Ga naar inhoud

Passie: 19 oktober 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast passie

Aanbevolen berichten

Hallo, ik loop al jaren met de gedachten of wens eigenlijk om mn borten te laten vergroten. :blush:

Op zich zijn ze mooi zoals ze zijn maar wil gewoon wat groter zodat ik me zekerder voel en niet zo rekening hoef te houden met kleren en bikini's ( altijd opvullen dubbeldik zucht ) heb nu een soort a cup <_< en wil graag een mooie c ofzo niet overdreven, maar gewoon mooier bij mn lichaam ( ben 1.65 cm )

Laatst zag ik de aflevering gewoon mooier van de Bergman Kliniek en zit eraan te denken om bij hun te gaan.

Ben benieuwd wat de ervaringen met hun zijn op dit forum en dan niet alleen recentelijk maar ook op termijn, zijn die mensen nog steeds blij met hun protheses? Wat ik begrijp is dat als je besluit om t te doen je niet 1 operatie ondergaat maar ook in de toekomst moet denken aan nieuwe operaties??

Hoop veel vragen voor mij duidelijker worden op dit forum

Liefs Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Passie,

We zitten in hetzelfde schuitje. Ik dacht eerst ook dat ik wel een stuk of wat verschillende pc´s wilde spreken, vond op borstenforum .nl niet superveel informatie over de kliniek waar ik mijn eerste afspraak had. Maar het is tot nu toe bij 2 afspraken gebleven. Na mijn eerste afspraak had ik al een goed gevoel over de pc, en na wat googlen werd dat eigenlijk steeds beter.

Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ik als ik het nu laat doen dat ik er zeker 20 jaar mee vooruit kan. Er staan hier inderdaad wel mensen op die vaker onder het mes zijn geweest, maar ik geloof dat je daar met de huidige operatietechnieken en zeker ook goede impantaten niet automatisch vanuit moet gaan. Over 20 jaar ben ik 60, kan me niet voorstellen dat ik dat op die leeftijd nog wil (misschien wel in combinatie met een totale make over, haha!)

Veel succes en wijsheid.

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Na lang wikken en wegen en vooral meelezen hier op het forum om goed te voors en de tegens tegen elkaar af te wegen toch het besluit genomen om voor een BV te gaan.

Wil van een A naar een mooie grote C/ kleine D

Vind het best wel eng, ben ook echt bang voor alles wat met infuzen, spuiten e.d. te maken heeft, maar iedere zomer heb ik die drempel om naar het strand te gaan.

Heb al voor fotos gemaakt en die zal ik z.s.m. plaatsen.

12 feb gaan mn vriend en ik 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek en hoop dan eindelijk me 100% zeker te voelen en niet geintimideerd door andere vrouwen, :blush: ( mijn vriendje ziet er btje uit als een echte don juan en moet de vrouwen van zich afslaan soms :angry: ) en al moet ik als ik daar thuis iets over zeg van mn vriend wel 1000x aanhoren dat ie me prachtig vindt zo, en werd er zelfs boos om, toch spookte t al jaren door mn hoofd... en nu je steeds minder leest over de enge complicaties zoals kapselcontractie, wil ik er nu echt gewoon voor gaan. Omdat hij weet dat ik echt graag wil zegt ie; goed voor mij moet je het niet doen want ik vind ze nu ook heel mooi, maar als je het echt zo graag wil, moet je ervoor gaan !!

Hij is alleen erg bang dat er iers niet goed gaat met de narcose ofzo, ik ook wel ergens eigenlijk, maar goed, 19 oktober gaat het dan toch gebeuren!!

liefs Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Passie!

Wat goed van je dat je nu 'n beslissing hebt genomen :) 19 oktober is the day. Aftellen nu he..

Kan me wel voorstellen dat je bang bent voor de OK en dat hele gebeuren 'r omheen. Ik sta er heel nuchter tegenover, maar ik weet dat ik op het moment zelf helemaal niet goed tegen naalden, de geur, en al die toestand kan.. Heb vaak de neiging dat ik licht in mn hoofd word en dan net niet van mn stokje ga.. ;) Maar even overheen zetten! Vriendin van mij hoopt ook maar dath et allemaal goed gaat. Das op zich wel lief, die bezorgdheid. Want gelukkig zijn we in handen van professionele mensen.

