Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Heee meiden!!

Woooow wat een tieten!! Haha eerste wat ik zei toen ik wakker werd!

Alles is gegaan en het is me 100000% meegevallen!

Vanavond ga ik even mijn verslagje schrijven.. lig nu ook bed met me telefoon en dat typ niet zo lekker! Maar Ooooohh wat ben ik blij!!

Xxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier komt mijn tietverslagje!

Oooooooooooh wat was ik zenuwachtig! Heb geen oog dicht gedaan.... En hoesten wat ik deed!! Nou kwart voor 6 eruit.. Hup alles bij elkaar pakken en gaan! Ik leek net een zombie... Wilde huilen maar kon het niet haha! Toen we aan kwamen, mama en me zusje waren mee, mocht ik gelijk naar me kamer. Daar moesten we wachten op dokter Maas, want die moest nog even een tekeningetje maken enzo. Maar hij kwam maar niet... Stond hij in de file! Er was natuurlijk veel sneeuw gevallen. Ik hield het echt niet meer van de zenuwen... Ik had me operatie pakje en ochtend jas met die badslippers al aan... Ik zei maar tegen me moeder ik wil niet meer! Ik klim zo uit het raam en ren ik weg met die slippers! Of ik verstop me zo in die kast... Of ik sluit me op in de badkamer! Haha was helemaal de weg kwijt!

Toen eindelijk kwam dokter Maas (nou eindelijk.....) ik zei maar tegen hem dat ik zo zenuwachtig was... Vooral voor het infuus! Zegt hij heel droog, nou dan kijk je toch de andere kant op? Haha de droogkloot! Nou tekeningetje en foto's gemaakt en ik mocht mee.... Mama kreeg tranen in haar ogen... Oh zo erg... Maarja afscheid nemen van mama en me zusje...

Toen kwamen we in de operatie kamer.. Ieeeeeeeh!! Zag alles al klaar liggen! Komt er een vrouw aanlopen.. Jaa Pietje staat nog in de file! Oh okee dus ik mocht nog even in de wachtkamer zitten... Daar zat nog een vrouw die voor een borstverkleining kwam.. Ze vroeg of ik ook zo zenuwachtig was... Ik kon alleen maar zeggen het is zo voorbij.. En kreeg tranen in me ogen... Nou toen werd ik geroepen...

Ik klom op de operatietafel en daar kwamen de tranen... Ze waren echt super lief, waarom huil je meisje? Dokter Maas zei ja ze is bang voor het infuus dat is vroeger misgegaan (had ik tegen hem verteld) kreeg een zakboekje voor me tranen en ze trooste mij. Ze waren echt heel lief.. Dokter Maas aaide over me been en iemand anders me hoofd haha! Ik zei ik wil het zo graag! Dus doe het maar... Nou hij zat erin en toen begon ik heel erg te lachen hahaha ik zei was dit het? Nou kom maar op! Nou toen kwamen de drie grote spuiten waar dat narcose spul in zat.. Hij sloot het aan en het begon super erg te prikken in me schouder.. En ik weet van me opleiding dat dat betekend dat het infuus verkeerd zit.. Dus ik meteen roepen aaaah het prikt hij zit verkeerd!! En die man weer nee hoor en sloot zie andere spuit en en zei welterusten....

Nou toen werd ik wakker... Lachend haha! Ik zei haha ik heb gedroomd! En toen ohnee toch niet... Weet niet wat... Toen dacht ik oohja ik moet aan me tieten voelen! En toen begon ik weer te huilen.... Weer wat is er meisje? Ik aaaah het zit erop.. Ben zo blij! Jezus was een tieten! Haha! Had wel veel pijn.. dus vroeg maar om pijn stilling.. kreeg twee spuiten morfine.. toen ging het wel.. Was wat met dat meisje aan het praten... Ze had dezelfde telefoon als ik dus daar hadden we het over.. Nou toen werd ik opgehaald om naar me kamer te gaan.. Woooow werd toch misselijk onderweg! Ik zei dit gaat niet goed hoor! Pfff moet spugen! Nou plat liggen en door me neus ademen..

Daar lag ik dan.. Ik had het zo heet.. Me hele benen waren nat van het zweet.. Ik kon niet bij die pieper en ik kon niet bij die knoppen van het bed... En het duurde maar lang voordat mama en me zusje kwamen.. Maar hèhè daar waren ze! Meteen deken van me afgegooid en ging gelijk stukke beter! Kopje thee met koekjes gegeten.. Voelde me meteen stukke beter! Had niet zoveel pijn meer...

