Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn god... wat heb ik lopen draaien vanacht... het is nu echt officieel! Wat moet ik op me werk zeggen... wat moet ik op school zeggen... wanneer kan ik weer naar school... ik blijf toch niet nog een jaar zitten hierdoor... wat als het te groot is... straks word ik ontslagen....

HELP!! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou over het algemeen beginnen met mensen na 2 weken alweer met werken / school.

En hoezo wat moet je zeggen, denk je dat veel mensen gaan vragen wat je hebt gedaan ?

Ik heb gewoon eerlijk verteld wat ik gedaan heb, alleen had ik niet heel veel mensen die het aan mij vroegen haha

de meeste dichtsbijzijnde wisten het al :)

Suc6 Liefs simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dropje toch haha, niet zo druk maken! komt helemaal goed!

Als je gewoon niks verteld en nu al push up draagt, dan is er geen hond die het op gaat vallen! Klinkt stom, want je doet het natuurlijk ervoor dat je wel iets ziet, maar mensen kijken niet naar je boobs!!! Als je al 'iets' hebt in je blousje, ook al is dat push up, dan zullen mensen echt niet gaan vragen: zeg zijn die van jou nu een cm gegroeid?? :unsure: haha

Gewoon die mitella mee naar school, naar je werk en naar je ski-vakantie :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weetje wat het probleem is... Als ik zeg dat ik last van me schouder heb, gaan me klas meteen vragen stellen.. Omdat ik een medische studie doe :o En ze zijn niet zo leuk en heel bijdehand... En met me werk zit ik met die brillen die boven me hoofd staan... Hoe ga ik die pakken en aan de klant geven?

En jullie hebben wel gelijk over de grote... Toen ik voor het eerst een maximizer aanhad had me (ex)vriend het niet eens door... Die dacht serieus dat ze gegroeid waren! Pas toen hij per ongeluk op mijn bh ging staan had hij het door... blush Hij zei wat zit hier nou in?! wacko Hahaha sukkel

Ik ga me niet meer druk maken :) Wat moet ik toch zonder dit forum (l)

Xxxxxx

Potverrrrrr me smilies doen het niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm verdomde lastig zo een medische studie..... Dat wordt ziekmelden een zelfstudie doen! Een goede vriendin inlichten en haar je bij laten kletsen wat er in colleges en zo verteld is :)

Lig je misschien wel voor op de rest als je na 4-6 wken weer naar school gaat. En dan moet je een goed excuus verzinnen, al schiet me er nu even geen te binnen wat niet medisch is hahahahaha

Als je problemen hebt met smileys, pb even naar Admin root, misschien heeft zij een oplossing?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat probleem heb ik dus ook! Ik doe verpleegkunde dus als ik ga zeggen ik ben geopereerd aan me schouder gaan ze helemaal doorvragen dus dan moet ik me eerst zelf eens heel goed gaan verdiepen in schouders voor dat ik dat kan zeggen haha, dat wordt dus nog een probleem

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat probleem heb ik dus ook! Ik doe verpleegkunde dus als ik ga zeggen ik ben geopereerd aan me schouder gaan ze helemaal doorvragen dus dan moet ik me eerst zelf eens heel goed gaan verdiepen in schouders voor dat ik dat kan zeggen haha, dat wordt dus nog een probleem

Xxxxxx

maar wel een uitgelezen kans om je helemaal in schouderproblemen in te lezen :45: Dat is nog eens PGO :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach met de leerstof zou het wel lukken, ben blijven zitten! Gelukkig heb ik wel een hele lieve vriendin die het weet :D alleen ze zit niet bij mij op school :( Ach, ik heb zo n stomme klas dat ze waarschijnlijk niet door hebben dat ik er een paar weken niet ben haha!

Hahaha kunnen we zo allebei door voor orthopedie (superlachendsmilie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.