Wat krijg je trouwens voor prothesen? Hoe worden ze geplaatst? Hoeveel cc enzo?

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Na lang wikken en wegen en vooral meelezen hier op het forum om goed te voors en de tegens tegen elkaar af te wegen toch het besluit genomen om voor een BV te gaan.

Wil van een A naar een mooie grote C/ kleine D

Vind het best wel eng, ben ook echt bang voor alles wat met infuzen, spuiten e.d. te maken heeft, maar iedere zomer heb ik die drempel om naar het strand te gaan.

Heb al voor fotos gemaakt en die zal ik z.s.m. plaatsen.

12 feb gaan mn vriend en ik 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek en hoop dan eindelijk me 100% zeker te voelen en niet geintimideerd door andere vrouwen, :blush: ( mijn vriendje ziet er btje uit als een echte don juan en moet de vrouwen van zich afslaan soms :angry: ) en al moet ik als ik daar thuis iets over zeg van mn vriend wel 1000x aanhoren dat ie me prachtig vindt zo, en werd er zelfs boos om, toch spookte t al jaren door mn hoofd... en nu je steeds minder leest over de enge complicaties zoals kapselcontractie, wil ik er nu echt gewoon voor gaan. Omdat hij weet dat ik echt graag wil zegt ie; goed voor mij moet je het niet doen want ik vind ze nu ook heel mooi, maar als je het echt zo graag wil, moet je ervoor gaan !!

Hij is alleen erg bang dat er iers niet goed gaat met de narcose ofzo, ik ook wel ergens eigenlijk, maar goed, 19 oktober gaat het dan toch gebeuren!!

liefs Passie

Hoi Passie,

Spannend hoor, voordat je het weet is het 19 oktober! Weet je al waar je gaat en wat je krijgt aan cc's?

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Passie!

Wat goed van je dat je nu 'n beslissing hebt genomen :) 19 oktober is the day. Aftellen nu he..

Kan me wel voorstellen dat je bang bent voor de OK en dat hele gebeuren 'r omheen. Ik sta er heel nuchter tegenover, maar ik weet dat ik op het moment zelf helemaal niet goed tegen naalden, de geur, en al die toestand kan.. Heb vaak de neiging dat ik licht in mn hoofd word en dan net niet van mn stokje ga.. ;) Maar even overheen zetten! Vriendin van mij hoopt ook maar dath et allemaal goed gaat. Das op zich wel lief, die bezorgdheid. Want gelukkig zijn we in handen van professionele mensen.

Wat krijg je trouwens voor prothesen? Hoe worden ze geplaatst? Hoeveel cc enzo?

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,

Ooow ik heb dat ook idd, net als jij :wacko: als ik alleen al in een ziekenhuis ben ofzo :blush: al ben ik op bezoek bij iemand hihi.

Ja ik laat alles over aan de pc, ga naar de Bergman Kliniek bij dr. Laban

denk dat het ronde worden van Mghan maar cc en voor of achter de spier, daar moet ik nog voor bij dr. Laban komen, moet morgen even bellen naar de Bergman Kliniek voor een afspraak.

Ik moet in feb naar de Dominicaanse en zat met mn werk en het is heel druk bij Bergman, dus vandaar dat ik al een datum heb laten vastzetten, die week en de week erna is mn vriend ook vrij dus die kan me mooi brengen en halen en bijstaan :141:

Voor jouw is het ook aftellen he?! Spannend hoor, krijg kriebels aan mn buik als ik eraan denk brrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Passie,

Spannend hoor, voordat je het weet is het 19 oktober! Weet je al waar je gaat en wat je krijgt aan cc's?

