Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey dropje, nee het heeft niks met de maten te maken hoor :) ik mocht zelf kiezen en eurocilleconen kwam het beste uit de bus dus vandaar.

Maar ze zijn zeker weten natuurlijk, zo ogen ze ook, alleen ze glimmen nog erg haha maar dat zal wel over gaan met een paar dagen nog !!

En bedankt voor je complimentje, ik vind ze zelf ook zooooooooooooooo mooi, ben er echt kei blij mee :)

Xxx

Hmmm okee.. Jas echt! Ik hoop dat die van mij ook zo worden!!Hoe gaat het verder met je? Want ik las dat je helemaal geen pijn hebt! Wauw! Dat is echt super!Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff de projectie.. vergeten te vragen..toch even mailtje sturen wat dat is haha..

Nou idd ik vind nu bij mij de vorm ook goed alleen idd veel te klein.. :-(

Ik heb hier in het ziekenhuis nog een afspraak staan om te gaan maar heb zo een goed gevoel over waar ik nu ga dat ik mijn keuze eigenlijk al heb gemaakt hehe..

Even ander vraagje tussen door.. hoe voeg je een handtekening toe :106: ??

Ben jij nog bij andere klinieken geweest??

Xxxx

Haaaaj LayD!Nou heb ik een vraagje... hoe heb iij dat balkje erbij gekregen? Bij je handtekening? Van nog zoveel maanden en weken tot mijn boobies??Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@snoepje ik ben ook erg benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen nadat je gepast hebt :)

@dropje Ja met mij gaat het eigenlijk vreselijk goed, ik heb inderdaad geen pijn gehad en nog steeds niet :)

Het enigste wat ik merk is dat ik anders loop dan voor de BV waardoor ik wat last in mijn rug heb, moet nog leren om met mijn borst vooruit te lopen

en dus met een rechte rug.......... ja dat deed ik nooit, want er was eerder niks te zien he , nu wel dus schouders naar achter en showen maar :P

Ja ik en muppet zijn allebei geholpen door Dr Maas en hebben beide geen pijn gehad, dus een top arts , hij heeft blijkbaar alles erg voorzichtig ingebracht

alleen mijn linkerlitteken is van binnen gehecht en je kan ook zien dat hij nog steeds erg beurs en blauw is, maar ook daar voel ik gelukkig niks van .

Liefs en xx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borsten vooruit... lipjes getuit.... hahahaha!!!

Jaa dat heb ik ook gelezen! Ben alleen een beetje bang voor het infuus prikken.. maarja ik wil zooo graag boobies hebben dat ik het er wel voor over heb! Gewoon over me heen laten komen!

Waarom heb je eigenlijk gekozen voor rond? Echt voor de kans op het draaiien van de prothese? Ik ben benieuwd wat dokter Maas morgen tegen Snoepje gaat zeggen!

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had inderdaad gekozen voor rond, omdat ik me niet echt prettig voelde bij het feit dat het dus kon draaien........... stel je voor zitten je tieten op zijn kop hahaha

En dropje, de narcose steld echt niks voor, ze zegt denk even aan iets leuks, en voor je begint met denken ben je al weg ( althans ik wel )

voor mij idee zei ze dat en ik werd al wakker op de uitslaapkamer :)

Dus niks om je zorgen over te maken, ze ( ja een vrouw) prikte echt heel goed, dat ik het niet eens voelde.

Liefs Simone. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee mooi! Ik word hier wel minder zenuwachtig om! Waar hebben ze bij jou geprikt? Ik hoopnzo erg datbze niet in me pols gaan prikken... bah, ik vind dat echt een enge plek!.ik hoop datbze het bovenop me hand doen!

En yeeaaah ik heb ook een aftelbalkje! Alleen ik vind 10 weken veel korter klinken dan 2 maanden, 1 week en 3 dagen...

Hu klopt dat wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha hij telt de doordeweekse dagen, en 2 maanden, 1 week en 3 dagen dan is het 6 december :)

Bij mij hadden ze trouwens het infuus gewoon op de hand geprikt, verder nergens last van gehad, ze doen het alleen in je pols of onderarm

als ze echt helemaal geen goede ader kunnen vinden.

