Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey dropje, ik ga over 3 dagen naar de bergman kliniek en word dan ook geopereerd door Dr Maas.

Ik ben zelf 1.72 cm en weeg 59 kilo.

Ik heb nu een 75 a, en ik krijg 260 cc half onder de borspier, dualplane en als het goed is ga k met een C cup weer weg.

Nou voor mij is het nu echt aftellen, maar ik heb er echt vreselijk veel zin in.

Xxx Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik ben inmiddels nu 2 dagen PO, ben ook geopereerd door Dr maas, bergmankliniek bilthoven.

Fantastische man, en hij doet zijn werk goed, ben er erg blij mee !!

Geen napijn gehad, vanaf het eerste moment zelf opgestaan dus niks te klagen.

Alleen de paracetamol neem ik wel in, zodat ik geen ontstekingen krijg, en verder eigenlijk helemaal geen medicijnen.

Nou voor jullie op naar 6 december, en dan is iedereen blij.

Oh ja zie mijn onderschrift, ik kom van een 75 a af en zit nu op 75 c ruim :)

Liefs simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Ikketje! Wat leuk! Ik was al opzoek naar een maatje! Spannend hè! Bij welke kliniek ga jij? Heb je er lang over na gedacht? En waarom 6 december? Was er niet eerder plek? Of kwam die datum je beter uit?

Heeee Simone! Ik heb je foto's gezien en ze zijn mooi! Ik hoop echt dat die van mij ook zo worden! Helemaal perfect! Mooi dat je geen pijn heb gehad!

Idd, op naar 6 december!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Ikketje! Wat leuk! Ik was al opzoek naar een maatje! Spannend hè! Bij welke kliniek ga jij? Heb je er lang over na gedacht? En waarom 6 december? Was er niet eerder plek? Of kwam die datum je beter uit?

Heeee Simone! Ik heb je foto's gezien en ze zijn mooi! Ik hoop echt dat die van mij ook zo worden! Helemaal perfect! Mooi dat je geen pijn heb gehad!

Idd, op naar 6 december!!!

Hey , hehe ja leuk kan ik met iemand herstellen! :D

ja heb er al meer als 3j info over gezocht en getwijfeld , en nu bijt ik door :)

6december kwam het beste tijd met men werk omdat ik toch wel een hele tijd (6weke) moet thuis zitten.

Ik word door stefanie bosselaers geholpen .. heel vriendelijke madam :D

ga wss 240 cc rond achter spier sebbin krijgen..

Dus ik kan al niet meer wachte! hoop dat de tijd vliegt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de paracetamol neem ik wel in, zodat ik geen ontstekingen krijg, en verder eigenlijk helemaal geen medicijnen.

De paracetamol is geen ontstekingsremmer, dus als je hem inneemt tegen ontstekingen, kun je er net zo goed mee stoppen :) Alleen NSAID's zijn ontstekingsremmend en dat zijn medicijnen zoals ibuprofen, diclofenac enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh haha nou dan ga ik er maar mee stoppen, want de pijn heb ik al dagen niet meer :)

wist niet dat je dan geen medicijnen meer nodig had haha

maar ik ben blij als ik weer op mijn zij kan slapen, want val nu op van de moeheid puur omdat ik snachts maar 4 a 5 uurtjes slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd als je eenmaal je toetsweken hebt gehad, zullen de zenuwen wel komen, maar dat zijn gezonde zenuwen daar hebben we allemaal last van gehad.

En wat betreft of veel mensen het weten, nee niet echt, alleen een goede vriendin, schoonmoeder ivm oppassen

mijn eigen moeder en zus en natuurlijk mijn man en kinderen, verder eigenlijk niemand.

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik ga ook pas eind van het jaar 17 december.. dit komt beste uit ivm met mijn werk pfff

vind wel heeel lang duren nog ben echt aan het aftellen al :P nog 83 nachtjes slapen hahah.

En er gaat ook niks anders meer door mijn hoofd dan TIETEN..

En hoe meer ik lees hoe meer ik twijfel of de cc goed zijn.

Maar daar kom je pas echt achter denk ik als je ze hebt :-)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik ga ook pas eind van het jaar 17 december.. dit komt beste uit ivm met mijn werk pfff

vind wel heeel lang duren nog ben echt aan het aftellen al :P nog 83 nachtjes slapen hahah.

En er gaat ook niks anders meer door mijn hoofd dan TIETEN..

En hoe meer ik lees hoe meer ik twijfel of de cc goed zijn.

Maar daar kom je pas echt achter denk ik als je ze hebt :-)

Liefs

Heeee LayD!