Groetjes Kelly

Hoi Kelly,

Ja tis heel spannend, best wel tijdje meegelezen hier op het forum maar als je dan zelf een datum hebt brrr, das ineens wel heel echt :107::126:

Ik ga naar de Bergman Kliniek naar dr Laban, aantal cc e.d. moet nog besproken worden maar was bang voor lang wachten en heb daarom al een datum vast laten zetten ivm mijn aankomende vakantie.

Hoop wel dat ik ze voor de spier krijg das minder pijnlijk, want ik rij paard maar ja das afwachten wat de pc zegt natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh alvast succes voor zaterdag :)

Wel leuk hoor ! Zo'n consult... passen enzo. Ik vond dat wel grappig, dan kijk je wat je mooi staat. Maar ik had toen nog niet het idee dat 't mijn eigen borsten zouden gaan worden.

Jaa.. dat paardrijden kun je volgens mij eerst wel even op je buik schrijven. Ik geloof dat er op het forum ook 'n topic over is. Ik rijd zelf geen paard, wel eens gedaan, maar volgens mij is paardrijden een behoorlijke belasting.

Ik zou ook zeker trouwens niet ze voor de spier plaatsen om het paardrijden ;) Resultaat van je borsten is wel belangrijker toch.

LIefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Passie!

Wat spannend meid! ;) Maar wel leuke spanning, vond ik :D Helemaal vlinders in je buik haha!!

Ik las, dat je aan paardrijden doet... ga er maar vanuit, dat je dát zeker een aantal weken niet kan doen. Het 'gehobbel' zal je waarschijnlijk zeer doen (las ik hier bij een andere ruiter ;)) Ik rij zelf niet, maar woon in een binnenstad met heel erg slecht bestrate weggetjes ( soort kinderkopjes-idee) en fietsen was al een hel door dat gehobbel en geschud, pfffff!

Maar misschien valt het mee bij jou, gewoon goed luisteren naar je lichaam en als t onprettig is, gelijk stoppen :D

Nog een paar nachten slapen en dan weet je alweer meer :D

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sann, ja begreep ook al van Curious dat je dat niet in je koude kleren gaat zitten nee. Curious is na 5 weken weer op het paard gestapt, ik ga ( afhankelijk hoe mijn herstel gaat natuurlijk ) daar ook voor, het rijden zelf ligt er btje aan hoeveel je doe denk ik, als je lichtrijdt is het minder ''hobbelig'' als dat je doorzit in draf en galop, tja....... tijd zal het uitwijzen :blink: ben al blij als ik na de operatie hem uit zn stal kan halen en longeren ( ad lange lijn rondjes laten lopen om je heen ) dus niet erop. (Alleen het zadel erop leggen zou al een veels te zware belasting zijn, mijn zadel weegt aardig wat! )Dan krijgt ie toch zijn beweging. Zowieso wil mijn vriend gelukkig de stal uitmesten voor de komende tijd na de operatie en stofzuigen e.d. hihi :123:

@ Jinx, oeh die kinderkopjes lijkt me vreselijk idd zo net na een BV, ik heb zowieso altijd al een hekel gehad aan kinderkopjes, want ik blijf altijd met mn hakken ertussen steken.

Bergen op Zoom is geweldig winkelen maar net Delft qua stenen, dus mij zien ze daar even niet meer hihi , ja met gympen :118:

Ik laat het uiteraard helemaal aan de pc over wat het moet gaan worden.

Ben wel onwijs zenuwachtig, op dit forum lees je niet zoveel van die enge dingen maar als je op het andere forum soms leest, veel complicaties en brrr vrouwen die jaren na de BV klachten krijgen die sterk doen denken aan MS gezien de verschijnselen, ongelooflijk moe etc dat zijn toch de mindere dingen. Aan de ene kant wil ik dat allemaal niet weten en lezen, maar aan de andere kant, dat is wel wat de risico's zijn en het zo niet echt realitisch zijn van mij als ik mijn kop hiervoor in het zand zou steken....... wat vinden jullie? Snappen jullie wat ik bedoel?

