Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Silicone dropje :45: Katsjieng hahaha

Erg grappig :)

En het ziet er echt prachtig uit he! Fijn dat je er ook zo blij mee bent! Geniet er maar lekker van :)

Met mij is alles prima, dankje voor het vragen :) Zit idd nog in Spanje en blijf hier tot half of eind april. Het weer is hier echt genieten op het moment.. Heerlijk in bikini in de zon gezeten vandaag :) En het heeft al niet meer geregend sinds 19 november geloof ik :)

Ja wel een keer in de nacht wat gemiezer, maar overdag alleen maar mooi weer. 15 graden is het koudst, en als de zon schijnt, verschuil ik mij achter ons windscherm, bikini aan, Heeeeeeeeeerlijk! Heb vanmiddag zitten transpireren haha.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je dropje voor je geruststellende woorden.

Ik heb ook alle vertrouwen in dr Maas.

Nee was verwaarloosde verkoudheid :-)

Morgen is het zo ver!

Over 30 uur wordt ik wakker met BOOBS!

O ja.. ik heb ook 2 tepel piercings, en gevraagd aan dr Maas of de verpleging ze op de uitslaapkamer er weer in wil zetten, want ze zijn moeilijk terug te zetten door mezelf :-)

Ik hoop dat het lukt

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi meiden!

Tijd geleden... Even een update van mijn boobies :) Het gaat super goed! Ik heb ze nu al een jaar en ben er nog steeds super blij mee! Ze worden steeds zachter en ze steken helemaal niet meer. Heb wel het idee dat ze wat kleiner zijn geworden. Zal vanavond wel even een foto plaatsen :) Ik voel me nu zo zelfverzekerd en alles staat! Me zusje gaat het waarschijnlijk ook laten doen! Alleen durft ze niet echt... Maar dat komt vast goed!

Hoe gaat het met jullie?

XXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.