Ga naar inhoud

Primadonna89: 12 oktober: Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha nou wat ontzettend lief allemaal dat julie me zo gerust stellen.

en dat is ook het gene wat me nog een beetje in toom houd: wat maakt die letter nou uit? Ik ben pas 9 dagen PO dus het moet echt nog veel zakken...

1 vriendin zei al dat ze een setje voor me wilde kopen zodra ze zo goed als gezakt waren. Dus zal ook wel tegen haar zeggen dat ik tegen de rest zeg dat het kleiner is dan:P

Ik keek een foto van me terug die ik aan Plovier had laten zien. Dat was ikzelf met aantal bh's over elkaar en dat was de max die ik wilde...als ik die nu terug zie denk ik...hmm ja niks gek dat hij 500 erin heeft gedaan whahaha eigen schuld, twee dikke bulten:P

Nee beloofd ik zal het gewoon afwachten en inderdaad buitenwereld heeft er geen ruk mee te maken, ik vraag inderdaad ook niet aan anderen wat hun bh maat is!

p.s. ik ben zo laat wakker omdat een van onze vele buren de muziek nog aan heeft staan. Hoor je in de woonkamer supergoed! We hebben t vermoeden dat het onze bovenbuurvrouw is (die ik al niet mag) dus morgen eens even vragen. Kan ik gelijk een klacht indienen hihi...nou ik ga verder spieken hier vannacht...zal morgen weinig van me horen want dan lig ik dus te slapen... :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke buurvrouw heb je precies :).

En die letter maakt inderdaad niets uit, zolang je uzelf er maar goed bij voelt!

Ik hen ook bang van wat anderen er over gaan zeggen. Ik heb het zelf nog tegen niemand durven zeggen, behalve mijn vriend, moeder en schoonmoeder.

Ik denk dat als ik het tegen vriendinnen zeg, er veel slecht over mij zal gezegd worden.

Dus gelukkig heb ik hier veel 'vriendinnen' waar ik het mee kan delen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh meiden wat een worries over onze maatjes he '

Geloof me tegen de tijd dat die stink beha uit mag en je wat meer tijd gaat doorbrengen met je naakte boobies hoe meer je van ze gaat houden!

Ik ben mn beste vriendin heel cru gezegd door mn borsten verloren .

Ze was niet van plan om me te begrijpen , vond het maar irritant dat ik erover praatte ( ja leuk als je tegen je operatie aan zit en dood zenuwachtig bent)

En begon vreselijk achter mn rug om te praten.

Dat vond ik nog het ergste !

tja en dan ben je vriendinloos , heb absoluut geen spijt .

Ik ben happy en als de rest dat niet wil begrijpen dan jammer dan !

Mensen van buiten af zien de maat niet en ik had niet minder gewild .

Geef jezelf lekker de tijd om te wennen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die buurvrouw zette om iets over 5 het geluid af (toen kwam ze thuis!!) dus we gokten op tv vergeten uit te zetten? Maar deze ochtend ging hij weer aan en ze vertrok gewoon weer op dr scooter! Geluid weer aangelaten (mss voor dr hond) Overdag geen probleem, wij zetten de tv aan en je hoort het niet. Maar mn vriend dreigt al met de politie als we het vanavond weer horen. Dat vind ik een beetje overdreven want als je aanklopt en t vraagt zal ze t wel zachter zetten maarja...DAN MOET ZE WEL THUIS ZIJN!!

superjammer dat je ook weer zo erachter komt wie je vrienden zijn. Heb ik zelf nu ook gemerkt hoor alleen heb ik nog wel vriendinnen die me steunen waarvan 1 hele goede en 1 die een borstverkleining heeft laten doen. Haar werd gezegd: sonde joh! waarom zou je ze verkleinen!

