Ga naar inhoud

CBR : 24 augustus 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Vorige vrijdag was het dan zover, 365cc ronde sebbin high profile. Nu zit ik wel nog met enkele vragen ... Hoelang duurt het vooraleer ze iets of wat beginnen te zakken? aangezien ze nu nog zo hoog zitten en mijn tepels dus wat te laag. Verder heb ik in mijn rechterborst ook een ongevoelig gebied, inclusief mijn tepel, wanneer verandert dit terug?

de operatie is goed gegaan, de pijn begint te minderen, wel had ik superveel last van de anesthesie en van de pijnstillers op lege maag, dus 5 keer mijn maag leeggekotst. Maar vanzodra ik kon eten werd het vele beter. ;-)

heeft iemand een antwoord op mijn vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo cbr,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs! :43:

Ik ben nu iets meer dan 3 weken PO en ik heb zowel links als rechts dat het aan de onderkant van mn borsten ook doof is.

Meestal keert het gevoel wel terug maar dat gebeurd niet altijd ( is ook maar wat ik gehoord heb hoor.. ) dus is gewoon afwachten denk ik.

Hoe dan ook ik ben blij met mn boobies!

En dat zakken heeft echt zn tijd nodig. Ik merk wel dat mijn borsten veeel zachter aan het worden zijn maar voordat het helemaal op

zn plek zit heeft het nog wel tijd nodig hoor.

Ik slaap al 3 weken op m'n rug. Ik merk wel dat ik voorzichtig op m'n zij wil gaan liggen in m'n slaap maar merk al gauw dat ik weer

op m'n rug moet gaan liggen hihi ( ik hoorde ook van het advies 6 weken op je rug slapen ).

Dit advies verschild per chirurg, sommige doen het na een week en anderen echt pas na 6 weken.. Ik ben normaal een fanatieke buikslaper

maar ben daar nu nog niet aan toe en geeft me ook een veiliger gevoel om op m'n rug te slapen ook al vind ik het erg vervelend.

Goede kussens in je rug helpen, en eventueel een kussen onder je knieholtes ligt heeeerlijk. Ik heb een elektrisch bed dus ik zet m bij m'n

knieen lekker omhoog zodat ik in een relaxhouding lig.

Een heel goed herstel gewenst!

Liefs Snne :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan wat Snne zegt.. :106:

Het is voor de meesten van ons niet prettig om op de rug te liggen, maarja, je weet waar je het voor doet he: mooie boobies :D

Je ruggesteun een stuk hoger zetten, zodat je half-zittend slaapt, scheelt vaak al een hoop, of een berg kussens in je rug, om hetzelfde effect te bereiken..

Dan nog een kussen onder je knieen, en dan zou het toch redelijk vol te houden moeten zijn...

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oej, ik slaap al van de 3e nacht lichtjes op mijn zij ... zou dit erg kwaad kunnen? en ik hoop zo dat die plaatsen terug gevoelig worden!

hoesnel konden jullie terug autorijden? maandag moet ik terug gaan werken, dan ben ik 10 dagen thuis geweest, hopelijk is dat genoeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer anders te schakelen met je bovenarm stevig tegen je bovenlijf aan...dus echt je onderarm gebruiken.

Ziet er misschien wat houterig uit voor de medeweggebruikers, maarja..... hahha ;)

En als je geen stuurbekrachtiging hebt... proberen handje voor handje kleine stukjs te draaien. Snap je wat ik bedoel?

ook weer zo lekker houterig 86 keer dat stuur vastpakken om en om :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey CBR,

gefeliciteerd met je boobs, fijn te horen dat het herstel kwa pijn goed meevalt.

Toch voor plovier gekozen... Kan me herinneren dat je hard twijfelde...

Om je te antwoorden op je vragen:

zakken van de prothesen - dat duurt nog wel even hoor vooral bij Plovier patientes... bij mij heeft het toch zo'n 10 /12 weken geduurd eer ze helemaal ingedaald waren, dus ja... Geduld.

Het gevoelloos kan inderdaad nog wat blijven, logisch je kleine onderhuidse zenuwen zijn doorgesneden bij je litteken, kan inderdaad 1 jaar duren

ikzelf ben ook gaan werken na 10 dagen, rijden is wat houterig maar best te doen.Enkel 1ste en achteruit schakelen moest ik met 2 handen de eerste dagen...

