Ga naar inhoud

welk merk prothese?


xbeyondx

Aanbevolen berichten

hey, ben nieuw hier en weet niet of het hier goed staat maar ik had dus een vraagje.

ik wil binnenkort een borstvergroting ondergaan en heb keuze uit 2 klinieken. de een werkt met alleen maar mentor, en de andere werkt met eurosilicone en mentor en op de site stond ook mcghan. maar weet dit dus niet zeker omdat toen ik belde ze alleen zei dat ze eurosilicone en mentor hadden.

nu allemaal verschillende soorten, en toch ging ik me afvragen, wat is nou de beste? ik ga sowieso nog op consult, maar wil dan wel voorbereid erheen gaan. en dat ik zelf er ook over kan beginnen dat ik liever die wil omdat dit, snappen jullie?

groetjes melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze alleen de goedkopere vertellen, maar je kan aan de pc vragen met welke hij kan werken, maar dat kan dan volgens mij 1000 euro duurder zijn.

Mja hij kan moeilijk zeggen, bv mijn pc dan, ik doe voor 2700 euro een vergroting met eurosilicone, maar als je zogezegde betere wilt wordt het 1000 euro meer, dan zou je schrik kunnen krijgen en mja :s niemand zou nog de goedkope nemen, maar als je zelf achter 'betere' zou vragen zal hij wel wat willen uitleggen

heb zelf eurosilicone

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Welke implantaten beter zijn, daar zijn de meningen over verdeeld.

Mentor en Natrelle (heette vroeger McGhan) zijn de merken die in Amerika goedgekeurd zijn door de FDA. Deze zijn dus sowieso door een hele strenge keuring gegaan.

Eurosilicone schijnt ook geen slecht merk te zijn, de fabriek staat in Frankrijk, en zij produceren al meer dan 20 jaar implantaten. Nooit iets slechts over gehoord.

Ik heb zelf op safe gespeeld, voor hoever dat kan natuurlijk, en gekozen voor Mentor, omdat deze dus door de FDA approved zijn.

De mentor en natrelle zijn ook iets duurder dan de rest.

Succes met nadenken, en bedenk dat de pc goed zal praten over de merken die hij gebruikt!

Zoek ook op google naar recensies ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, op de site van de kliniek (waar ze mcghan, mentor en euro hebben) staat dat alle silicone die hun gebruikt zijn ook getest zijn in amerika.

en ik was gaan kijken voor recensies en vind alleen maar goede dingen over de euro silicone, en geen over mentor? vind alleen maar slechte. misschien dat ik niet goed google ofzo?

en ik ga zeker extra vragen voor gewoon goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoek gewoon op, ik heb die keuze aan mn pc gelaten, zie wel dat je zeker een bewijs en de kaartjes van de siliconen meekrijgt!!!

je leest nu overal in het nieuws dat er gefoefeld wordt en goedkopere gegeven worden als iemand duurder vraagt, weet natuurlijk wel niet bij welke pc's dit is.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1491181/2012/08/25/Vrouwen-in-Nederland-kregen-verkeerde-borstimplantaten.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.