Ga naar inhoud

Primadonna89: 12 oktober: Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ja zit nu dan op een C of D ...das nog niet duidelijk zo haha Maar inderdaad ik dacht nog ZE GAAN NOG GROEIEN! En ze mogen van mij nog wel wat groter dan dit hahaha.

Nee ben de hunkie ook helemaal niet meer ingeweest...we liepen vanaf half 11 tot zo'n 2 uur daar al rond...met een pak A4 papier en mijn moeder mag met haar operaties ook niet meer met rechts tillen. Dus zaten we daar beide te ploeteren met de zware tassen. Toen ik eenmaal ging passen trilden mn handen zo erg! Dus we zijn daarna gaan zitten, ff bijtanken en toen maar naar huis gegaan. Ik ga lekker anders van het weekend bij mijn home town naar de hunkemoller of online toch maar bestellen haha

Ik vond trouwens via youtube echt een dom filmpje...aandachttrekkerij vind ik het maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

inmiddels loop ik al 2 weken overdag met normale bh's. Dit gaat nu goed. De eerste week wel zeurende rechterborst.

Nu ook 2 nachten zonder kliniekbh geslapen. Dit gaat ook gewoon goed! Rechts is nog wel ietsje harder dan links maar ik wacht maar de controle af;) Ben in 2 weken 2x gaan sporten, 2x op stap geweest en 3x onder de zonnebank geweest met handdoek op littekens. Ook dit gaat goed dus niks te klagen :D!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ja of ik nu meer bekijks heb...t valt mij niet op iig. Meer dat ik zelfverzekerder ben! Mn vent is happy haha nu met de uitslag is t ff afblijven maar hij heeft t over mn 'big boobies'. Hij wilde me meer geruststellen dat ik wist dat hij mij hiervoor ook al mooi vond. En zowel hij als mn vader waren bang dat ik gigantische zou krijgen toen ik D zei. Beide zeggen nu dat t goed bij mn lichaam past haha
dus allemaal happy alleen de uitslag moet grrrr weg en mn tieten voelen soms nog raar....ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
denk beetje aan een volle ballon die je over de tafel trekt...dat trekkerige schokkerige gevoel heb ik zo nu en dan in mn borsten. Maar t voelt ook alsof de silliconenen vloeistof heen en weer stroomt....iemand bekend met dit gevoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

..... :unsure: een gevoel alsof je een ballon over een tafel trekt?? :45: Sorry, dat is een mooie vergelijking.

Maar wat je er nou mee bedoelt??? Haha

Bedoel je dat het nogal doof aanvoelt? je huid?

Als je er met je nagel overheen gaat (zachtjes ;) ) Voel je dan dat je dat doet? Of bedoel je iets anders????

Of bedoel je dat je de prothese aan de binnenkant van je boob kunt voelen?

Maar wat wel heel fijn is, is dat je vriend en je vader bijgetrokken zijn!! Uiteindelijk zijn het toch mannen he :38:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat het doof/gevoelloos is dat zal nog wel even duren haha nee t is met bewegen dat ik soms inderdaad de prothese voel. Gaat dan heen en weer ofzo...zal vanavond ook wel eens aan de beste man vragen.
p.s....sinds dat ik een bh aanmag ben ik elk weekend op stap hahahaha 2 weken terug heerlijk mn bday gevierd in een backless jurkje en vorige week stond ik gewoon in een bandeautop. Had er een blazer over maar dat werd me te warm en om nou met grote kringen onder je armen daar te dansen...iewl no thank you

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.