@Sann jij moet ook binnenkort voor n BV, volg je ook weles die complicatie ellende op het andere forum, als ik dat allemaal dan lees, heb zelf twee mooie (weleswaar kleine ) borsten en die ga ik mischien ook wel verminken, je gaat toch in je laten snijden... En dan aan de andere kant, je bent in handen van professionals dus mag je er wel vanuit gaan dat ze hun werk naar alle goede kunnen doen en weten waar ze mee bezig zijn.....

Jullie lezen het al, de bibbers!!!! Gelukkig lees ik vaak dezelfde twijfels terug dus ben niet de enige, maar als ik zo es kijk ook op dat andere forum, lijkt t wel of het toch wel meer dan 3% is wat complicaties krijgt, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk. Niet iedereen gaat op n forum zitten, toch??

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up date: inmiddels ben ik afgelopen zaterdag op consult geweest en weet nu hoeveel CC e.d.

zou komen op 280 CC voor de spier waardoor ik zou uitkomen op een C ( vond hijzelf het beste bij mij, niks gezegd over mijn ''voorkeur'' hihi :blush: ) eurosilliconen geruwd

zegt jullie dat iets? Zag dat ze eerst Mghan gebruikten op hun site maar nu schijnbaar Eurosilliconen, zie alleen dat merk niet zoveel terug op de forums?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up date: inmiddels ben ik afgelopen zaterdag op consult geweest en weet nu hoeveel CC e.d.

zou komen op 280 CC voor de spier waardoor ik zou uitkomen op een C ( vond hijzelf het beste bij mij, niks gezegd over mijn ''voorkeur'' hihi :blush: ) eurosilliconen geruwd

zegt jullie dat iets? Zag dat ze eerst Mghan gebruikten op hun site maar nu schijnbaar Eurosilliconen, zie alleen dat merk niet zoveel terug op de forums?

:116:

Hoi Passie,

Fijn dat je nu iets meer weet, spannend altijd. Over de eurosilliconen hoor je toch wel veel hoor, schijnt gewoon goed te zijn en een stuk goedkoper dan Mcghan.

Bij de kliniek waar ik ben geopereerd hadden ze ze allebei, bij Velthuiskliniek wordt ook eurosilliconen gebruikt.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Passie,

Fijn dat je nu iets meer weet, spannend altijd. Over de eurosilliconen hoor je toch wel veel hoor, schijnt gewoon goed te zijn en een stuk goedkoper dan Mcghan.

Bij de kliniek waar ik ben geopereerd hadden ze ze allebei, bij Velthuiskliniek wordt ook eurosilliconen gebruikt.

Groetjes Kelly

Hoi Kelly, ja klopt ja, want op de prijslijst voor een ronde Mghan stond eerst 4600 euro en nu betaal je bij hen voor een ronde euro 3950!

Zolang ze maar goed zijn hoor je mij niet klagen hihi.

Ben nog wel erg aan het twijfelen, komt iemand in mijn familie heeft sinds kort borstkanker en dan denk ik vasn, waar ben ik nu dan mee bezig???

Daallijk krijg ik hoop complicaties of kom niet uit de narcose of krijg auto immuunziekte en wat als ze eruit moeten, heb ik dan allemaal littekens ? Ook zeggen hoop mensen van; jij hebt dat toch helemaal niet 'nodig' ( mij nog nooit zonder opvulling gezien te hebben, want daar ben ik een ster in geworden met de jaren, met de juiste bh en opvulling lijkt t of ik een grote B cup heb ) en ben bang als er dan wat fout gaat dat die mensen of naasten dan gaan zeggen van, zie je wel dat komt.......

En aan de andere kant wil het al zo lang zo graag, en lees hier op het forum dat ik echt niet de enige ben/ was die met zulke gevoelens en twijfels rond liep... :107:

Hoe zat het bij jou? En nu je doorgezet hebt? Ik ben werkelijk zo bang voor kapselcontractie en mn pc zei over de prothesen niet van; ze gaan zolang en zolang mee, nee, hij zei; we weten niet hoelang ze meegaan! Wel eerlijk natuurlijk. Maar aan de andere kant krijg je dan weer wel een ''levenslange garantie op de prothesen'' zei de beauty coach.... Ik ben de draad een beetje kwijt hierin. En wanneer weet je nou wanneer ze niet meer goed zijn, welke klachten? Kapselcontractie?

