Marisjuh Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Hey meiden Ik weet dat er zoekertjes zijn om eventueel spullen te verkopen maar het topic mag binnen enkele dagen weer gesloten worden! Vandaag dat ik het zo even doe Ik heb vandaag deze leuke Hunkemoller bh gekocht maat 70e Maar bij thuiskomst een enorm schuldgevoel hihi ik wil toch even wat extra centjes sparen en opzij leggen voor over een maandje Ik weet hoe moeilijk het is om omvang 70 te vinden en nog een e cup ook! Het is de enigste 70e van deze serie heb er ook 3 weken op moeten wachten en kostte 24,99 Mocht iemand interesse hebben kan je me altijd een pbtje sturen ik vraag geen verzendkosten alleen de winkelprijs Mocht er geen interesse zijn mag het topic gesloten worden hoor! Volgende woensdag breng ik hem anders weer gewoon naar de winkel terug ps: de bh is baby roze wat helaas niet goed te zien is op de foto Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 O Ik kan trouwens ook het bonnetje meer sturen voor diegene die hun maat nog niet zeker zijn Kan je hem eventueel ook nog terug brengen als dat een optie is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted August 31, 2012 Author Share Posted August 31, 2012 Niemand? Anders mag ie wel gesloten worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Nog een keer tot 10 tellen of sluiten?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 Mag blijven staan tot na het weekend! Zal hem daarna terug brengen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted September 3, 2012 Author Share Posted September 3, 2012 Bh is al terug!! Mag gesloten worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.