Ik had mijn handen opgewarmt, want dan komen mijn aders altijd naar boven :P dus kon ze ze makkelijk vinden.

Xxx simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nou als je dus op de ok ligt, krijg je een warme deken over je heen. Ik wist van mezelf al dat mijn aders moeilijk te vinden zijn als ik het zelf koud heb.

Dus ik heb dat gewoon tegen haar gezegt, en toen heeft ze eerst mijn handen opgewarmt, zodat de aders goed naar boven kwamen

en we dus geen probleem hadden bij het prikken :)

Kijk als je op de computer rechtsonderin klikt, zie je een klok met een kalender ernaast. Daar kan je dus die weken en maanden tellen , en dan zonder de zaterdag

en zondag kom je precies uit zoals de aftelbalk het zegt hoop voor je dat je het nu wel snapt haha :P

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooooooh zooo! Ik snap het! Hahahahah!

Hmm ik ben benieuwd! Dat is echt het enigste waar ik me druk om maak.. ik haat prikken!!! Ik hoop echt dat ik makkelijk te prikken ben.. laat gewoon even me vriendin ernaar kijken! Die weet het vast wel! Kan ik me erop voorbereiden!

Je bent alweer bijna 1 week po... wat haat de tijd toch snel! Voor je het weet mag jij al bh's aan en is het december! Nou ik weet wel wat ik voor kerst vraag :D

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha jij vraagt hetzelfde voor de kerst als mij :) alleen mag ik ze dan al aan en jij moet dan nog even een weekje of 2 wachten :(

Maar het komt goed, en maak je nou niet gek over dat prikken, want het stelt echt niks voor :)

En ja ik mag over 4 weken eindelijk een normale bh aan, ben allang blij, want mijn ribbenkast word nu gewoon geplet de heledag.

Liefs simone xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jaa!! En dan ben ik in januari jarig... nog meer bh's!!! Hahahaha! Baal wel een beetje van oud&nieuw.. ik.wil.wel naar een feest maar denk niet dat dat gaat... en wat moet ik dan aan!

Moet je echt 6 weken die kliniek bh aan? Of mag je je boobies ook een dagje luchten? Hahahaha

Xxxxd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh sorry maar ik moet je teleurstellen, je mag niet even een dagje overslaan.

Maar je kan toch ook iets leuks dragen wat aan de bovenkant niet zo open is ?

Dan zien ze je kliniek bh toch niet :P

Wij vieren dit jaar oud en nieuw thuis, dus geen feest voor mij, ja lekker thuis met de kids, is ook gezellig toch.

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jas dat is gezellig! Ik denk dat ik ook gewoon bij mijn familie blijf... we hebben een hele.hechte familie.

Jammer!!! Het liefst wil.ik een dikketieteshirtje aan!! Hahahah met een tietspleet! Wauw!

Een week na mijn verjaardag mag ik bh's aan, mag toch pas na 6 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij in de adviezen staat, 2 weken dag en nacht, dan 2 weken alleen overdag, en dan mag ik een gewone bh aan,

Alleen een bh met beugel moet je 3 maanden voor wachten omdat dat niet zo heel prettig zit, of zelfs nog pijn kan doen hebben ze mij verteld.

Maar geduld is met een bv een schone zaak :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij in de adviezen staat, 2 weken dag en nacht, dan 2 weken alleen overdag, en dan mag ik een gewone bh aan,

Alleen een bh met beugel moet je 3 maanden voor wachten omdat dat niet zo heel prettig zit, of zelfs nog pijn kan doen hebben ze mij verteld.

Maar geduld is met een bv een schone zaak :P

Xxx

Oohja je krijgt een informatie pakket mee hè? Maarja... Een bh zonder beugel... Dan moet ik meteen aan een oma bh denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje late reactie maar het is al gelukt zie ik :42:

zo klinkt het nog ver weg he... had liever gezien nog 24 uur hihi..

En idd het infuus zie ik ook wel tegen op. heb ook nog nooit narcose gehad :S

Hopelijk verloopt het allemaal goed :D

Hahaha idd nog 24 uur whaaaaaaa!! Dat zou veeeeel beter klinken! Maar we doen er niks aan... We zullen moeten wachten... Kunnen we er ons goed op voor bereiden! Mijn god die infuus.... We kunnen het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.