Ga naar inhoud

Moppen, leuke zinnen en spreuken, grappige plaatjes/filmpjes, onzin.. Alles waar je goed om kunt lachen is hier welkom!


Roxanne28

Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

whahahahaha pety. maare, zomaar mijn foto gebruiken?! nu moet ik die wel opeten. :44:

wel euh... creatief die van die 'harige' gleufjes maar die van die andere gleufjes (borsten) zijn GEWELDIG!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah..bij die boobies cupcakes hebben wij natuurlijk allemaal model gestaan,maar die andere""kutcakes""..weet niet wie daar allemaal model voor gestaan heeft ,ze zijn allemaal anders!!Kan ook nooit meer normaal hagelslag eten nu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de trein zit een man tegenover een brunette met een zeer kort rokje. Tot overmaat van ramp heeft ze ook nog geen slipje aan. Ondanks alle pogingen van de man om zich met andere zaken bezig te houden worden zijn ogen steeds naar de donkere driehoek tussen haar benen getrokken. Hetgeen de brunette niet ontgaat. "Zit je naar mijn poesje te kijken"? Vraagt ze hem op plagende toon . "Uhh, ja ehh, sorry", stamelt de man met dieprood hoofd. "Het spijt me ontzettend". "Geeft niet hoor", sust de brunette hem. "Het is ook een heel bijzonder poesje, het kan kusjes geven, kijk maar"! Tot grote verbazing van de man tuiten de lipjes zich en vormen een kusmondje. "Maar dat is nog niet alles hoor, kom maar eens naast me zitten", zegt de brunette uitnodigend. "Zo ja, en stop er nu maar eens twee vingers in ". "Nee ! Zeg dat het niet waar is", roept de man verbijsterd. "Je gaat me toch niet vertellen dat jouw poesje nog kan fluiten ook "?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jongetje stoort zijn ouders tijdens het vrijen.

"Pap, Mam, wat zijn jullie aan het doen"? Roept het ventje geschrokken. "Geen paniek jongen, jij wou toch graag een klein broertje"? Antwoordt de vader geruststellend. "Ik maak nu in mamma's buik een nieuw broertje voor je, over negen maanden is hij groot genoeg en komt hij naar buiten om met je te spelen"! Gerustgesteld gaat het jongetje weer naar bed. De volgende dag als vader thuiskomt van het werk, treft hij het jongetje huilend aan op de schommel in de tuin.

"Wat scheelt eraan jongen" "Pap weet je nog van gisteren, dat je een broertje in mamma's buik hebt gestopt ? Nou pap de postbode heeft 'm vanmorgen opgegeten"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jongetje stoort zijn ouders tijdens het vrijen.

"Pap, Mam, wat zijn jullie aan het doen"? Roept het ventje geschrokken. "Geen paniek jongen, jij wou toch graag een klein broertje"? Antwoordt de vader geruststellend. "Ik maak nu in mamma's buik een nieuw broertje voor je, over negen maanden is hij groot genoeg en komt hij naar buiten om met je te spelen"! Gerustgesteld gaat het jongetje weer naar bed. De volgende dag als vader thuiskomt van het werk, treft hij het jongetje huilend aan op de schommel in de tuin.

"Wat scheelt eraan jongen" "Pap weet je nog van gisteren, dat je een broertje in mamma's buik hebt gestopt ? Nou pap de postbode heeft 'm vanmorgen opgegeten"!

HAHAAHHAAH

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: :152:

wat een lol hier heerlijk...en dan praat ik niet over die cut-cakes.. :45: Met Venz hahaha...Zie je het voor je???..neem je een hap , heb je zo'n chocolade-hagelslag snor ??!! :154: En wij maar denken dat alleen kids dol zijn op hagelslag??!! :38:

Pety, die foto is niet goed gegaan... :18::21: ...ben wel benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah! ik ga er natuurlijk niet vanuit dat er kinderen meekijken :93:

wij ook niet :38:

In de trein zit een man tegenover een brunette met een zeer kort rokje. Tot overmaat van ramp heeft ze ook nog geen slipje aan. Ondanks alle pogingen van de man om zich met andere zaken bezig te houden worden zijn ogen steeds naar de donkere driehoek tussen haar benen getrokken. Hetgeen de brunette niet ontgaat. "Zit je naar mijn poesje te kijken"? Vraagt ze hem op plagende toon . "Uhh, ja ehh, sorry", stamelt de man met dieprood hoofd. "Het spijt me ontzettend". "Geeft niet hoor", sust de brunette hem. "Het is ook een heel bijzonder poesje, het kan kusjes geven, kijk maar"! Tot grote verbazing van de man tuiten de lipjes zich en vormen een kusmondje. "Maar dat is nog niet alles hoor, kom maar eens naast me zitten", zegt de brunette uitnodigend. "Zo ja, en stop er nu maar eens twee vingers in ". "Nee ! Zeg dat het niet waar is", roept de man verbijsterd. "Je gaat me toch niet vertellen dat jouw poesje nog kan fluiten ook "?

:45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.