Ga naar inhoud

klachten siliconen forum


maja wendy

Aanbevolen berichten

Ladies,ik wordt 15 oktober geopereerd door dr plovier.

nu werd ik gister door iemand op siliconen klachten forum gewezen,en verklaarde me voor gek,nog aan borsten te beginnen.

Ik heb alles gelezen en volgens die site,krijgt iedereen met implantaten vroeg of laat gezondheids problemen,ik ben er toch wel een beetje bang van geworden.

Is dit nu zwaar overdreven of zit er een kern van waarheid in????

wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies,ik wordt 15 oktober geopereerd door dr plovier.

nu werd ik gister door iemand op siliconen klachten forum gewezen,en verklaarde me voor gek,nog aan borsten te beginnen.

Ik heb alles gelezen en volgens die site,krijgt iedereen met implantaten vroeg of laat gezondheids problemen,ik ben er toch wel een beetje bang van geworden.

Is dit nu zwaar overdreven of zit er een kern van waarheid in????

wendy

oooh dit is zooo persoonlijk, en zo discutabel.

Of er een kern van waarheid inzit? Ja, dat denk ik wel. In welke mate....? Geen idee :17:

Hier staan wat meer antwoorden ....:

http://www.borstenforum.com/topic/1483-meldpunt-klachten-siliconen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwaar overdreven! Het is goed dat zo'n klachtenforum bestaat maar ik geloof dat iedereen hier op het forum haar beslissing om een borstvergroting met siliconen te laten uitvoeren heel weloverdacht neemt. Ik kan me toch wel kwaad maken dat iemand van zo'n klachtenforum hier zich met mensen gaat lopen bemoeien :77: .

Ik geloof best dat siliconen bepaalde risico's kunnen geven, maar dat geldt voor alles wat niet in je lichaam thuishoort dus ook kunststof hartkleppen, knie en heupprotheses, zelfs vullingen in je kiezen! Om nog maar te zwijgen van alles wat je eet en drinkt, daar is zo nu en dan toch ook zoveel over te doen. Van leven ga je dood dus heb dan maar zo'n leuk mogelijk leven! En ik heb al 25 jaar siliconen en ben zo gezond als een vis :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zwaar overtrokken , mvr van klachten forum heeft hier ook een tijdje gezeten en was bewust mensen aan het demotiveren .

Natuurlijk zijn er wel gegronde klachten vooral met de pips .

Ik geloof wel in de techniek van nu , alles is verbeterd ook de siliconen.

Met alles lopen we risico's vooral met wat we tegenwoordig eten.

Het is ook goed om op de hoogte te zijn van risico's .

Ben zelf iemand die snel ziek is en wat zwak van gestel is .

Heb ook lang last van de narcose gehad ... maar nu alles genezen is niets aan het handje .

Plus geestelijk heeft het me vreselijk goed gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er ook vanalles gelezen. Ik wilde ook de anti-siliconen groep de kans geven om mijn gedachten te veranderen. Nou dat is ze niet gelukt.

Tuurlijk zal er wel het een en ander mis zijn. Nu las ik ook in het nieuws dat artsen goedkope implantaten hebben geplaatst terwijl ze duurdere beloofd hadden.

http://www.nu.nl/binnenland/2892852/vrouwen-kregen-verkeerde-borstimplantaten.html

En ik geloof ook echt wel dat ze iets zweten. Maar ook dat dat per prothesemerk verschilt. Daarom heb ik daar ook wel mijn voorkeur naar merk. Maar als iemand ziek wordt... hoe weten ze zo zeker dat het door de implantaten komt? waren ze dan niet ziek geworden als ze die niet hadden gehad? ik geloof daar persoonlijk niet zo in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij alles zijn er mensen die voor en tegen zijn.

Ik heb dit klachtenforum nog nooit bezocht, ten eerste wist ik niet dat het bestaat voor mijn bv, en nu ga ik er bewust niet naartie, omdat ik weet dat ik mezelf toch slecht ga beginnen voelen daardoor.

Bij roken krijg je vroeg of laat ook problemen, hoeveel gaan er daar ook niet gewoon mee door?

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het grote verschil met roken is dat daar (meerdere) wetenschappelijke bewijzen voor zijn dat het heel erg slecht voor je is.

Voor siliconen boobs niet.

Daarbij is alcohol eigenlijk ook een harddrug die sociaal geaccepteerd is.

(maar wel lekker op zn tijd :51: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, internet staat vol met hele, halve en onwaarheden..... Wie van jullie heeft kids? Bezoek eens wat sites die gaan over bijvoorbeeld inentingen, vooral die die fel tegen zijn. De schrik slaat je om het hart; je kind wordt er op z'n minst autistisch van en in het slechtste geval gaat het dood! Ik heb mijn kinderen allemaal laten inenten...en ze zijn nog helemaal normaal! (nouja?!?). Ook zijn er sites die ingaan op de gevaren van mobiele telefonie (straling) en wat dat met je hersens doet. Hebben jullie je mobieltje, je draadloze internet en de magnetron al weggegooid? Ik vertrouw strenge toelatingseisen en -testen, overheidsregels en toezicht. Je moet ergens van uitgaan in het leven. .Als het echt slecht was zou het volgens mij allang verboden zijn. Het is maar een mening...iedereen moet doen wat die zelf het beste vindt. Maar laat je niet gek maken door al die sites!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.