Dat zeg je toch niet tegen iemand?! Wij hebben dus wel steun aan elkaar. Helaas merk ik dat hoe goed mn vriendinnen t ook bedoelen...het al tegen hun vriend hebben gezegd, vader/moeder en sommigen vriendinnen van hun dan die ik ook een beetje ken. Dat had ik niet verwacht en zit eraan te denken om even aan te geven dat het niet de bedoeling is dat iedereen het te weten komt.

p.s. nieuwe stressfactor: mn rechterboob wil maar niet zakken! Hij is IETS zachter geworden en IETS gezakt maar in vergelijking tot mn linker scheelt het echt een hoop. Heb nu de band echt heel strak aangetrokken en t drukt nu ook hoger op de borsten dan de afgelopen dagen dus wie weet heeft mn rechter meer geduw nodig...Ik zit gewoon te hopen op de pijntjes in mn rechterborst zodat ik in iedergeval weet dat hij aan het zakken is. Of zou mn linkerboob gewoon een snelle jelle zijn? 1 ding is zeker...ik heb weer sprongen terug gedaan zodat ik zo min mogelijk me in hoef te spannen en zo min mogelijk doe met mijn rechterhand en arm (dit is mn dominante hand/ schrijfhand, dus meer ontwikkeld dus sterkere borstspier????) Zoveel factoren waaraan het kan liggen. En wachten is het enige medicijn pffff

Nou we gaan weer verder kijken naar 'The walking dead' ...vanavond langs de schoonouders zodat ik ff t huis uit ben

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.... Als die tv aanstaat voor de hond... arme hond.... Die hebben namelijk een beter gehoor dan wij mensen... Daar hoeft ze dat ding toch niet zo hard voor aan te zetten dan????

Gewoon ff vragen of ze het wat zachter wilt zetten, lijkt mij in eerste instantie ook de beste oplossing hahaha. De politie kun je altijd nog inschakelen :45:

Grappig hoe je fel kunt reageren als je je ergens aan ergert he... Hoop dat dat 'kl*teding' vannacht niet staat te brullen :)

Over je boobs: dat ze niet gelijk zakken, komt vaker voor, maar houdt het idd wel in de gaten he!

En misschien nog eens wat foto's plaatsen? ;)

Kunnen we eens mee kijken :)

En vriendinnen.... ja, je komt er op zo een momenten achter wie echte zijn en wie zich alleen maar voordoen als vriendin. Ik vind altijd dat je meer hebt aan een paar goede vriendinnen dan aan rijen 'voordoen-vriendinnen', maar heb zelf meegemaakt dat in moeilijke periodes er maar een paar overblijven.

In het begin is het jammer dat je er kwijt raakt, maar bij mij is het zo dat ik heel blij ben met de echte vriendinnen die ik overgehouden heb. Ik mis die andere mensen totaal niet meer :)

Fijne zondag bij je schoonouders!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook besloten om het niet tegen vriendinnen te zeggen. 1 omdat ze al vrij koel reageerden toen ik zei dat ik van plan om mijn borsten te vergroten en 2 ik weet zeker dat ze het tegen hun man gaan zeggen die een goed contact hebben met mijn buren en zo weet iedereen het! Het gaan wel heel moeilijk zijn om te zwijgen want ik heb het hart op de tong ;)

Gelukkig heb ik een heel lieve fb vriendin die hier ook lid is waar ik veel over de bv kan praten en op dit forum kan ik natuurlijk ook lekker kletsen over mijn plannen :)

Fijne avond nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik heel knap van je! Ik krijg absoluut steun van mn vriendinnen maar het is gewoon irritant als ik straks bekend sta om mn borsten...daar doe ik het niet voor! Ik ga het ook subtiel aan ieder apart verzoeken niet tegen iedereen te zeggen. Ik maak er een mooi verhaaltje van dat iemand het dus al tegen iedereen aan het vertellen is (wat hun dus al een beetje aan het doen zijn) Het rotte is...mn beste vriendin bedoelt het allemaal goed maar ik vind het niet prettig als vriendinnen van haar, die ik vaag ken, het allemaal weten. Dat is gewoon niet nodig!