Goed herstel...

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ja dan toch voor plovier gegaan, omdat er hier zoveel goeds over te horen was en de andere PC's maar 250max wouden steken, en nu heb ik 365! en niks rimpeling of bolling te zien dus waarom wouden zij dat dan niet doen?

vandaag voor het eerst auto gereden, dag 11 nu, had juist wat last met naar 2e te schakelen en ook mijn bovenarm tegen men lichaam gehouden voor zo weinig mogelijk borstspier te gebruiken

de ongevoeligheid jah maar tis omdat het vooral mijn rechtertepel is, verder nergens ongevoeligheid te bespeuren en mijn linkertepel is hypergevoelig nu ...

de littekens beginnen te kriebelen en zachtjesaan worden men borsten zachter :D

nog 3 weken deze bh en ik kan gaan shoppen :D

en ik snap idd al waarom ze zeggen dat je snel aan de grootte van je borsten gewend bent :D soms denk ik al dat ze mss toch iets groter mochten zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier neemt wat dat betreft toch wat meer risico's dan andere pc's durven doen.

Of dit altijd zonder gevolgen is.... dat denk ik niet, anderzijds zijn er ook genoeg meiden die inderdaad grotere boobs hebben gekregen die ze bij een andere pc niet kregen en waarbij het wel allemaal fantastisch is gegaan.

Hij plaatst uiteraard alleen iets, waarvan hij ook denkt dat het echt kán. Hij neemt niet willens en wetens het risico als hij bij voorbaat weet dat er een heroperatie achteraan moet.

In jou geval denk ik dat 365 een prachtige winst oplevert :35:

Maargoed dat je deze hebt gekregen, als je nu al gewend bent, dan was je met 250 zeker ongelukkig geweest hè :(

Nog 3 weekjes rustig aan doen dan maar hè :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CBR,

Ik ben nu ruim 4 weken po.....ik ben na 10 dagen weer aan het werk gegaan.....en dus ook weer gaan autorijden....moet wel toegeven dat ik in een automaat rij...en dat is dus ideaal voor mijn armen en boops ;-)

Mijn tepels zijn nog steeds overgevoelig hoewel de linker (voor de kijker rechter) iets meer kan handelen....maar de stralen van de douche voel ik nog steeds behoorlijk.... na een week of 3 kreeg ik het gevoel dat ze zachter werden....maar rond het gedeelte van de littekens heb ik nog steeds geen gevoel...

Wat dat laatste betreft moet ik je zeggen dat ik dat heel toevallig ook in mijn laatste stukje had gezet...zo van in kleding valt het best wel mee qua grote alleen als ik in mijn blootje sta vind ik ze nog steeds giga......

Maar ben er nog elke dag super SUPER blij mee....

Liefs Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey piepke ja ik had idd wel het gevoel dat hij zeker was van zijn stuk. bij de eerste consultatie had hij het zelfs over 400 a 450 cc. Mss dat meer gewoon niet kon bij mij en hij daarom voor 365 heeft gekozen. voor de operatie wist ik zelfs niet hoeveel hij ging plaatsen. ik heb gewoon mijn foto's getoond en hij is beginnen tekenen en dan ben ik vergeten vragen hoeveel het ging worden. maar ik vertrouwde hem volledig, hij wist nl adh v de foto's volledig wat ik wou. die 250 cc zou echt treurig geweest zijn en dat voor veel meer geld zelfs! Ben supertevreden dat ik toch die 4e PC en dus Plovier heb bezocht!

wachten op betering in de borsten duurt zo lang :P ik heb nl totaal geeeen geduld! maar zoals Cajo ook zegt dat de gevoeligheid minderd enzo da stelt me wel gerust, hoewel ik elke avond toch aan het voelen en speuren ben naar verandering :P

kon ik nu maar al zien hoe ze zullen zijn als ze volledig genezen zijn :P

heb ook nog redelijk wat steken overal, zoals je een naald in je zou steken, en dit zowel rond de prothesen als aan de spier, maar dit zal wel normaal zijn zeker?