Mijn vriend zei mischien kun je dan beter om de 2 jaar op controle gaan, maar wat kost een echo laten maken en doen ze dat zomaar en kan dat ook in de kliniek waar je ze heb laten plaatsen?

Neem aan dat ze niet ad buitenkant kunnen zien van hoe of wat, aaah wordt af en toe echt btje moe van mezelf en dan denk ik, laat toch lekker gaan, tis toch goed zo... maar dan half uur later denk ik toch weer ad bikini's en hoeveel zekerder ik me zal voelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly, ja klopt ja, want op de prijslijst voor een ronde Mghan stond eerst 4600 euro en nu betaal je bij hen voor een ronde euro 3950!

Zolang ze maar goed zijn hoor je mij niet klagen hihi.

Ben nog wel erg aan het twijfelen, komt iemand in mijn familie heeft sinds kort borstkanker en dan denk ik vasn, waar ben ik nu dan mee bezig???

Daallijk krijg ik hoop complicaties of kom niet uit de narcose of krijg auto immuunziekte en wat als ze eruit moeten, heb ik dan allemaal littekens ? Ook zeggen hoop mensen van; jij hebt dat toch helemaal niet 'nodig' ( mij nog nooit zonder opvulling gezien te hebben, want daar ben ik een ster in geworden met de jaren, met de juiste bh en opvulling lijkt t of ik een grote B cup heb ) en ben bang als er dan wat fout gaat dat die mensen of naasten dan gaan zeggen van, zie je wel dat komt.......

En aan de andere kant wil het al zo lang zo graag, en lees hier op het forum dat ik echt niet de enige ben/ was die met zulke gevoelens en twijfels rond liep... :107:

Hoe zat het bij jou? En nu je doorgezet hebt? Ik ben werkelijk zo bang voor kapselcontractie en mn pc zei over de prothesen niet van; ze gaan zolang en zolang mee, nee, hij zei; we weten niet hoelang ze meegaan! Wel eerlijk natuurlijk. Maar aan de andere kant krijg je dan weer wel een ''levenslange garantie op de prothesen'' zei de beauty coach.... Ik ben de draad een beetje kwijt hierin. En wanneer weet je nou wanneer ze niet meer goed zijn, welke klachten? Kapselcontractie?

Mijn vriend zei mischien kun je dan beter om de 2 jaar op controle gaan, maar wat kost een echo laten maken en doen ze dat zomaar en kan dat ook in de kliniek waar je ze heb laten plaatsen?

Neem aan dat ze niet ad buitenkant kunnen zien van hoe of wat, aaah wordt af en toe echt btje moe van mezelf en dan denk ik, laat toch lekker gaan, tis toch goed zo... maar dan half uur later denk ik toch weer ad bikini's en hoeveel zekerder ik me zal voelen....

Hoi Passie,

Ze zijn gewoon goed hoor, zolang je niet van die onbekende 'zooi' hebt zou ik me daar niet zo druk om maken.

Twijfels blijf je altijd houden denk ik maar ik zou vooral doen wat je zelf wilt en even geen rekening met anderen houden, dat kun je je hele leven nog. Nu gaat het erom wat JIJ wilt en niet wat anderen erover denken. Ik heb ook een vriendin met borstkanker maar die zegt zelf dat ik groot gelijk heb. Tegen mij zeiden ze ook dat ik dat niet nodig had want ja, een goede bh doet natuurlijk wonderen maar als ik ze nu een 'voorfoto' laat zien dan geven ze me wel gelijk. Ik ben alleen maar ontezettend blij dat ik doorgezet heb en weet je wat het is, je kunt ook zoveel anderen dingen krijgen, ik bedoel, als je morgen onder een auto loopt is het ook einde verhaal. Dus geniet ervan zou ik zeggen en zorg dat je je lekker voelt en als dat met grotere borsten is, ga ervoor!!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi passie,

ik heb ook alvast een datum laten vastleggen,nl ook 19 oktober!!