Ik heb foto's gemaakt om de 'ongelijkheid' aan te geven...maar ik ben erachter gekomen dat OF ik aan het overdrijven ben en van iets kleins een heel probleem maak OF dat het in 1 nacht al wat meer gezakt is . Maar als jullie wel een probleem zien, geef t aub aan;)

check mn gallerij dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het zou kunnen zijn dat je voor je bv ook al een kleine afwijking had in de hoogte

en dat deze nu duidelijker/groter is geworden door de borstvergroting (was bij mij ook het geval)

misschien kan je de BeClinic even mailen om je Voor foto's op te sturen die Dr Plovier heeft gemaakt, dan kan je dat ff bekijken ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zou OOK nog kunnen er zijn zoveel factoren... ik heb wel afwijking in het borstbeen maar dat zit boven mn borsten (kleine verhoging vh bot). En het kan de spier zijn..,dat die kant sterker is...tijd zal het zeggen ik wil het nog een paar dagen afwachten voordat ik ga mailen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zo ook even je foto's bekijken.

Over vriendinnen: bij mij weet het eigenlijk niemand op dit moment, alleen mijn man en mijn allerliefste dinnetje :-)

Toen ik het haar vertelde zei ze dat ze het super knap van me vindt en heel erg leuk dat ik dit ga doen, ze is echt blij voor me! Ze moest er nog net niet om huilen hihi (dat ze zo blij voor me was, omdat ze weet hoe erg ik mijn borsten vind, zelf zegt ze dat ze me heel mooi vind zoals ik ben,super lief ook,maar dat ze helemaal achter me staat en het geweldiog voor me vindt)

Andere vriendinnen ga ikk het nu niet allemaal vertellen, ik zie wel..:-)

Hoe gaat het met je tepels?Al een goede creme gevonden zonder noten? Misschien een creme voor kloofjes tijdens de borstvoeding?En bepanthen is ook heel fijn (babybillencreme) heb ik nl ook gebruikt toen ik een wondje had op mijn tepel door het harde zuigen van mijn dochtertje tijdens de borstvoeding.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat is mss wel iets! Want ik heb een klein wondje gehad in mn tepel door de naad vd bh! Mja net auto gereden omdat ik morgen bijles moet geven en dat gaat erg moeizaam met schakelen en bochten. Dus zal tot het weekend moeten wachten en dat ik met mijn vriend de stad in kan;)

ja ene kant wil ik er heel open over zijn maar andere kant zou ik het niet leuk vinden als mensen die weer aan kennissen van hun doorvertellen. Dus ik ga dat nog subtiel brengen haha. Ik heb vandaag toch online geshopt...zon multiway jurk van supertrash alvast voor mn verjaardag. Vond er ook een op...jawel pabo.nl!! die veel goedkoper was maar dat was niet mooi afgewerkt zon smok jurkje was het en dat vind ik al niet mooi. Plus grotere kans dat zo'n goedkopere strech stof omhoog kruipt. Vond wel dat ik mezelf mocht trakteren haha.

p.s. rechterboobie nog steeds niet gezakt/of het gaat heeeuuuuuul laaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bepanthen is fijn spul daarvoor.

Ik heb dat ook dat ik het liever niet aan allemaal andere mensen ga vertellen hoor, doe ik ook niet.

Mijn moeder weet het ook nog niet (mijn vader is helaas overleden dit jaar..:-( )

Ik weet wel dat mijn vader me altijd mooi vond zoals ik ben..zo had ik ongeveer 1,5 week voor hij overleed wimperextensions laten doen, toen zei hij: staat je erg goed hoor meid, maar je bent al zo mooi van jezelf,heb je helemaal niet nodig..maar het staat je wel heel mooi hoor' , zo lief van hem..