Toen was het infuus op.. Gek gevoel is dat.. Net alsof hij vacuüm zoog ofzo.. Nou die eruit gehaald want had ondertussen ook afgeplast.. Toen nog 1 prikje.. Tegen trombose.. Ieeeeeeh zelfs daar zat ik tegen op! Hij moest in me buik! Maar ze was super lief.. Was zo gebeurd!

Toen mocht ik eindelijk naar huis :D wat was ik blij! Het zat er allemaal op en wat zijn ze mooi! Nu al!

En sssssssst.... Heb helemaal geen pijn :o Het trekt alleen een beetje... En prikken bij mijn hechtingen Maarja dat is te doen!

Dit was mijn verslagje! Het is me uiteindelijk allemaal 100% meegevallen!

Ik ben blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woooow wat een verhaal!

Maar wilde nog wat kwijt...

Ik hoes nog steeds best wel veel... Vooral de eerste nacht kwam ik niet in slaap door het hoesten.. Denken jullie dat dit slecht is? Want ik weet nou niet of ik constant me borstspier aanspan.. En dat mag natuurlijk enkel... Heb nu wel codeïne pillen gekregen en hoes al veeeeeel minder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super zeg dat het je zo is meegevallen! Had je een andere anesthesist als snoepje? :P of was die van jou ook zo vreemd :P ik hoop voor je dat je herstel zo voorspoedig blijft verlopen!

Haha erg hè als je moeder dan gaat janken op het moment dat je moet gaan.. Zal mijne ook wel doen.. Vind het dan ook niet gek dat bij jou de spanning er ook uit kwam! Het is ook niet niks natuurlijk.

Geniet van je mooie nieuwe tieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden!

Oh super zeg dat het je zo is meegevallen! Had je een andere anesthesist als snoepje? :P of was die van jou ook zo vreemd :P ik hoop voor je dat je herstel zo voorspoedig blijft verlopen!

Haha erg hè als je moeder dan gaat janken op het moment dat je moet gaan.. Zal mijne ook wel doen.. Vind het dan ook niet gek dat bij jou de spanning er ook uit kwam! Het is ook niet niks natuurlijk.

Geniet van je mooie nieuwe tieten :D

Volgens mij had ik een andere anesthesist ja! Ik had een vrouw die was super lief en aaide me maar en stelde me gerust, zij prikte en infuus.. En ik had een man, met blauw geslagen ogen haha heel gek! Ik was dus aan het vertellen waarom ik zo bang was voor het infuus.. Vroeg toen ik nog een klein meisje was moest ik een keertje bloed prikken want ik had een bacterie die op me nieren was geslagen ofzo.. Ik werd geprikt door een jonge dokter en het lukte maar niet... Hij prikte steeds mis.. En ik janken en gillen.. Sloeg zelfs zijn bril af! Dus toen zei die anesthesist van Bergman jaa patiënten slaan soms, kijk maar naar mijn ogen haha! Die waren idd blauw! Maar zou wel niet door een wilde patiënt komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh dat is wel een nare ervaring ja, niet leuk dan als je dat hebt.

Anders kon jij even wild worden hahahahahah. Nee hoor geintje...

Altijd fijn als iemand dan heel erg lief is om je gerust te stellen... Dan krijg je wel weer een goed gevoel erover.....

Nou rust lekker uit meid, en geniet ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker! Werd aan alle kanten geaaid! Denk nu wel dat ik van mijn naald angst af ben :D haha zie je het al voor je! Ik wil niet aaaaah! Heee bedenk me wel net dat hij me handen vast had bonden aan het bed! Was hij Miss toch een beetje bang dat ik hem neer zou hoeken grrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is echt lief zeg dat iedereen je zo geruststelde. Hoop dat ik ook die vrouw krijg dan, schijt namelijk nu al zeven kleuren hihi.. Nog nooit onder narcose ofzo geweest via infuus. Wel vroeger door n kapje maar dat was echt verschrikkelijk! Meen je dat trouwens van dat vastbinden of is het een grapje? :P ik hoop voor je dat je wat kan slapen vannacht. Ik ben op het werk dus nog wel ff wakker waarschijnlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden!! Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben!

Onder narcose gaan via infuus is echt niet eng! Het prikt een beetje in je boven arm, en dan sluiten ze een andere spuit aan op het infuus en dan gaat alles draaien en je bent weg! Had niet eens door dat ik weg was! En je word wakker met tieten! Zo gek!

En ze hadden me echt vast gebonden, niet strak ofzo, maar gewoon met klittenband. Ik denk dat ze dat doen zodat me arm niet per ongeluk van de tafel kan vallen ofzo..

Ik heb net even foto's toegevoegd! Heb het via me telefoon gedaan dus ik hoop dat het gelukt is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.