Dankjewel!! Jij ook gefeliciteerd met je datum! Bij mij kwam het ook beter uit met school... Hahah Jaa! We denken hier allemaal maar aan 1 ding! BOOBIES!! :D

Hoeveel cc krijg jij? Naar welke kliniek ga jij?

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dankjewel hihi :D

Ben ook helemaal blij! zo lang getwijfeld... wil het al vanaf mijn 16de maar nu eindelijk 9 jaar later de beslissing genomen!!1

Ik ga voor 325 cc rond dual plane high profle. hopelijk op een c uit te komen.

Ik ben bij Women/ men Choice geweest praktijk van Diana Gabriels zitten in Barendrecht

ik wordt geopereerd door pc Frans Straten. een gesprek gehad met Diana zelf en week later met de pc!

en ja ik heb op dit forum zo veel gelezen dat ik het echt moeilijk vind om te schatten waar het nou echt op uit komt...

Xxxx

Bij de een lees ik met 325 cc iets groter en bij de ander lees 325 ccecht meegaa tieten heeft gekregen..

Ik wel het wel beetje natuurlijk houden:P ben niet zo heel groot 1.68 en ook niet zo breed..

Maar ik denk dat ik het pas echt kan zien als ze er in zitten hahah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je! Gewoon doen!

Ik heb nu 75A en krijg 255cc met een projectie van 4,4.. Ik heb van BB gehoord dat het niet om het aantal cc's gaat, maar om de projectie. Dus hoe dik de siliconen dus eigenlijk zijn.

Ik hoop ook op een mooie C uit te komen! Haha nee idd, ik wil ook graag natuurlijk uitziende boobies! Ik vind de vorm van mijn tietjes nu wel mooi, maar gewoon te klein...

Ben je nog bij andere klinieken geweest?

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff de projectie.. vergeten te vragen..toch even mailtje sturen wat dat is haha..

Nou idd ik vind nu bij mij de vorm ook goed alleen idd veel te klein.. :-(

Ik heb hier in het ziekenhuis nog een afspraak staan om te gaan maar heb zo een goed gevoel over waar ik nu ga dat ik mijn keuze eigenlijk al heb gemaakt hehe..

Even ander vraagje tussen door.. hoe voeg je een handtekening toe :106: ??

Ben jij nog bij andere klinieken geweest??

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uuh even kijken hoor..

boven bij je profiel, dan instellingen, en dan zie je in het linker rijtje handtekening staan. Ik heb alleen geen idee hoe je die leuke plaatjes erbij voegt..

Als je een goed gevoel heb bij Women / men choice hebt (eigenlijk nog nooit van gehoord!), waarom dan ook nog een afspraak bij een ander kliniek..? Dan ga je alleenmaar twijfelen toch? Ik heb ook maar bij 1 kliniek gekeken.. Had ook een afspraak gemaakt bij Velthuis kliniek.. Maar ik had net als jij zo'n goed gevoel bij dokter Maas, dat ik die afspraak maar heb afgezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij dokter maas geweest in bilthoven, bergmankliniek, geweldige arts.

voor mij is het nu 6 dagen geleden ik heb 260 cc, dual plane, rond , high profile laten plaatsen en ben er echt heel blij mee.

Ik kom van een 75 a en op dit moment heb ik 75 D maar de zwelling moet nog weg gaan dus zal op een ruime c cup uitkomen !!

helemaal wat ik wilde :)

erg tevreden dus .

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij dokter maas geweest in bilthoven, bergmankliniek, geweldige arts.

voor mij is het nu 6 dagen geleden ik heb 260 cc, dual plane, rond , high profile laten plaatsen en ben er echt heel blij mee.

Ik kom van een 75 a en op dit moment heb ik 75 D maar de zwelling moet nog weg gaan dus zal op een ruime c cup uitkomen !!

helemaal wat ik wilde :)

erg tevreden dus .

Liefs Simone.

Heeee Simone!

Jaa ik heb je foto's gezien! Echt super mooi! Dokter Maas maakt echt natuurlijke boobies! Daarom heb ik ook voor hem gekozen! Maar waarom heb jij eurocilicone? Ik krijg natrelle... Dat snap ik dan weer niet... Zal misschien wel met de maten de make hebben...

Nog 10 weken!!!!!! :D:D:D

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dropje, nee het heeft niks met de maten te maken hoor :) ik mocht zelf kiezen en eurocilleconen kwam het beste uit de bus dus vandaar.

Maar ze zijn zeker weten natuurlijk, zo ogen ze ook, alleen ze glimmen nog erg haha maar dat zal wel over gaan met een paar dagen nog !!

En bedankt voor je complimentje, ik vind ze zelf ook zooooooooooooooo mooi, ben er echt kei blij mee :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.