Ga naar inhoud

Isa11 : 30 augustus 2012 : Dr. Maas : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Gisteren bv gehad bij Bergman Clinics in Bilthoven.

We moesten er om 8.30 uur zijn en waren mooi op tijd. Ik werd meteen door een verpleegster naar mijn kamer gebracht. Dr. Maas was er al voor 8 uur om af te tekenen en mijn laatste vragen te beantwoorden. Daarna kon ik meteen mee naar de operatiekamer. Ik werd door dr. Maas en de andere mensen daar erg op mijn gemak gesteld. Voor ik het wist had ik infuus en was ik onder narcose. Toen ik wakker werd was ik behoorlijk de weg kwijt. Heb om medicatie voor misselijkheid gevraagd, maar had dit achteraf wellicht beter niet kunnen doen. Was heel beroerd van narcose en moe en sloom ed. De pijn viel wel mee. Heb verder weinig van het resultaat gezien, want iedere keer als ik omlaag keek werd ik misselijk en duizelig. Om 15.00 uur naar huis, dat was een ramp. We moesten 1 uur rijden, maar ik was echt niet fit en heel onrustig in mijn lijf. Thuis wel lekker 2 uur geslapen en toen knapte het wel op. Vanacht slecht geslapen, veel wakker door met name het niet meer op de rug kunnen liggen. Kan niet fatsoenlijk het bed uit komen want mijn hele ribbenkast is beurs en pijnlijk. Ben nu wel lekker beneden en loop wat rond af en toe. Slik 4x per dag paracetamol en 1x movicox. Ben benieuwd hoe de komende dagen gaan verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Isa

Gefeliciteerd met je boobs!! :D

De eerste dagen zijn het ergst, maar meestal gaat het vanaf dag 3 steeds wat beter!!

Goed je medicatie slikken (ook 's nachts je wekker zetten) en dan moet het goed komen!! En een tip: heel veel water en thee drinken, dan is dat narcosespul het snelst je lijf uit (en het vocht in je buik ook ;) )

Als je vragen hebt: shoot he ;)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je tips. Had inderdaad ook al het idee dat het vocht in mijn buik gaat zitten en daar voelt het nu ook beurs trouwens. Volgens mij gaat het nu al wel iets beter dan gisteren alleen ben ik wat allergisch voor die bh denk ik. Hb ontzettend jeuk bij de band onderin. Enig idee wat ik daar aan kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.