Ga naar inhoud

jonkja : 2 september 2009 : Dr. Koeijers : Velthuis Kliniek


Gast jonkja

Aanbevolen berichten

:D Hoi,

Ik zal me even voorstellen. Na heel lang wikken en wegen heb ik een paar maanden geleden de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor een consult bij de Velthuis kliniek. Ik heb mijn 3 kindertjes in totaal 2 jaar aan de borst gehad en ze waren echt opgegeten. Ik had een volle D en wat overbleef was een hele zielige slappe B.

Tijdens het consult was het al vrij snel duidelijk dat ik er voor zou gaan en heb vrij snel daarna een afspraak gemaakt voor de operatie. Al met al zat daar nog geen anderhalve maand tussen. Inmiddels ben ik 3 dagen geleden geopereerd. Heb wel wat last, ben redelijke invalide, maar dolblij! Ik heb nog niet goed gekeken hoe het er nu uitziet, maar ik heb het idee dat het hele boeltje nog behoorlijk hoog zit en dat het nog echt moet dalen. Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar zodra ik die heb dan plaats ik ze. Het uiteindelijk resultaat zal een volle C, kleine D worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Gefeliciteerd met je BV!

Leuk om te lezen dat je blij bent ze en dat het goed gegaan is.

Ze zitten idd behoorlijk hoog in het begin maar dat gaat best snel hoor, dat indalen!

Succes met je herstel verder!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jonkja!

Ik heb net 'n berichtje geplaatst op je topic bij bf.nl haha ;) Maar dit forum is mooier he ;)

Nogmaals, ze zullen gaan zakken hoor, dat lees je overal :).

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 dagen geleden geopereerd en heb zojuist de moed gehad om eens in de spiegel te kijken zonder bh. Nou... dat viel wel een beetje tegen zeg! Ze zitten nog steeds heel erg hoog en onder aan zit helemaal niets. Nog steeds mijn eigen slappe borst, ontstaan door 3 zwangerschappen en 2 jaar borstvoeding! Ik besef dat het nog maar heel erg kort geleden is, maar komt dit ooit goed??? Of blijf ik van die hangers houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid,

Ik weet niet of je mijn foto's hebt gezien.

Ook mijn borsten zaten de eerste dagen onder mijn kin maar dat zakte al vrij snel.

Nu na drie maanden zitten ze keurig waar ze moeten zitten en hangt er niks meer.

Na 3 dagen kan je er echt nog niks van zeggen.

Ff doorbijten.

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben ook geopereerd door Dr. Koeijers en na drie dagen kun je echt nog helemaal niets zeggen over de uiteindelijke vorm hoor! Je zult echt een week of 6 geduld moeten hebben. Ook bij mij moet er nog heel wat zwelling verdwijnen en moet de boel nog zakken ook. Was vorige week bij de kliniek om de hechtingen te laten verwijderen en heb ernaar gevraagd. Is heel normaal en absoluut niet iets om je zorgen over te maken. Mijn operatie is inmiddels 17 dagen geleden en ik ben er ook nog niet! Maar geloof me, ze worden iedere dag mooier! Ik heb overigens bijna hetzelfde als jij! Ook Dual Plane maar dan 375 cc!

Niet de moed verliezen hoor, het komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geeft me wel een beetje moed. Hadden jullie ook dat er onderaan helemaal niets zat, behalve je eigen borst? Want dat is eigenlijk waar ik het me het meeste zorgen over maak. Dat ze daar zo plat en slap zullen blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geeft me wel een beetje moed. Hadden jullie ook dat er onderaan helemaal niets zat, behalve je eigen borst? Want dat is eigenlijk waar ik het me het meeste zorgen over maak. Dat ze daar zo plat en slap zullen blijven...

Hoi Jonka,

Proficiat met je nieuwe borsten!! Ik had dat niet dus ik kan me ook niet zo goed een voorstelling maken wat je bedoelt maar de protheses moeten nog indalen ofwel zakken dus waarschijnlijk komt het helemaal goed en heb je over een paar weken prachtige boobies! Waarom maak je anders geen foto die je hier kan laten zien, dan kunnen we beter inschatten hoe het er nu uitziet.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geeft me wel een beetje moed. Hadden jullie ook dat er onderaan helemaal niets zat, behalve je eigen borst? Want dat is eigenlijk waar ik het me het meeste zorgen over maak. Dat ze daar zo plat en slap zullen blijven...

Ik snap ook niet wat hier je hiermee bedoelt.

Ook ik vrees dat ik een foto nodig heb om te snappen wat je bedoelt.

