Ga naar inhoud

CBR : 24 augustus 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Nou... bij mij zijn ze nog steeds koud :45:

Als ik in een lekker warm bad zit, dan duurt het echt even voordat ze ook mee opgewarmd zijn :P

Silliconen nemen denk ik de warmte niet zo snel aan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb het ook meestal wel koud, maar voel het nu ook binnenin, wachten op beterschap dus :D Ben al blij dat de pijn bijna helemaal weg is, deze maandag ging het nog vreselijk en kon ik savonds zelfs mijn rechterarm niet meer gebruiken, nu bijna niks meer van last alleen nog wat oppassen met heffen en zo :D

Weten jullie of het erg is dat ik de bh een gaatje losser heb gezet? op mijn rug heb ik zo 3 lagen haakjes en hij zat op het kortste in de kliniek maar heb hem nu 2 dagen een rijtje verder gezet want heb zo het gevoel dat ik meer pijn krijg doordat die zo strak zit, dan dat het effectief van mijn borsten zelf komt ...

heb ook het gedacht dat ze al wat gezakt zijn, vooral mijn linker is het snelst, waarschijnlijk omdat ik rechtshandig ben. blij blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dat kan echt geen kwaad hoor. Die bh zorgt ervoor dat de prothese mooi op hun plek blijven. Natuurlijk moet de band wel aanpassend zijn zodat die niet naar boven schiet, maar om m nu zo strak te hebben dat ie afknelt is ook niet goed. Als de cups maar mooi aansluiten en je daar niet veel ruimte over hebt is t goed!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben/hadden jullie dat ook dat als het wat frisser is je borsten echt ijskoud aanvoelen? zou dit zijn omdat er maar zo'n dun laagje huid over de prothese zit en je huid dus geen warmte van je lichaam meer krijgt?

Grappig, ik heb het juist warmer nu

nu er twee keer 800cc op m'n borstkas zit, ik vind het geweldig

voorheen had ik het altijd koud koud en nog eens koud..

Waarschijnlijk 'verloor' ik veel hitte via m'n borstkas ofzo, ik heb daar ook zo goed als geen vet zitten..

Al was het 26gr in huis had ik nog m'n dikke trui aan, maar nu niet meer :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Tijgertje heb jij geluk!

de 1e dagen had ik het er ook heet door, maar nu ist meestal koud

Ingrid en Piepke: de cups sluiten heel mooi aan, nergens plaats over, ik denk dat ik mss zelfs nog een rijtje losser zou kunnen zetten, maar voorlopig hou ik het zo :P, zien dat die prothesen hard genoeg tegen mijn borstkast plakken zodat ze goed kunnen vastgroeien :P maar ik voel me nu toch al niet meer benepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik heb het juist warmer nu

nu er twee keer 800cc op m'n borstkas zit, ik vind het geweldig

voorheen had ik het altijd koud koud en nog eens koud..

Waarschijnlijk 'verloor' ik veel hitte via m'n borstkas ofzo, ik heb daar ook zo goed als geen vet zitten..

Al was het 26gr in huis had ik nog m'n dikke trui aan, maar nu niet meer :D

X

Siliconen gebruiken als isolatiemateriaal :45: Geweldig toch!! :D

En trouwens, ik heb net nog eens gevoeld aan mijn boobs he..... Dat stuk dat in de bh zit voelt warm aan, maar dat stuk dat eruit steekt, is koud!!! dus toch :) Terwijl mijn borsten vroeger altijd gloeiden... Of kwam dat door dat lekker warme schuim van de push up misschien :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vannacht gedroomd dat mijn borsten volledig tegen elkaar stonden pfff dat was niet leuk

maar toen ik wakker werd was ik direct weer gerust gesteld :D

ik heb veel last van mijn nekspieren en rugspieren, die voelen altijd stijf aan, is dit omdat ik niet meer normaal loop zoals anders? ik loop wat stijver om mijn borsten wat te sparen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

vannacht gedroomd dat mijn borsten volledig tegen elkaar stonden pfff dat was niet leuk

maar toen ik wakker werd was ik direct weer gerust gesteld :D

ik heb veel last van mijn nekspieren en rugspieren, die voelen altijd stijf aan, is dit omdat ik niet meer normaal loop zoals anders? ik loop wat stijver om mijn borsten wat te sparen :P

Jaaaa... dat komt echt daardoor :35:

Vandaag eens lekker rekken en strekken, mét mate uiteraard!!! Zitten op een stoel, rug recht... en met je hoofd rondjes draaien (kin naar de borst, en draaien maar).. Ook je hoofd van links naar rechts bewegen (oor op je linker schouder leggen, en zo ook naar rechts :P )

Voorzichtig rondjes draaien met je schouders, én schouders ophalen.. even vasthouden en weer laten zakken :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.