Ga naar inhoud

Passie: 19 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast passie

Aanbevolen berichten

Heey Passie,

Was het nog gelukt met die tekst onderaan je berichtjes?

En hoe gaat het met de zenuwen? :unsure:

Ben je nu wel zeker over het aantal CC ?

Nou..ben benieuwd!

X Steef

Hoi Hoi nou als het goed is moet t nu eronder staan, thanks! :)

Zenuwen, gek wordt ik ervan, nu al!

Heb al paar x afgezegd toen weer spijt en weer gemaild etc, volgens mij worden ze doodziek van mij en mn mails @ Bergman kliniek :blush::blush::blush:

Heb echt serieuze angst, maar was vrijdagavond wezen winkelen en toen werd ik voor de zoveelste x niet goed van het feit dat ik altijd en alleen maar bij H&M kan shoppen en dan opgevulde gel BH ofzo.... en toen heb ik nogmaals gevraagd of de operatiedatum toch kon blijven staan :rolleyes::blush: en dat kon :blink:

Ja geloof dat aantal CC wel moet gaan worden, zag er goed uit in mn truitje ( hihi ) en ik vertrouw op de deskundigheid van dr. laban

Hoe is het verder met jou nu?

liefs Passie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nou als je het echt graag wil moet je het gewoon doen!

En het aantal CC zal inderdaad wel goed zijn.

Met mij gaat het heel goed. Ben in t weekend 2 dagen naar Amsterdam geweest, lekker gaan winkelen.

Heerlijk was dat! Al die truitjes zaten ineens helemaal anders, zag echt super mooi uit.

En ik ben bh's gaan passen, dacht dat ik een 70C nodig had. Bij de H&M hadden ze die maat niet,

is alleen via internet te bestellen. Dus ben ik naar de hunkemoller gegaan, en daar heeft een mevrouw

mij geholpen. Zij zei dat ik een 70D nodig had! En die zaten inderdaad ook super mooi.

Heb nog niks gekocht..want ik moet zowiezo nog 3 weken die sportbeha aan.

Ga ik liever dan kijken..want mn borsten zijn toch nog erg aan t veranderen natuurlijk.

Ik zou zeggen..ga er gewoon voor..Je zult er echt geen spijt van krijgen!

X :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.