Ga naar inhoud

Dropje : 6 december 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hooooi meiden!

Na veel, heel veel, informatie opgezocht te hebben op internet, heb ik afgelopen maandag een intake gesprek gehad bij dokter Maas. Was erg positief! Hij rade mij 255 cc, anatomisch en dualplane aan. Ik heb nu 75A... Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders nog ervaringen heeft bij dokter Maas??

xxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Hoi Dropje,

Ik heb ook mijn eerste consult bij dr. Maas gehad, aardige man en to the point....

Krijg 295 cc anatomisch gevormd, dual plane.

Ik weeg 59 kg. en ben 1.70, cupje 75 A. :(

Ik ben eind 30 en heb 2 kinderen.

Maas kon mij niet duidelijk zeggen wat die hoeveelheid cc zou worden,,,,ongeveer een C.. dacht hij??

Ik vind het net als jij erg spannend en heb er alle vertrouwen in.

Zou jij ook iets meer over jezelf willen vertellen ???? :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben er ook op consult geweest, en word 20 september 2012 geopereerd door hem.

Ik heb zelf 1.72 cm en weeg 59 kilo.

Ik krijg rond, 260 cc, en dual plane half onder de borstspier.

Nou ik heb er zin is echt een kei leuke en rustige man :)

oh ik kom van 75 a en ga als het goed is naar een C cup !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Haaaj meiden!

Na een zomervakantie heel hard werken en sparen heb ik eindelijk het geld bij elkaar :3: !!

Heb net weer Bergman Clinic gebeld voor een tweede afspraak bij dokter Maas! Want ik heb toch nog wat vragen enzo...

Kon maandag al gewoon terecht :D Ik hoop dat ik maandag de operatie datum weet :125:

Zo spannend allemaal!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dropje,

Ik heb ook mijn eerste consult bij dr. Maas gehad, aardige man en to the point....

Krijg 295 cc anatomisch gevormd, dual plane.

Ik weeg 59 kg. en ben 1.70, cupje 75 A. :(

Ik ben eind 30 en heb 2 kinderen.

Maas kon mij niet duidelijk zeggen wat die hoeveelheid cc zou worden,,,,ongeveer een C.. dacht hij??

Ik vind het net als jij erg spannend en heb er alle vertrouwen in.

Zou jij ook iets meer over jezelf willen vertellen ???? :116:

Het is alweer een tijdje geleden... Maar ben jij ondertussen al geopereerd? En wat is het uiteindelijk geworden?

Ik ben 20 jaar en doe de opleiding MBRT. Dat staat voor Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken. Ik wil al vanaf de lagere school borsten hebben.... Maar het is nooit gaan groeien bij mij! haha! Al mijn vriendinnen kregen borsten behalve ik... Ik draag nu alleen maar van die maximizer bh's... Kan niet wachten om gewoon mooie bh's te kopen en niet elke bh vast te pakken om te kijken of er wel genoeg vulling in zit.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaaj meiden!

Maandag heb ik al een consult bij dokter Maas he... En ik heb een paar vragen opgesteld voor hem... Weten jullie misschien nog meer vragen die ik moet stellen??

Dit zijn de vragen tot nu toe:

- Moet ik nog special oefeningen of een special crème gebruiken voor de operatie?

- Als er complicaties optreden, worden die dan vergoed?

- Hoe weet ik of een prothese is losgekomen?

- Wat mag ik allemaal wel doen en wat niet na de operatie?

- Hoelang gaan eurosilicone mee / wanneer moet ik mijn prothesewissel?

- Wanneer kan ik weer naar school en werken?

- Zijn er bepaalde dingen die ik niet moet doen voor de operatie?

- Wat is het verschil tussen natrelle silicone en eurosilicone? En waarom is natrelle duurder?

- Wanneer mag ik weer sporten?

OMG kan maar aan 1 ding denken.... TIETEN TIETEN TIETEN :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Na heel hard werken en sparen heb ik ook eindelijk een operatie datum! 10 december is de grote dag :3:

Ik word geopereerd door dokter Maas. Ik krijg 255 cc, dual plane..

Ik heb er zooooooo veel zin in!! Kan niet wachten! Ik krijg eindelijk TIETEN!!! :1bouncingboobs:

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook liever iets teveel dan te weinig, heb je operatie gehad enzo en al die pijn gehad en dan ben je mss teleurgesteld omdat je meer wil.... Hoor alleen veel dat mij pc vaak kleiner wil omdat ze van natuurlijk houdt. Maar is toch uiteindelijk eigen keuze? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zal zo snel onze beurt zijn :)

Hoeveel cc is ga krijgen ging hij zien tijdens de operatie. Ik heb foto's laten zien van hoe ik het wil en hij zei dat het minimum 330cc ging zijn.

Maar ik kan me moeilijk inbeelden hoe het dan gaat uitkomen.

En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.