Jump to content

Gekneusde rib ?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben begin juni voor de tweede x geopereerd en alles is nu goed maar heb een erg gekneusd gevoel aan mn rib onder mn rechterborst, herkent iemand dit? Weet niet zeker of t vd buikspieroefeningen komt want t zit daarvoor denk ik net te hoog.

Groetjes Kim

Hallo allemaal,

Ik ben begin juni voor de tweede x geopereerd en alles is nu goed maar heb een erg gekneusd gevoel aan mn rib onder mn rechterborst, herkent iemand dit? Weet niet zeker of t vd buikspieroefeningen komt want t zit daarvoor denk ik net te hoog.

Groetjes Kim

En dat gevoel heb je al vanaf begin juni.. of is het iets van de laatste tijd?

(heb je vraag trouwens verplaatst naar het vragenhoekje ipv bij de operatieverslagen ;) )

Dat gekneusde rib gevoel klinkt bekend zo vlak na de operatie....

Misschien ook daadwerkelijk gekneusd?

Maar dan zou het nu toch wel al lang en breed weg aan het trekken moeten zijn.

Maar als het iets is, wat nu vrij recent pas is op komen zetten...dan heb ik er geen verklaring voor eigenlijk :17:

Hoi Piepke,

Om eerlijk te zijn weet ik niet of t recent is, t valt nu opeens op. Kneuzing kan heel lang duren :(

Nah ja, als dat t is vind ik t niet erg, als t maar niks anders is.

Thnx voor je antw.

Sja, op een gegeven moment wen je aan de pijn hè, dan hoort het er gewoon bij waardoor je je er niet meer zo bewust van bent.

Misschien een combinatie van een gekneusde rib die al aardig hersteld was, en dat in combinatie met buikspieroefeningen?

Weer eventjes irritant aanwezig :17:

Je borst trekt niet aan de kant waar het pijn doet, vervormt ook niet meer dan de andere kant?

Dan zou ik er gemakshalve vanuit gaan dat je idd een gekneusde rib hebt overgehouden aan de borstvergroting.

Dan zou ik je chirurg wel even willen vragen of hij de volgende patient iets zachthandiger onder handen wil nemen ;):46:

Sterkte in ieder geval!

Wellicht dat er morgen meer reactie komen en een punt van herkenning. Iedereen ligt nu in dromenland ;)

dat gevoel herkende ik ook bij mn bv!

Aan beide kanten was het enorm beurs ik denk dat het komt door het gewicht?

Ging na 2 weken wel over biggrin.png

ik ben inmiddels bijna 3 mnd...... Maar komt vast goed. Vroeg me gewoon af of t herkenbaar was.Greets

ze gebruiken een klem om je borst open te houden als ze de prothese erin duwen..... Ik zou me kunnen voorstellen dat dieklem wat hard naar beneden geduwd is, per ongeluk, tijdens de operatie...

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!! :93: Maar een andere reden zou ik niet kunnen verzinnen, tenzij je ook pijn hebt aan je neus?? ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.