Ga naar inhoud

Duffy89 : 19 november 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Duffy,

Ik wilde je even laten weten dat ik 12-11-2012 geopereerd ben door dr. van Onselen in het ACCZ in Bochelt. Nu een paar dagen later voel ik me best oke. Ik zal je ff als vriend toevoegen. Kun je mijn verhalen lezen en de eerste foto's bekijken.

Succes met je laatste dagen voor de operatie en veel sterkte maandag! Ik weet hoe spannend het allemaal is.

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

allereerst bedankt voor lieve berichtjes en reactie's!

Zenna, hoe is het met je?

En Fendi veel succes en sterkte!!

Mijn operatie gister is goed verlopen. Ik moest om 9 uur aanwezig zijn en ik was om tien u aan de beurt. Om twaalf uur zat ik al aangekleed op bed, ik had gegeten, en geplast. Nog even wachten op Dr. van Onselen en om half 2 was ik al onderweg naar huis. Ik voelde me direct na de operatie vrij goed. Ik was totaal niet misselijk, en had weinig pijn. Lieve mensen in Bochelt wouden mij van alle kanten ondersteunen maar ik voelde me goed. Op de terugweg werd de pijn erger, de rit van 2 uur vond ik vervelend omdat ik elk hobbeltje in de weg in mijn borst voelde. Vanacht paar uurjtes geslapen, en veel pijn. Ook vandaag heb ik heel veel last. ik kon niet zelf opstaan, naar de wc, helemaal niets. Ik heb het nogal onderschat geloof ik.. Ik heb de bh nog niet uit gehad dus over het resulaat kan ik nog weinig zeggen, zo met de bh ben ik tevreden iig :)

Die bh en ik worden geen vriendjes trouwens.. en die band is ook een verschrikkelijk rotding. ik ben onder mijn okels en op mijn rug blauw omdat de band en de bh zo insnijden.. is dit normaal?? Ik wil eigelijk een hempje aan doen onder de bh, helpt dit wat?? ik ben bang dat het net zo is als met hoge hakken, zolang je ze aan houd is het uit te houden, maar doe je ze eenmaal uit, krijg je ze niet meer aan..is dit met de bh ook zo??

Liefs duffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duffy

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! :D

blauw op je rug??

ik zou morgen toch even bellen met accz of dit wel oke is..

Oke is dat zeker niet..... Zit die bh zo ontieglijk strak??? Je mag er een hemdje onder aan trekken hoor, dat heeft al menige meid geholpen!

Onder je oksels, over die band, kun je sokken trekken. Je snijd dan de 'neus' van je sokken af en schuift ze dan over de band, tot onder je oksel ;) Zo schuurt ie minder!

Een goed herstel! En hoe is het met de pijn? Heb je een goed pijnmedicatieschema?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je borsten!

Ik ben vandaag 8 dagen PO. Ben ook door van Onselen geopereerd....

Mijn ervaring is dat de tweede en derde dag het zwaarst zijn. Daarna word het alleen maar beter! FF doorbijten dus en je medicatie op tijd innemen.

Bij mij zat de BH ook zooooo strak! En die band IDD. Ik heb de kliniekbh Alleen snachts aan en voor overdag heb ik een andere sportBH gekocht. Dit mag officieel niet maar ik kreeg ook blauwe plekken (niet op mijn rug maar onder mijn oksels). Ik heb de klnikiekbh ook bij de bandjes lossen gezet en dit scheelde ook iets. De eerste dagen heb ik er een hempje onder gedragen en dit scheelde wel iets. Als de BH een keer gewassen is is hij ook wat minder ruw! Sinds gister (7 dagen PO) merk ik dat ik al wat minder zwelling in mijn borsten heb. Ook houd ik minder vocht vast op mijn buik. Hierdoor zit de BH om mijn middel ook wat minder strak. Dit maakt alles allemaal wat dragelijker! En ja die band. Het is idd een marteltuig! De top van BB om er een sok om te doen helpt ook weer iets. Ik heb een witte band gekregen en draag zelf veel donkere kleding. heb daarom een zwarte sok erom heen gedaan waardoor hij ook minder op valt!

