Ga naar inhoud

Empreinte lingerie...


Gast Lucky71

Aanbevolen berichten

Hey dames,

Empreinte .....kent iemand van jullie dit lingeriemerk?

Ik had er nog nooit eerder van gehoord en heb het nog nooit eerder in lingeriezaken zien hangen...

En die ken ik op m'n duimpje.. :35:

Ik ben helemaal verliefd op dit modelletje....

:wub: :wub: :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja meid, dat had ik helaas ook al gezien... :Laie_11:

Maar na zoveel investering mogen ze toch ook mooi verpakt worden..toch?? :125: en de goedkopere bh's zoals bij hunkie..dat word het niet. Daar kan ik echt niet slagen en niet vanwege mijn maat..

Ik had nog nooit eerder van dit merk gehoord, daarom dit topic... en ook had ik al eens op de site van Lace gekeken, maar daar hadden ze dit modelletje helaas niet...Damn..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bella,

thanks....

volgende week een dagje shoppen en was aan het zoeken naar lingerie-zaakjes daar. Ik kwam toen bij een zaak die dit merk verkoopt en heb internet alvast afgestruind naar dat witte modelletje...alleen net die kan ik niet vinden...Ook niet bij die site die jij me gaf..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder,

in je Galerij stond die niet..

Ben toch ff naar je andere album gegaan en daar zag ik idd ook een hele mooie witte kanten bh..

Van welk merk is die dan?

Vind zoiets zo mooi onder een wit truitje of blousje...iedereen heeft tegenwoordig een volle cup door al die maximizers. Als je dan zo'n mooi kanten bh-tje aan hebt dan kan er geen vulling inzitten en zien ze dus dat die van mij "echt" zijn ...hahaha.. :153: :153: :38: :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag heeft hubby voor mij er eentje besteld via de site die Bella mij gaf...

Kadootje van hem voor mijn bijna jarige boobs...

Ben wel benieuwd of hij past!

Zo ja, dan volgt er zeker een foto..

hey,wat leuk zeg, heb ik toch nog een beetje geholpen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh sorry Lucky! Zie nu je berichtje pas! wat erg.

De witte in mn album is uit Polen,weet even t merk niet meer,heb m van Moontje gekregen,maar er staat dr dacht ik nog 1 in van Lingadore

maar je moet maar even googlen, die heeft echt hele mooie bhs,ik heb er ook een paar van en zitten ZALIG.

En je opmerking over zon kanten bh vond ik geweldig hahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je opmerking over zon kanten bh vond ik geweldig hahaha :45:

Ben ik ook een muts want ik weet niet waar ik dat geplaatst heb die reactie ;) Maar ik ben dol op witte bh's en vooral op kanten bh's like!!!

Lingadore, is niet mijn favoriet. Ik had daar laatst een bh van gekocht maar na een paar keer bukken hing er een deel tiet uit :45: Not so nice...

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Empreinte bh..pffffff

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,dan moet je een maat groter nemen Lucky! hihi.

Ik vind ze prettig vanwege de kwaliteit en juist dat ze er niet uit donderen,maar goed elke tiet is weer anders he.

En dit was die reactie van jou:

Als je dan zo'n mooi kanten bh-tje aan hebt dan kan er geen vulling inzitten en zien ze dus dat die van mij "echt" zijn ...hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

jaja, dat is een echte Lucky opmerking.... Was dat bij één van je foto's? Ik kon die foto dan niet zo snel terugvinden...who cares.. :124:

Maar nog een maatje groter..dat denk ik niet. als ik mij niet beweeg zit alles precies goed gevuld...het was ook geen balconet modelletje. Deze was het:

gelukkig hebben we marktplaats :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag een mailtje gehad dat de bh die ik besteld had pas in december verwacht word. Ja duh, :30: dus heb ik mijn bestelling geannuleerd en ze zouden het geld terugstorten.

Dan maar op zoek naar een nieuwe..( die ik overigens al gevonden heb... :125: )

Word vervolgd..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.