Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Met jou school moet het dus wel goedkomen? Wel jammer dat je geen leuke klas heb. Mij kunnen ze denk ik ook wel even missen op school ik heb toch maar 3 dagen in de week les. Ik heb ook een lieve vriendin die het weet alleen zit ze ook helaas niet bij mij op school, maar we wonen dicht bij elkaar dus dat is wel fijn.

hahah jaa! gaan we ons eerst verdiepen in de schouder, kopen we een mitella en gaan zo naar school haha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou dat ziet er zo slecht nog niet uit hoor!! Ik heb zelfs nog maatje kleiner :-(

Maar snap je wel dat je het wilt!

Ik zal ook maar eens kijken voor wat foto's om er op te zetten.

Ik heb nog nooit zo vaak naar borsten zitten kijken als hier haha :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige maand een consult gehad bij Dr. Maas en 2 jaar geleden bij Dr. Schellekens bij het EMC.

Het verschil was dat Dr. Maas heel deskundig overkwam en precies wist (naar mijn idee) wat wel en wat niet te doen.

Kennis had hij zeker en hij was zeer vriendelijk. Maar het is natuurlijk altijd belangrijk te luisteren naar wat jou gevoel over de PC zegt! :)

Ik zie dat je operatie al gepland staat! Heerlijk gevoel zeker? :)

Uiteindelijk nog bij een andere PC geweest of toch meteen voor Dr. Maas gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha echt hè! Borsten kijken haha!! We lijken net mannen!

Jaa dokter Maas is echt een aardige man!! Hij legt het heel rustig en makkelijk allemaal uit. Ja echt een heerlijk gevoel! Kan gewoon al aftellen! Zo gek idee dat ik met kerst enzo al tieten heb!! Nou ik weet wat voor kadoo er onder de boom ligt voor mij :D En jij? Of denk je er nog even over na?

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heeee meiden!

Ben net terug van dokter Maas.. Pfffff me borsten zijn echt gegroeid! Ben gelukkig wel wat meer gerust gesteld, ben wat minder zenuwachtig nu.. Nu moet ik kiezen tussen twee protheses... De 225 cc met een projectie van 4,4 of de 255 cc met een projectie van 5,3... Ik weet het echt niet!! Ik wil graag uitkomen op een mooie volle C.. Een B vind ik te klein en een D te groot.. Volgens dokter Maas moet ik met de 225 cc wel uitkomen op een C, maar toch ben ik bang dat het te klein is... Ik ben zooooooo bang dat ik later denk heb ik die 255 cc maar genomen... Me moeder en me vriend vinden 255 cc te groot..

Ik weet het niet meer hoor!

Wat denken jullie? Zijn er misschien meiden met een projectie van 4,4? Ik ben benieuwd!

Thnx girls!! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dropje

Je vind een D te groot. Waarom vind je een D te groot? Heb je een D-bh aan gehad en gevuld met zakdoeken of wat dan ook en toen een truitje erover getrokken en in de spiegel gekeken? Of heb je gewoon een bepaald beeld bij een D?

Ga passen in een pashokje, neem iemand mee om mee te beoordelen, en niet diegenen die het al gauw te groot vinden, of ga lekker alleen en kijk zelf wat je mooi vindt :)

Jij bent diegene die ermee moet lopen. De meningen van anderen zullen jou worst zijn!! JIJ krijgt tieten en anderen hoeven alleen maar jaloers te zijn :)

;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk BB! Ik ga er nog een nachtje over slapen... Hoef gelukkig pas over twee weken! Paar weken geleden wist ik het zo zeker! Ik wist 100% zeker het word de 255cc! Maar nu vond ik de 200cc al veel :o Me tieten zijn echt gegroeid! Maarja, na het herstel ga ik weer super veel sporten... Dus het is niet blijvend... Pfffffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even bij je foto's gekeken. Je start al met mooie borsten. gaat echt helemaal top worden!

Ik zou voor de 255 kiezen om zeker te weten dat je later niet denkt had ik maar groter genomen. ietsje groter is minder erg dan ietsje kleiner dan je in je hoofd hebt denk ik dan. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dropje!

Ik heb ook even naar je foto's gezien en persoonlijk zou ik ook liever misschien iets te groot nemen dan te klein.

Want je geeft zoveel geld uit aan iets wat toch een mooi resultaat moet worden.

En ze worden toch dual plane gezet? Dat kan misschien ook een effect hebben op de projectie..

Ik kan eigenlijk geen advies geven want ik twijfel ook nog altijd over de grootte die ik wil :).

Je kan er nog 2weekjes over nadenken en zoals BB zei, ga eens een bh passen ofzo.

Veel succes met de beslissing!

Ik volg je zeker op :).

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah dankjewel!

Jullie maken het me echt moeilijk! Haha! Me zusje komt net thuis en ik laat haar de foto zien.. Zegt ze ZO! ik zou echt niet groter nemen! Aaaaaah! Gelukkig nog twee weken!!

Ik zou even me pas foto erop zetten! Kunnen jullie het ook zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tussen de 330 en 385 cc maar Plovier ging zien wat past. Maar zoals ik hier op het forum lees steekt hij er altijd meer in. Dus ik wacht nog bang af tot ik wakker word op 21 december :).

wel spijtig dat ik niet heb kunnen passen ofzo. Maar we zien wel. Ik heb gezegd dat ik ze niet TE groot wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag uitkomen als die van Clarisa. Die vind ik echt super mooi.

Maar ik twijfel ook nog steeds hoor. Want dat is misschien net te groot.

Ik heb trouwens ook je foto gezien. En dat is al een hele mooie maat!

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.