ik wordt geholpen (als de offerte niet tegenvalt) in het bronovo ziekenhuis,alleen daar werken ze schijnbaar niet met van te voren zeggen hoeveel cc,maar daar kijken ze als je op de operatietafel ligt hoeveel erin gaat en wat mooi is,je moet natuurlijk wel je voorkeur zeggen en ik wil ong 350 cc voor de spier..

ik kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi passie,

ik heb ook alvast een datum laten vastleggen,nl ook 19 oktober!!

ik wordt geholpen (als de offerte niet tegenvalt) in het bronovo ziekenhuis,alleen daar werken ze schijnbaar niet met van te voren zeggen hoeveel cc,maar daar kijken ze als je op de operatietafel ligt hoeveel erin gaat en wat mooi is,je moet natuurlijk wel je voorkeur zeggen en ik wil ong 350 cc voor de spier..

ik kan niet wachten!

Zow das best veel cc!! Wat heb je nu en waar wil je op uitkomen? Heb je ook al een operatieverslag alvast geopend of nog niet?

Wat leuk ook 19 oktober!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey passie,

heb net je berichtjes allemaal gelezen. Is wel spannend he!

Ik ben zelf 2 weken geleden geopereerd en had van te voren ook een A.

Heb er 245cc in gekregen, achter de spier en zit nu ook op een C.

Dus je hoeft je niet druk te maken dat het te klein wordt!

Vooral omdat je ze voor de spier krijgt, dan lijkt het zowiezo groter.

Verder zou ik me niet zo druk maken om de narcose enzo..

Ik maakte me helemaal niet druk, maar t stelde ook niet zoveel voor hoor.

Voordat je het weet zit dat infuus erin, en slaap je eigenlijk al..

Nog een maandje he, spannend!

Groetjes, Steef :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey passie,

heb net je berichtjes allemaal gelezen. Is wel spannend he!

Ik ben zelf 2 weken geleden geopereerd en had van te voren ook een A.

Heb er 245cc in gekregen, achter de spier en zit nu ook op een C.

Dus je hoeft je niet druk te maken dat het te klein wordt!

Vooral omdat je ze voor de spier krijgt, dan lijkt het zowiezo groter.

Verder zou ik me niet zo druk maken om de narcose enzo..

Ik maakte me helemaal niet druk, maar t stelde ook niet zoveel voor hoor.

Voordat je het weet zit dat infuus erin, en slaap je eigenlijk al..

Nog een maandje he, spannend!

Groetjes, Steef :rolleyes:

Hoi Steef! Ja het is zeker spannend, ik ben het type wat liever eerst weken ergens mee loopt voordat ze uiteindelijk naar de dokter gaat, pure angst en kan absoluut niet tegen naalden e.d. en dan zoiets gaan doen hihi Hoe gaat het met je herstel? Had je veel pijn? Tis nog maar kort gelee, 2 wkn!

Ik ben erg benieuwd naar je foto's, zal je mijn voor fotos sturen via pb.

hoe krijg je die tekst onder aan je berichten?? van aantal cc waar je geopereerd ben etc?

Thanks liefs Passie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

K zal je meteen een pb-tje sturen met mijn wachtwoord.

Het herstel gaat echt super, heb wel echt rustig aan moeten doen.

En nu nog steeds hoor. Ik ben zo'n type dat nooit eens rustig op de bank

kan zitten, ik ben altijd bezig. Dus dat stil zitten de eerste week was heel moeilijk voor mij!

Maar na 1 week ben ik voorzichtig begonnen met wat opruimen, koken, beetje poetsen enzo.

Maar stofzuigen en dweilen bijv. dat ging echt nog niet en mocht ook niet.

Je ziet het dalijk wel aan de foto's. Het is allemaal goed gedaan, alleen het moet natuurlijk

nog flink gaan zakken. Maar ben er nu al super tevreden mee!

X..

