Ga naar inhoud

grote maten bh vraag


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben uitgekomen op 70 E, wat dus groot lijkt maar het niet is.

Ik heb mn 'eerste' bh aan, een zebraprint maar zonder dikke padding of push up.

Ik lijk een gewone b/c te hebben in kleding, zeker als deze niet van een dunne stof is.

Ik heb gezocht naar wat dikkere bh's maar vond deze niet in mijn maat, weet iemand waar je goede bhs kan kopen met wat vulsel ook ofzo?

Ik wil (en mag geen) bh dragen met dikke push up zonder 'kommetje' om de borst in te doen.

Zo echt push ups als vroeger zouden mn borsten vervormen :s

in de hunkemoller had ik 1 zwarte bh gezien die een cup groter maakte en een 'kommetje' zodat mn borst er gewoon in kon rusten maar die stond niet mooi.

Kan iemand helpen? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je met kommetje?

Ik heb net een bh gekocht in hunkemoller, een zwarte 70E. Lijkt inderdaad een grote C/kleine D.Maar dat is precies wat ik gevraagd had, dus ik vind het niet zo erg. Ik koop wel elke bh voorgevormd, dan lijken ze ook al iets meer vind ik. Het hangt ook erg van je kledij af, hoe groot je borsten lijken. In het 1 kleedje lijkt het een C, in het andere ziet het er effectief een grote D uit..

Ik ben benieuwd naar reacties, want ik zou het zelf niet weten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Raibabe,

Hier hebben ze leuke bh's voor grotere , heb er laatst 3 gekocht hier een een bikini top

en de verzendkosten zijn gratis

http://www.lace-lingerie.nl/catalog?brand=freya&size_exact=70E&section=&category=&color=&sortby=

Of anders hier:

http://www.grote-cupmaten.nl/Cupmaat-E/Cupmaat-70-E

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een kommetje bedoel ik, dat je borst er mooi inpast, normaal als je push up denkt, is dat toch zo een rare vorm, en moet ge u borst daar opleggen, indrukken, insteken

en dat mag niet want dan vervormt de prothese, maar ik wil niet een jaar wachten, want hoe het nu is :s heb ik ook geen spleet te tonen.

En de borsten mogen wel naar elkaar toe gedrukt worden, want de sportbh deed dat toch ook :s

en daarom zoek ik een bh met zo push up langs de zijkant, zo push ups die je vind voor maten B en C :s

danku ^^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou de wonderbra eens moeten proberen!! De cup is dan aan de zijkant hoger en deze duwt je borsten verder naar elkaar toe!

Ook de sapph doet dit wat, maar minder dan de wonderbra!

Kijk maar eens in de galerij, die zwarte die ik aan heb! Dat is een wonderbra en dan kun je je borsten mooi naar elkaar toe trekken en blijven ze zo zitten ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Raibabe,

Als je je boobs naar elkaar toe wil hebben dan dien je te kijken naar bh's

waarbij er maar een klein stuk ruimte zit tussen de borsten en hoog aan de zijkanten.

Mmm hoe leg ik dat duidelijk uit..

Meestal zit er nog een flink stuk stof tussen dus -> beugel, stuk stof, beugel

de beugels dienen tegen elkaar aan te staan aan de binnenkant tussen de borsten.

Dus meestal is het zo bij een bh:

\ / \ /

\___/ \___/

Maar wat je moet hebben is dit:

\ / \ /

\___/ \___/

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wonderbra is van het merk 'wonderbra' :) Het heet zo :D

Die bh duwt van de zijkant je borsten iets verder naar het midden toe!

Heb je mijn foto van die zwarte bh bekeken?? Dan zie je wat ik bedoel!

Hoi Raibabe,

Als je je boobs naar elkaar toe wil hebben dan dien je te kijken naar bh's

waarbij er maar een klein stuk ruimte zit tussen de borsten en hoog aan de zijkanten.

Mmm hoe leg ik dat duidelijk uit..

Meestal zit er nog een flink stuk stof tussen dus -> beugel, stuk stof, beugel

de beugels dienen tegen elkaar aan te staan aan de binnenkant tussen de borsten.

Dus meestal is het zo bij een bh:

\ / \ /

\___/ \___/

Maar wat je moet hebben is dit:

\ / \ /

\___/ \___/

X

Uhm, volgens mij moet je dit hebben ;)

\ /

\___ /\___/

Dus aan de zijkanten hoge cup, in het midden dicht bij elkaar (dus geen breed tussenstuk) en niet te hoog :)

Niet om flauw te doen he, tijgertje, maar om het plaatje iets beter te visualiseren, anders liggen ze echt in een kom hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha danku meisjes XD

en best_boobie, geen idee hoe ik naar je foto's kan kijken :s niet via je profiel

en als ik naar galerij ga en je naam intik vindt het geen resultaat :P

echt danku, ik zocht op het internet, kwam bijna uitsluitend op nederlandse sites terecht, maar die bh's zijn meteen wat duurder, niet dat dat erg is.

Maar ik wou ze echt toch bij elkaar ^^ en op die fotos stond nooit hoe de binnenkant van die bh eruit ziet ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.