1 zus van miuj weet het wel, zelf heeft ze c,en zij is ook niet zo van dat soort dingen, draagt bijv nooit make up en heeft vrijwel nooit parfum op (ik wel, ik ben echt van de make up, parfum, high heels etc etc)

Wat cool dat je jezelf hebt verwend met zo'n mooi jurkje!!!Super leuk!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja hoeveel je toch van elkaar kan verschillen dan he;)

Ik heb het inmiddels ook verteld en ze zeiden dat ze dat absoluut niet zouden doen (terwijl ze t dus al aan vriendjelief, schoonmoeder, andere vriendinnen hadden gezegd maar goed...) Ik heb het iig even gezegd in de hoop dat ze nu beseffen het niet aan nog meer mensen te vertellen hihi

ben met de centimeter aan de slag gegaan...onderwijdte 75cm (zoals voorheen) en bustewijdte 92cm. Dus bij verschillende maattabbellen op internet zit ik nu op een C cup.

Gemixte gevoelens...positief omdat ik dan toch toch mss op die D uitkom die ik het liefst zou willen...negatief omdat ik een beetje teleurgesteld ben hahaha ik had zo verwacht dat er een D uitkwam. Ik had me er al helemaal 'bij neergelegd' dat ik een E zou krijgen en ik vind dat mijn borsten best nog groter mogen hahahaha (maar dat kan misschien ook komen omdat ze zo strak in het vel zitten nog) Anyway ik ben PAS over mn 2 weken PO heen en er gaat nog zoveel gebeuren haha :P Maar kon het niet laten om te meten.

Ik moest het ook wel meten omdat ik van de h&m een tegoedbon kreeg van 5 euro omdat ze het verkeerde artikel hadden geleverd. Ik gelijk online natuurlijk, zit toch maar beetje thuis, bij de sale gekeken naar een bikinitop met striksluitingen voor bij mn witte broekje. Heb namelijk deze zomer mn ideale witte bikini gevonden...maar de top past natuurlijk niet meer hihi. En de bikinitop die ik online heb gevonden is maar 1,95! Heb maat 40 gekozen a.d.h.v. de maattabel van H&M (normaal 36 of 38)

Ik wil namelijk een bikinitop omdat ik in de komende maanden ergens met een vriendin naar De Zwaluwhoeve ga (spa).

Zag ook nog een aparte leuke rok voor een tientje en sja...dan denk je al gauw ooohhh dat kan best...dus morgen gelijk ff bestellen als salaris gestort is hihi

Ik laat inmiddels mn chihuahua weer uit (weegt 3 kilo) die ik dan moet optillen en 4 trappen af- en opbreng. Hij trekt ook niet aan de lijn ofzo en luistert goed, gaat prima. Mn winterjas aankrijgen duurt wat langer...gingen uit eten met ander stel die weten vd operatie. Eenmaal klaar zit ik te kloten met mn jas...vriend heeft niks door en loopt de deur al uit. Dat stel kijkt mij zo aan en ik zeg: Ja ik zie je over half uur wel he! Sjongejonge:P Hij denkt gelijk dat ik weer alles kan omdat die 2 weken voorbij zijn. Niezen blijft nog steeds erg pijnlijk voor mn linkerborst.

Moeder aan de telefoon gehad...vertelde dat ik bijna de pleisters eraf ging halen. Verteld ze me dat de oplosbare hechtingen oplossen in je weefsel?? En ik maar denken dat het met het warme water vd douche ging ofzo hhahaha ja weet ik veel! Maar vind het wel een vies idee hoor:S zit dat straks lekker in je huid nou joepie:S

Mn rechterboob zit wel hoger maar echt heel opvallend is het niet. Tepels zitten gelijk en dat vind ik belangrijker dan dat mn boobs net niet op gelijke hoogte zitten. Omdat rechts bovenin hoger zit, zit hij onder ook hoger. Dus mss toch een zakkwestie but we will see ;) Daar dus ook niet meer zo panisch om.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Primadonna,

Dus stiekem wou je toch een D-E :). Ik heb hier ook al vaak gelezen dat je het snel gewoon wordt.

