Ga naar inhoud

Moppen, leuke zinnen en spreuken, grappige plaatjes/filmpjes, onzin.. Alles waar je goed om kunt lachen is hier welkom!


Roxanne28

Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Voor alle zwijmelaars, mét rode wangetjes en hitsige opvliegers.... do i need to say more?!

Hier is hij dan :

318923_265472986908087_2066675366_n.jpg

Alleen geschikt voor de oplettende boekenwurmen hier, anders zul je hem niet snappen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is eigenlijk voor mannen, maar vind hem echt leuk! --->

Mijn vrouw en ik zaten op de bank, terwijl ik zapte met de TV afstandbediening. Ze vroeg:

"Wat is er op de TV?"

"Stof",zei ik.

...Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag. Ze zei:

"Ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden."

Ik kocht voor haar een weegschaal.

Toen is de ruzie begonnen...

...

Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.

"Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk. Ik heb het werkelijk nodig, dat je me onmiddellijk een compliment maakt."

Ik antwoordde:

"Je zichtvermogen is uitstekend."

Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school. Een van de aanwezige mannen was kompleet dronken en nam het ene glas na het andere. Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende.

"Zeker wel", zei ze zuchtend, "wij zijn lang een koppel geweest en toen we uit elkaar gingen is hij begonnen met drinken en is nooit meer gestopt."

Ik zei:

"Wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn."

Toen is de ruzie begonnen...

In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we de aanbieding van twee kratjes bier voor 15 euro zouden nemen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze een pot revitaliserende crème van 15 euro. Ik zei haar dat een kratje bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar mooi te vinden.

Toen is de ruzie begonnen...

Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksdag.

"Ergens waar ik lang niet meer geweest ben", antwoordde ze.

Ik stelde haar toen voor om naar de keuken te gaan.

Toen is de ruzie begonnen...

Vrouwen..................om niets worden ze kwaad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heerlijk.. helemaal 'my cup of tea' ;)

Weet niet of jullie de rest van de filmpjes ook kennen..anders een keer via youtube bekijken "er komt een man bij de dokter".

Sommige ergggg flauw en voorspelbaar, maar daardoor juist zo leuk! Ik vind droge humor geweldig :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Lucky71, ook erg leuk! Misschien heeft ze daar het idee wel vandaan... ;)

Zou zomaar kunnen, maar ik moest meteen aan jou denken toen ik die foto zag!!!

:38:

Heerlijk.. helemaal 'my cup of tea' ;)

Weet niet of jullie de rest van de filmpjes ook kennen..anders een keer via youtube bekijken "er komt een man bij de dokter".

Sommige ergggg flauw en voorspelbaar, maar daardoor juist zo leuk! Ik vind droge humor geweldig :43:

En piepke, die filmpjes van "er komt een man bij de dokter" zijn TE leuk!!!! Ik kan ze ook allemaal blijven kijken...

Deze vind ik zo leuk;

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahahahaahah jaaaaaa die is ook weer zo heerlijk voorspelbaar, maar zo geweldig!! Dat hoofd van die kerel, als ze de deur open maakt, die soort van 'praten zonder woorden maar met mijn ogen zeg ik wat ik bedoel blik' hahahaha!! Vind hem super :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.