Al met al ff doorbijten dus en de tips (sok, hempje) om het een beetje dragelijker te maken. Voor de blauwe plekken op je rug wel ff ACCZ bellen want dat lijkt me wel erg heftig!

Succes met je herstel, elke dag is er weer 1 met minder pijn!!!!!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen...

even een berichtje van mij... het valt me allemaal ontzettend zwaar... ik heb de pijn zo erg onderschat.. ik heb respect voor elke vrouw die dit heeft gedaan!! Ik vraag me alleen af of het bij mij niet extreem veel pijn doet... Het is per persoon natuurlijk verschillend, maar ik heb hier op het forum niet zoiets gelezen. Ik kan bijv niet naar de wc. Wel om te plassen, maar niet voor de grote boodschap, omdat ik geen druk kan zetten. Herkennen jullie dit? Zonet gewassen door mijn moeder.. Nou om te janken wat een ellende!! Is dit herkenbaar?? Ik hoop het.. Niet dat ik jullie dit gun maar dan hoef ik me daar niet zoveel zorgen om te maken.. en na hoe lang kan ik weer gewoon naar de wc, zelf douchen en wandelen???

BB... ik heb gebeld met de kliniek.. ik mag niks anders gebruiken dan de celebrex... maar aangezien ik daar niet tegen kan.. moet ik het maar met paracetamol doen denk ik....

Liefs..Duffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jee wat vervelend! En kunnen ze je dan geen ander alternatief geven omdat je niet tegen die celebrex kan?? Het moet toch niet nodig zijn om zoveel (onnodig extra) pijn te hebben??

Ik ken iemand uit mijn omgeving die het ook zo erg had hoor, kon ook niet naar de wc enzo...

Bij mij viel het allemaal heel erg mee met de pijn wat ik zelf nooit had verwacht maar ik lees hier toch bij de meeste meiden dat de eerste 3 dagen toch echt wel de ergste zijn!

Dus zou je zeggen dat het vanaf morgen allemaal steeds ietsje beter zou moeten gaan.

Maar alleen met paracetamol vind ik toch wel erg weinig als je zoveel pijn hebt.

Hoop echt dat je je snel wat beter voelt meid en dat je nog een andere pijnstiller erbij kan krijgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik lees je verslag nu en vind het erg vervelend voor je!

Hopelijk trekt de pijn snel weg... (Ik heb nog geen ervaring, ik moet nog een afspraak maken bij ACCZ)

Heel veel sterkte!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk dat je niks anders mag hebben!!!!! Je moet het gewoon via je huisarts regelen. Niks aantrekken van de kliniek, het is ronduit belachelijk dat je dan maar pijn moet hebben als je de celebrex niet kunt verdragen.

Bel je huisarts en vraag voor tramadol!!! En dan stuur je me even een pb, nadat je er 1 genomen hebt!!! Doen hoor, want het is niet normaal dat ze je dan maar pijn laten lijden!! Achterlijke nachtegalen zijn het!

En ladyN, ik zou me nog eens bedenken of je nog wel naar ACCZ moet gaan, als ze je daar zoveel pijn laten lijden!!!

Sterkte Duffy!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Duffy,

Je mag toch ook ongeveer 5 dagen na je operatie ibuprofen slikken ipv celebrex?

Is toch niet nodig om zoveel pijn te hebben..

we leven niet meer in de Middeleeuwen..

het moet een bijzondere ervaring zijn geen nachtmerrie..

idd zoals BB zegt jouw huisarts bellen..

succes!!

X lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh Duffy, ik weet hoe je je voelt meid! Hier precies hetzelfde! Ook alleen pijnstilling mbh paracetamol. Normaal als ik pijn heb helpt bij mij paracetamol niet echt, en daarom neem ik normaal ibuprofen. Maar aangezien die je bloed verdunnen mag ik die nu niet. Dus ik slik wel braaf om de 6 uur paracetamol maar of t effect heeft? Ik geloof er niks van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!!!

