniek bh aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Liesje, Woensdag mag het verband eraf.

Werd vanmorgen wel wakker met best heftige pijn in mijn rechterborst. voelt echt ineens heel erg beurs. Heb voor de zekerheid mn temp opgenomen, niet dat ik me ziek voel maar om te kijken of ik verhoging heb. stel je voor dat t aan t ontsteken is van binnen. beter ff checken. Mijn temperatuur is normaal.

Die van jou zijn ook echt heel mooi geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej, vandaag eindelijk dat kriebeltape eraf! Even tandjes op elkaar want dat was niet t lekkerste gevoel dat je je kunt voorstellen. Ik mag ook weer op mn zij slapen als ik dat wil, wat een genotje!

De wondjes zijn al helemaal mooi gesloten en echt supernetjes onderhuids gehecht en glad gelijmd. Denk dat je daar later nog weinig van terug zal zien! Doordat er ook tape tussen mn borsten geplakt zat leek t daar helemaal plat maar nu het eraf is vallen ze al mooier naar elkaar toe.

Nu 2 weken dag en nacht mn sportbh aan en daarna mag ik overdag een normale dragen en 's nachts nog 2 weken de sportbh. Wel beetje irritant dat randje op je net gesloten wondjes.

Zal morgen weer eens nieuwe foto's maken. So far so good! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had ook al gelezen over die maandverbandjes maar dat lijkt me helemaal niks. Ik heb de supertip! Een niet te strak spagettiband topje en daar overheen je sportbh, werelds! Ik kan nu zelfs mn bh iets strakker zetten zonder al te veel irritatie maar nog wel zo dat de bh verder goed zit. Bij de wibra kun je die hempjes kopen. Naadloos voor €3,49

Even nieuws van de dag, mn boobs komen helemaal "los" heb nu 2 galia-meloentjes en een spleetje!!!! Woehaahaa, zo blij met mn decollete! Heerlijk die tietenpraat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.