Oh ja, die tekst..Dan moet je naar instellingen gaan, rechtsboven en dan moet je je 'handtekening wijzigen'

Daar kun je dat typen en dan komt het automatisch bij elk berichtje te staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto's gezien. Is wel een beetje te vergelijken met wat ik eerst had he, niet?

Denk ook dat je wel ongeveer tzelfde figuur als mij hebt.

Ik kon alleen meteen de foto's zien, had je ww helemaal niet nodig.

Dus dat moet je misschien even aanpassen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

K zal je meteen een pb-tje sturen met mijn wachtwoord.

Het herstel gaat echt super, heb wel echt rustig aan moeten doen.

En nu nog steeds hoor. Ik ben zo'n type dat nooit eens rustig op de bank

kan zitten, ik ben altijd bezig. Dus dat stil zitten de eerste week was heel moeilijk voor mij!

Maar na 1 week ben ik voorzichtig begonnen met wat opruimen, koken, beetje poetsen enzo.

Maar stofzuigen en dweilen bijv. dat ging echt nog niet en mocht ook niet.

Je ziet het dalijk wel aan de foto's. Het is allemaal goed gedaan, alleen het moet natuurlijk

nog flink gaan zakken. Maar ben er nu al super tevreden mee!

X..

Oh ja, die tekst..Dan moet je naar instellingen gaan, rechtsboven en dan moet je je 'handtekening wijzigen'

Daar kun je dat typen en dan komt het automatisch bij elk berichtje te staan!

Wouw dat is mooi zeg, ziet er al goed uit!

Als ik dat dan weer zie, denk ik, ja dat wil ik ook!

Heb je mijn voor foto's al bekeken?

Jij hebt achter de spier dus dat herstel duurt ( zeggen ze ) wat langer, dan voel jeje wel heel goed dat je na 1 week al wat meer ben gaan doen idd!

Ik heb 2 weken vrij genomen van mn werk, doe adm werk, dus das niet zo zwaar maar moet wel met de auto ernaartoe natuurlijk.

Mijn vriend is die 2 weken ook vrij en wil dan wat gaan klussen ( witten ) in het huis en dan kan hij gelijk ook voor mij zorgen en Paso Doble :rolleyes: mijn paardje want tja, die kan ik dan voorlopig niet zijn stalletje uitmesten enzo...

:116: thanks dak je foto's mocht inzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de foto's van jou gezien.

Is te vergelijken met wat ik eerst had he?

Ja ik heb zelf 3,5 week vrijgenomen, maar ik werk in een slagerij

dus dat is lichamelijk een stuk zwaarder.

Daarbij ben ik schoonheidsspecialiste, en heb ik een salon aan huis.

Daar ben ik sinds vandaag weer begonnen, maar dan gewoon rustig aan.

Niet meteen 10 klanten achter elkaar, maar gewoon een paar uurtjes per dag

en dat gaat eigenlijk wel prima.

Ik merk wel dat als ik een paar uur iets gedaan heb, ik erna heel moe ben.

Maarja dat heeft ff tijd nodig he.

Ja mijn vriend is eigenlijk maar 1 week thuis geweest, maar dat was wel genoeg.

En jij hebt ze ook nog voor de spier, dus dan zou je normaal gesproken nog sneller

weer alles kunnen.

Succes ermee! en als je vragen hebt hoor ik t wel he:)

Xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto's gezien. Is wel een beetje te vergelijken met wat ik eerst had he, niet?

Denk ook dat je wel ongeveer tzelfde figuur als mij hebt.

Ik kon alleen meteen de foto's zien, had je ww helemaal niet nodig.

Dus dat moet je misschien even aanpassen.

x

Ok thanks ga ik zo gelijk aanpassen :blush::unsure:

Ja geloof dat we niet heel veel verschillen he?!

Hoop dat het bij mij net zo mooi mag worden als het nu bij jou al is!

=X=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Passie,

Was het nog gelukt met die tekst onderaan je berichtjes?

En hoe gaat het met de zenuwen? :unsure:

Ben je nu wel zeker over het aantal CC ?

Nou..ben benieuwd!

X Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.