Bedoel je dat je borsten nog steeds hangen oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dan, na al deze bemoedigende berichten :147: :147: nogmaals naar een spiegel gelopen. Het is vandaag dag 4. En hoera! Ze zakken al een beetje en onderin komt ook wat vulling. Ik kon me al niet voorstellen dat mijn pc een inschattingsfout zou hebben gemaakt. Ik denk dat het uiteindelijk inderdaad allemaal wel goed zal komen. Ik had me er al op ingesteld dat ik echt niet 2 prachtige pronte dames zou krijgen (ben tenslotte geen 18 meer). Alles wat meer is dan het was is meegenomen! Ik heb een link naar mijn foto's in mijn profiel gezet. Nogmaals dank voor jullie support!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb je foto's gezien hoor.

Het probleem is me duidelijk.............. ze zitten nog onder je kin ;)

Die gaan nog een heel eind zakken, je hebt mijn eerste foto's ook gezien toch. Kijk eens over een weekje of twee dan zul je zien dat ze al een heel eind gezakt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Jeetje, ze zitten inderdaad erg hoog, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar zoals ze hier al zeggen, ze gaan nog zoveel zakken, komt helemaal goed!

Ik heb nou zoiets van 'stop er maar mee hoor' met het zakken dan haha. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Tnx voor je linkje.

Nou zie ik wat je bedoelde,

idd klopt maak je niet te druk

komt allemaal goed.

In Begin zijn ze bijna altijd lelijk daarna worden ze mooie prachtige meloentjes.. :rolleyes:

Toeteletoet Meloentje

Ja, ik ben daar nu ook wel zekerder van door alle peptalks die ik heb ontvangen! Ik kijk nu iedere dag en ze veranderen! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb nieuwe foto's! :blush:

Laatste nieuws: Ze dalen nog steeds! En het allermooiste is dat het onderste gedeelte van mijn borst (waar dus nog geen prothese zit) wordt opgetild! Je kan gewoon tussen borst en ribbenkast doorkijken. Dit biedt mooie perspectieven! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste nieuws: Ze dalen nog steeds! En het allermooiste is dat het onderste gedeelte van mijn borst (waar dus nog geen prothese zit) wordt opgetild! Je kan gewoon tussen borst en ribbenkast doorkijken. Dit biedt mooie perspectieven! :43:

Nu word ik weer nieuwsgierig hoor hahaha!! Mag ik je linkje, zodat ik het wonder kan aanschouwen ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

ik ben inmiddels ruim 5 maanden PO en mijn borsten worden nog steeds steeds mooier.

de mijne waren vanaf het begin al mooi moet ik zeggen, maar ze worden elke keer mooier.......en ze schudden al zo lekker.

zo worden steeds zachter........erg lekker.....

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels een foto toegevoegd en ik dacht dat ik die ingesteld had als mijn nieuwe profielfoto, maar lijkt niet zo te zijn.

jammer, anders hadden jullie een foto van mijn boobies kunnen zien.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels een foto toegevoegd en ik dacht dat ik die ingesteld had als mijn nieuwe profielfoto, maar lijkt niet zo te zijn.

jammer, anders hadden jullie een foto van mijn boobies kunnen zien.

liefs, amidi

Jahoor Amidi, ik zie em, mooi! dat er onder is dat een wit shirtje ofoz? Ziet er netjes uit iig

gr Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey passie,

ja, dat een wit truitje wat ik snel even naar beneden had gedaan.

mijn borsten zijn nog een beetje gestreept van alle verschillende bikini's en topjes die ik aan heb gehad in de zon.

en als ik onder de zonnebank lig dek ik mijn borsten af met een handdoekje, dus ik ben net een indiaan, met mijn gestreepte borsten.......:-)

mijn borsten zijn al zo lekker zacht, jammer dat je dat niet kunt zien op een foto.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi jonkja

had ook even gespiekt bij je foto's, zag dat je 380 cc hebt gekregen, dual plane. omdat ik zelf ook 395 cc geadviseerd heb gekregen, wel voor de spier, maar alla, het komt toch in de buurt. kan me voorstellen dat je er in het begin een beetje moedeloos van was, het is een heel volume en dat zit dan allemaal zo hoog!! na 2 weken ziet het er van de voorkant al erg goed uit, van de zijkant blijft het nog wel even onnatuurlijk ogen, maar je kunt wel al heel goed zien dat je een hele mooie volle borst gaat krijgen! ben benieuwd naar je vorderingen. leuk om weer iemand te zien met een vergelijkbaar aantal cc's, al zegt dat natuurlijk ook maar een beetje, vorm prothese is minstens van evengroot belang voor t resultaat, ik krijg een heel ander type.

gr. en nog lang niet de moed opgeven!!

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.