BB bedankt voor de tip!!! inmiddels begonnen met tramadol en heb heerlijk geslapen vanacht daarmee!! Echt heerlijk om eens een nacht door te slapen. De pijn begint ook af te zakken. Het word allemaal wat makkelijker nu... Alleen met opstaan/gaan liggen en dat soort bewegingen doet het nog behoorlijk zeer. Dat zal de spierpijn zijn denk ik. En soms voelt het alsof de hechting er elk moment uit kan springen. Ik hou mijn bovenarmen naast mijn lichaam, en til niks zwaarders dan een glas drinken. Als de die pijn voelt bij opstaan of gaan liggen, is dit normaal, of wil dit zeggen dat ik te ver ga? Ben zo bang voor draaien, of kapsel... Hoe hebben julllie dit ervaren? Wat kun je wel en niet doen?

Zoals vandaag heb ik een beetje achterthuis heen en weer gelopen (na 5min had ik het gevoel dat mijn bh op knappen stond), gedouchd, dat soort dingen, kan dit of is dit te??

Ik heb foto 's , nu nog ff kijken hoe ik dat ga plaatsen hier haha..

Fijne avond iedereen!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohh mijn god, ik ben zooooo bang als ik al die verhalen lees... niks kunnen, en het leven gaat zoooooooooooooo door hier met twee kinderen.. pfff.. sterkte duffy met het herstel en goed te horen dat je je al wat beter voelt. hoe kom je aan de tramadol? via huisarts? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat die tramadol goed geholpen heeft Duffy!!

Over wat je gedaan hebt: wat achter het huis lopen en douchen: dat is geen probleem, zolang je ellebogen niet hoger komen dan je schouders :)

Dat je bh op 'knappen' staat na dit soort activiteiten, is omdat er zich wondvocht vormt. Dit is niet erg, want wordt daarna weer afgevoerd door de lymfeklieren :)

Succes :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duffy,

Ik vind het zo erg voor je dat je zoveel pijn gehad hebt en dat het ACCZ niet iets anders wilde regelen behalve Celebrex! Gelukkig kwam BB met een goede tip en heeft de andere medicatie wel geholpen.

Ik ben zelf ook door het ACCZ geholpen en heb geen nare ervaringen met ze maar ik kon dan ook goed tegen de Celebrex. Echt wel schandalig dat ze je dus onnodig pijn laten lijden!

1. Je vroeg of het niet kunnen poepen normaal is. Ik heb je er niet meer over gehoord dus denk en hoop dat het probleem voor je opgelost is. ik herken het wel hoor! Ik kon de eerste dagen ook niet poepen omdat de druk dan opvoerde bij de borsten. Na 3 dagen ging het al stukken beter! Veel drinken en vezels eten zodat het soepel blijft in de darmen.

2. De pijn bij het opstaan en gaan liggen heb ik nu 14 dagen PO ook nog wel iets. Vooral het opstaan is nog steeds geen pretje. De pijn is inmiddels wel al stukke minder maar de hele rug en met name mijn schouders zijn zo stijf s ochtends dat ik echt wel ff nodig heb om op gang te komen! ik merk wel verbetering elke dag weer!

3. Dat wandelen na 5 minuten al vermoeiend is en het gevoel dat je borsten uit elkaar knappen herken ik ook. Ik heb echt het gevoel dat de conditie weer vanaf 0 opgebouwd moet worden. inmiddels 14 dagen later is dit al wel enorm verbeterd! Ik heb er alweer 3 werkdagen opzitten. Het laatste uurtje van een dienst merk ik dat mijn borsten '' moe'' zijn. De BH knelt dan weer meer.

Conclusie is wel dat het elke dag een beetje beter gaat. Geduld is een schone zaak! Wel elke dag ff wandelen maar zodra je merkt dat het teveel is ook echt stoppen!

Succes met herstellen, en ik hoop dat je over een paar daagjes kan zeggen dat het elke dag weer beter gaat!

xxx Valentijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.