1e werkdag vandaag is toch redelijk zwaar, ver reiken lukt niet en constant in de weer zijn na 10dagen rust blijkt wel vermoeiend

het valt me ook op dat, waar je in het dagelijkse leven niet bij stilstaat, toch veel van je spieren vergt, gewoon nog maar een pan proper schrobben of zo is al hard labeur :P

kan niet wachten om een mooie décolleté te hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. je komt er nu achter hoeveel en hoevaak je die spieren eigenlijk gebruikt he.

En die steken zijn inderdaad normaal, ikzelf heb het niet gehad maar ik lees het hier ontzettend vaak :35:

Dat ongevoelige verdwijnt langzaam... over een aantal weken/maanden besef je ineens : hey... er zit weer gevoel?!!

Gewoon rustig aan doen.. nog niet teveel rekken en strekken, alles op zijn tijd en een beetje aangepast :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden/Hebben jullie dat ook die schrik om de sportbh uit te doen? Ze zijn dan ineens zo kwetsbaar :P Ik heb dan schrik om ergens tegen te lopen of dat mijn littekens gaan opengaan of zo... Voel me zoals in een harnas zitten maar tegelijkertijd is dat toch veilig

heb ook een beetje schrik om dan later gewone bh's aan te doen, wat als die niet goed doen aan men nieuwe borsten? en ze scheef gaan hangen of deuken krijgen? of ben ik nu hyper aan het doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi nee hoor, ik heb dat gevoel nu nog een beetje (1 jaar na de operatie :P )

Althans.. ik voel me wel veilig zonder een bh, maar heb hem wel heeeeeeeel lang gedragen om ze 'goed vast te laten groeien' op die plek, en inderdaad niet scheef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cbr....

Moeilijke vragen stel jij :D

Er is geen duidelijk antwoord op te geven. Sommigen hebben vanaf het begin dezelfde maat en sommigen veranderen na 3 maanden nog opeens... Het is gewoon een kwestie van geduld :P

En terug op je buik slapen. Ook dat is van persoon tot persoon afhankelijk. Ik heb verhalen van vrouwen gelezen die het wel weer gewoon kunnen, maar er zijn er ook, die het niet kunnen. Het heeft allemaal tijd nodig en je zult het vanzelf merken... Het is natuurlijk vervelend om zo een antwoord te moeten geven haha, ik houd ook van duidelijkheid... Maar helaas :) OP deze vragen is geen duidelijk antwoord te geven :lol:

Er zijn wel eens voorstellen geweest om pilletjes met geduld uit te vinden. Helaas zijn ze nog niet uit gevonden en dus nog niet op de markt. Als ze er zijn, zal ik jou ook even een berichtje sturen :45:

(hoop dat je tegen een grapje kunt he :) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CBR, ik las je vraag bij Cirella over de nacontrole bij Plovier.

Je kan een datum plannen om de hechtingen te verwijderen, echter gaan er ook veel naar de huisarts hiervoor aangezien de kliniek voor de meeste een stuk rijden is.

Vaak ga je dan na 6 maanden ( ik noem maar wat.. mag ook na 8 maanden, of een jaar) op nacontrole, die datum plan je zelf bij ze :35:

Mocht je vragen of twijfels hebben, dan kun je altijd nog tussentijds langskomen als je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke

het is gewoon zo raar dat ze daar mij niks over hebben gezegd... de verpleegster zei dat ik zelfabsorberende draadjes heb dus die moesten er niet uit gehaald worden, en na 3 weken de plakkers eraf en siliconenplakkers erop

ik ga eens naar valerie bellen om te horen want zou dan toch geruster zijn met nacontrole

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben/hadden jullie dat ook dat als het wat frisser is je borsten echt ijskoud aanvoelen? zou dit zijn omdat er maar zo'n dun laagje huid over de prothese zit en je huid dus geen warmte van je lichaam meer krijgt?

Hoi hoi

Dit had ik in het begin ook en als ik het koud had, gaf dat een heel akelig gevoel en rilde ik haha....

Gaat vanzelf over (yep idd, geduld :P ) Over een tijdje denk je: hé, waar zijn die koude borsten naartoe???? :5:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.