En is het verschil in hoogte nog hetzelfde als vorige week?

Ik wist ook niet dat die hechtingen gewoon in je weefsel verdwenen? Klinkt zo raar :).

Wanneer moet je op controle? of is dat nu meteen?

Zo schattig dat je uw chihuahua moet dragen van de trap hihi :).

Ben je nog lang thuis of moet je bijna weer werken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hejhej lindi!

Dinsdag de pleisters eraf gehaald zitten er per litteken 2 plakstrips onder. Maar alles was al geheeld/verdwenen qua hechtingen. Dus nu silliconen plakstrips erop. Om de 2 dagen vervangen of als ze eerder loslaten. Mn moeder heeft ze gister gezien en zag niet eens dat die silliconen strips erop zaten hehe;)

Ik lig inmiddels weer in BED!! haaaaaaleeeluuujaaaa! Ik lig op mijn zij maar ben er nog wel klein beetje voorzichtig mee. Mn borsten zijn gedeeltelijk overgevoelig, gedeeltelijk gevoelloos.

Ja ze staan nog steeds ongelijk. Maar omdat je er zelf zo mee bezig bent, valt het erg op. Vandaag besloten om tegen geen een vriendin dit te zeggen...kijken of hun het opvalt. Anders krijg ik geen goed beeld of het nu zo opvalt of niet. Het scheelt misschien 1 vingerdikte qua hoogte maar ik voel zelf bovenin het verschil goed. Linkerborst loopt mooi over terwijl rechts de push-up gevoel/rand vd silliconen bijna voel.

Ik ben morgen 3 weken PO en bij 6 tot 8 weken mag je op controle komen.

Ik wilde deze week al gaan werken puur om financiële redenen. Maar na een aantal mensen gesproken te hebben, heb ik hun raad maar opgevolgd en de 3e week ook thuis gebleven. Volgende week ga ik weer aan het werk maar dit is 12 uur verdeeld over maandag, dinsdag en donderdag. Dus ik kan het enigsinds nog opbouwen. De week erop wil ik ook weer gaan invallen (ben juf) maar dat vond ik in de 4 weken met de kliniekbh niet verantwoordelijk voor mezelf en de kinderen. STEL dat er wat gebeurt en ik moet ingrijpen...

Maar alles bij elkaar genomen gaat het goed. Autorijden gaat prima ook. Heb 2 bandeaubh's en een sportbh om de eerste dagen te dragen, totdat ik met een vriendin 2 normale bh's heb gehaald. Ik weet dat je daar niet te gek mee moet gaan doen. Dus ik neem een zwarte en misschien een balconet voor de strapless topjes. Dan weer even wat weken wachten om te kijken of ze nog groeien.

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die weet waar je goede nipple covers / tepel stickers kunt halen? Ik heb een jurkje gekregen voor mn b-day met open rug. Dus wil er geen bh onder doen maar niemand hoeft te zien dat ik het koud heb hahahah

die silliconen dingen geloof ik niet echt...die je dan kunt wassen en weer kunt gebruiken. Heb zoiets al eens gehad maar dan in bh vorm en als ik het warm had, plakten ze al niet meer aan mn titties...

winkel of webshop maakt niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GESLAAGD! (buiten te dure top en jurk natuurlijk...(A) ) 2 bh's gekocht. Gewoon zwart t-shirt en strapless bh. 80C en 80D. Wow zo happy nu he:D:D Er zit wel een cupmaat verschil tussen maar bij de strapless zag de C er zo klein uit...bedekte niet zoveel. Dus eerst met de cijfertjes geknoeid maar toch maar cup groter gepakt. Past gewoon goed! Dus ik denk dat het t model is? Maargoed hoe verder ik ben, hoe beter ik mn nieuwe maten ga kennen;)

ALVAST FIJN WEEKEND DAMES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.